Dodge Aspen farmari 1978

Aloittaja Dart 67, 17 toukokuu, 2020, 21:38

« edellinen - seuraava »

Camino79

Lainaus käyttäjältä: Rusty - 10 heinäkuu, 2021, 21:57Enpä oo irrotellut mutta vettä ne ainakin on alkaneet pitämään.

Vaan voihan se pitää vettä vaikka se liima oliskin paikotellen vaan "irtotiivisteenä" siinä välissä, kyllähän ehta oventiivistekin pitää veden ulkopuolella  :D

Mutta nyt kun aiheeseen päästiin niin onko sulla olemassa joku PÄTEVÄ syy olla käyttämättä primeria/aktivaattoria ohjeenmukaisesti?  :thinking:
GM only 😉
+Pihatraktori :D

Rusty

Ah, ahtaita aikoja.

Camino79

Lainaus käyttäjältä: Rusty - 10 heinäkuu, 2021, 22:09Persaukisuus.


Mutta kun ne tulee mukana jos ostat sen liimasarjan  :o

Pelkkä liima maksaa vissiin ~15€ ja sarjan saa ~20llä ni eikait se nyt siitä vitosesta oo kiinni  :o
GM only 😉
+Pihatraktori :D

Rusty

Ah, ahtaita aikoja.

jariha

suuri liimakeskustelu... perus kirkkaalla saniteettisilikoonilla se pysyy ihan samalla lailla kun tehtaaltakin. Kuitenkin heti myyt :))
-64 Dodge Dart "the luumu" sixpack slant six + 4 on the floor
-57 Desoto Town Panel, 251flh/3on floor
-96 Volvo V70 2.5Tdi paku
-07 Ford Mondeo 1.8 stw -05 Opel Combo 1.3 -86 Volvo 740 b200k -80 Fiat 127 -91 Lada Samara, -87 Corolla -73 Tunturi Automat -74 Solifer Sm -97 VW Transporter T4 caravelle

sämpy

No kyl mä muistan kun tuli 15-20 vuotta sitten pari lasia ite vaihdettua ja ei tosiaan ollut rahaa kuin siihen liimaan, niin ikinä en ole niitä muita aineita edes käyttäny. Lasit tietenkin sahattiin polkupyörän vaijerilla purkuautoista.

Toivottavasti en ikinä enää joudu kokemaan sellaista niukkuutta, kun ei voinut ajatellakaan kahvikupillista huoltikselta.

Pihi olen edelleen, mutta on se silti eri asia kun ei ole pakko..
Poikkeus kaikkiin sääntöihin.

Rusty

Juu käytettynä lasit hommataan.  :+1:
Ah, ahtaita aikoja.

Dart 67

Taitaa se tämäkin kuitenkin valmistua...tarviis hakee tarrakilvet, että pääsis vähän koeajamaan ennen katsastusta. Viimeks ollu katsastus voimassa vuonna 2001.

You cannot view this attachment.
Laitetaan siihen kuplan kaasari!

Dart 67

Tänään kävin koittamassa, niin tuli iso paha HYLÄTTY päätös...no joo mutta pikku vikoja, heleppo korjata.

Tarttee laittaa osia Rockautosta tilaukseen, menee taas monta kynppiä.

Alatukivarren sisäpäänpuslassa väljää, raidetangonpäässä erikoinen pystyheitto ja sit kuskinpuolen etujarru laahaa.
Laitetaan siihen kuplan kaasari!

Esmi

Tosiaan pikku vikoja, joskus 25v sitten vielä kun sai sen 2kk ajo aikaa, kävin Aspenia näyttää Heinolassa kun oli lähin konttori ja leima loppu, ei meinannut ottaa, mut sanoin että leima loppu ja pakko ottaa kun auto mökillä kun startti hajos ei päässy konttorille aikasemmin, kesälomalla ollut inssi tutki Aspenia, etupäässä joka puolella väljää, ei osannut päättää missä kaikkialla väljää, olin jo toisen puolen ylätukivarren puslat vaihtanut, uudet helmapellit mukana tosin auton hytissä, takapyörän sisälokareissa reikien päällä jeesusteippiä, rupesi niitä tökkimään, sanoin että anna olla, mökkitiellä tulee kaikki hiekkapöly sisään, no lopulta sanoi 2kk ajoaikaa ja vitun moinen vikalista!  ;D no ne tuli kaikki korjattua ja Aspen oli mulla reilu 10v ympäri vuoden ajossa, no yks katsastus oli kanssa hauska, insinööri sanoi että sulta puuttuu pakoputken lopusta koko putki, sanoin katso takapenkille, siellä on loppu putki ja ihan uusi, no ei kelvannut tuli uusi näyttö! sitten oli putki ja joku ylä tai alatukivarren nivel mikä toki vaihdettu mutta unohdettu kiristää, ihme niuho inssi ku ei kelvannut selitys että 25 astetta pakkasta ulkona ja kaverin tallissa 20!. Kivan yksinkertainen auto, ainakin mulla oli, perus neekeri malli!

jariha

kuulostaa mun vanhalta aspenilta mutta ei se oo sama... mä leimasin sen ite ja niin leimas seuraavaki... sen jälkeen se onki seissy jossai ristiinassa... :o
-64 Dodge Dart "the luumu" sixpack slant six + 4 on the floor
-57 Desoto Town Panel, 251flh/3on floor
-96 Volvo V70 2.5Tdi paku
-07 Ford Mondeo 1.8 stw -05 Opel Combo 1.3 -86 Volvo 740 b200k -80 Fiat 127 -91 Lada Samara, -87 Corolla -73 Tunturi Automat -74 Solifer Sm -97 VW Transporter T4 caravelle

Dart 67

Noni kilpien asennusta vaille...eli tänään tuli se hyväksytty päätös.

You cannot view this attachment.
Laitetaan siihen kuplan kaasari!

puu

Lainaus käyttäjältä: Dart 67 - 17 syyskuu, 2021, 20:11Noni kilpien asennusta vaille...eli tänään tuli se hyväksytty päätös.

You cannot view this attachment.

Saako vanhat kilvet?

Dart 67

Saishan ne jos on vapaana, mutta en koe sitä tärkeäksi tämän auton kanssa. Pyytämällä erikseen sain kuitenkin ne pikkuset kilvet ilman eu-tunnuksia, pienen mittailun jälkeen.
Laitetaan siihen kuplan kaasari!

jariha

Lainaus käyttäjältä: Dart 67 - 17 syyskuu, 2021, 20:11Noni kilpien asennusta vaille...eli tänään tuli se hyväksytty päätös.

You cannot view this attachment.
hiano
-64 Dodge Dart "the luumu" sixpack slant six + 4 on the floor
-57 Desoto Town Panel, 251flh/3on floor
-96 Volvo V70 2.5Tdi paku
-07 Ford Mondeo 1.8 stw -05 Opel Combo 1.3 -86 Volvo 740 b200k -80 Fiat 127 -91 Lada Samara, -87 Corolla -73 Tunturi Automat -74 Solifer Sm -97 VW Transporter T4 caravelle