Ei vaineskaan

Aloittaja Pertti K, 21 syyskuu, 2020, 16:59

« edellinen - seuraava »

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 06 huhtikuu, 2021, 15:10Manuaali passaa tuohon paremmin kuin hyvin!
Vaikken manuaalin ystävä olekaan, niin Camaron tyylisessä pelissä puoltaa paikkaansa.. :P

Mutta tuo Imperial..
Näköjään taas on alettava lottoamaan vähän aktiivisemmin. :o
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Pertti K

Camaro uudella onnellisella(?) omistajalla. Imperialistakin voin pystyä luopumaan, mutta tuskaa helpottaisi sopiva vaihdokki  ;)
Tiukasti aisalinjalla.

kuutio

Hyvä että sait Camaron myytyä! Mähän oon tässä itteni kanssa kiemurrellu että pitäisi tulla "vaan kattoon, niinkun kissan tai koiran pentua..."

👌👌
All work and no play makes Jack a dull boy.

Jarona

Kaks ja puoli SVX:ää?
Luuletko että tällainen tarjous toistuisi toisaalta?
Chevrolet C10 Silverado -87
Subaru SVX -95 -96 -92
GMC Suburban -96
Kolmosnuhuvi -61
Chevy G20 vanin raato

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 16 huhtikuu, 2021, 18:46Camaro uudella onnellisella(?) omistajalla. Imperialistakin voin pystyä luopumaan, mutta tuskaa helpottaisi sopiva vaihdokki  ;)
Herää kysymys, miksi sen ostit, jos nyt jo pitää päästä eroon?
En varmasti oo.

Pertti K

Niinq tuohon ekaan viestiin kirjailinkin, niin tykkään kovasti mutta ei ihan vastaa vaatimustasoa ja sinne pääseminen vaatii aikalailla työtä ja rahaakin. Kyllä minä sitä pikkuhiljaa hinkkaan mutta jos löytyy valmiiksi parempi niin pääsee laiska helpommalla ja luultavasti halvemmallakin. Mieluummin kyllä vaihtaisinkin jos soppeli löytyy.
Tiukasti aisalinjalla.

Sleepercooler

Olis kyllä tyyliä koko rahanedestä :+1:

Sulla oli porsche 928 listalla, no ei mulla ole kuin sellaiseen vanteet,
käviskö ne ;D.....
Kaikki on maksettu, niillä mennään....

palontie

Eniten vituttaa kaikki.

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 17 huhtikuu, 2021, 03:18Herää kysymys, miksi sen ostit, jos nyt jo pitää päästä eroon?
jobbari mikä jobbari  :rolleyes:
Sinä vain

rb

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 17 huhtikuu, 2021, 06:30ei ihan vastaa vaatimustasoa ja sinne pääseminen vaatii aikalailla työtä ja rahaakin. Kyllä minä sitä pikkuhiljaa hinkkaan mutta jos löytyy valmiiksi parempi niin pääsee laiska helpommalla ja luultavasti halvemmallakin.
Joo!.....  Ymmärrän pointin,  mutta ole nyt realisti.

Kuvitellaan että saat ton myytyä ja kammo tuurilla löydät samanlaisen 3x kalliimman mitä tosta olet maksanut, mutta ihan A1 kuntoisen tuon tilalle.

Nii..... Onhan se hieno ja kiva katsella,  mutta!

Onko se sitten jo niin hieno ja niin vähän ajettu,  ettei sitä muuta voikaan kun katsella....

 

tevo

..ja kummäluulin jotta täälä myyään k-korista laatukiesiä..
Born for Winter

sössö

Lainaus käyttäjältä: rb - 17 huhtikuu, 2021, 22:43Joo!.....  Ymmärrän pointin,  mutta ole nyt realisti.

Kuvitellaan että saat ton myytyä ja kammo tuurilla löydät samanlaisen 3x kalliimman mitä tosta olet maksanut, mutta ihan A1 kuntoisen tuon tilalle.

Nii..... Onhan se hieno ja kiva katsella,  mutta!

Onko se sitten jo niin hieno ja niin vähän ajettu,  ettei sitä muuta voikaan kun katsella....

 

löytääkö sellasiakaan, tää pertinkin auto on ollu kalliimpi mitä mikään mun auto mutta samaa tuntuu olevan ja hinta tulee maalipinnasta ja sisustan kunnosta. Kaikki muu on sitte mitä on, makso siitä autosta 4000 huonolla sisutalla ja maalipinnalla tai 14 000 hyvällä sisustalla ja maalipinnalla. Ihan taitaa olla herran haltuun mitä saa varusteiden kunnoltaan ja tekniikan kunnoltaan vaikka maksas mitä.

palontie

 Mun mielestä toi on huippuyksilö hintaansa nähden ollut jo kun se oli kontissa vasta tulossa Härmään.
Eniten vituttaa kaikki.

Pertti K

On on, mutta silti mulle ehkä vähän liian iso pala kun on tuo toinenkin rojekti ja pihahommiakin taitaa olla kesäksi tiedossa ihan hyvin. Semmosta se on kun ostaa 15 v seisseen fully loded Moparin...

Hinnan mietin silleen että millä raaskin luopua. Huonona päivänä (kuten esmes eilen) voi tarjouskin tulla yllättäen hyväksytyksi. Toisaalta jos saan sitä parempaan kuosiin saattaa hintakin pompshtaa. Kaikesta huolimatta itelleni sitä teen niin kauan kuin se minulla on - niinkuin kaikkia muitakin autoja tähän saakka.

Ostakee pois ja näyttäkää mallia oikeasta tavasta harrastaa.
Tiukasti aisalinjalla.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 18 huhtikuu, 2021, 10:43On on, mutta silti mulle ehkä vähän liian iso pala kun on tuo toinenkin rojekti ja pihahommiakin taitaa olla kesäksi tiedossa ihan hyvin. Semmosta se on kun ostaa 15 v seisseen fully loded Moparin...

Hinnan mietin silleen että millä raaskin luopua. Huonona päivänä (kuten esmes eilen) voi tarjouskin tulla yllättäen hyväksytyksi. Toisaalta jos saan sitä parempaan kuosiin saattaa hintakin pompshtaa. Kaikesta huolimatta itelleni sitä teen niin kauan kuin se minulla on - niinkuin kaikkia muitakin autoja tähän saakka.

Ostakee pois ja näyttäkää mallia oikeasta tavasta harrastaa.
Malta ny mieles!
Useimmille sähkövioille on yleensä varsin helppoja ja halpoja korjaukset. Syyn löytyminen ottaa vaan joskus koville.. >:(
Ja onhan siinä vikoja, mutta mahdolliset ajamisen estävät on aika äkkiä korjattu. Todella hyvä aihio se on.






..ja sitä lottovoittoa ei tullutkaan vielä!!! :shitfan:
Tuo Imperial koristaa mun pihaa heti, kun keksin vaan keinon saada rahat siihen.. :panic:
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement