Pieni kaasutoho kovajuottamiseen, onko pystyvää?

Aloittaja Jussi, 30 joulukuu, 2023, 23:51

« edellinen - seuraava »

Jussi

Onko joku löytäny sellasta kertakäyttöpulloon sopivaa, jossa oikeesti tarpeeks kuuma liekki? Mulla on parikin, tosin aika halvasta päästä, mutta niistä kumpikaan ei jaksa edes 6mm kuparia hehkuun lämmittää.
Siis tää tyylilaji:
En varmasti oo.



Kyrpov

En mutta jos löydän kuparia voin kokeilla miten lämpiää.
Sinä vain

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 31 joulukuu, 2023, 00:12En mutta jos löydän kuparia voin kokeilla miten lämpiää.
Juu, se olis hyvä. Kun nyt nimenomaan haluisin kuulla sellasista, jotka oikeesti pystyy siihen hommaan. Noissa mun olevissa on ihan yhtä upeet lämpölupaukset, mutta ne vaan ei sit pidä käytännössä.
En varmasti oo.

LPR

Jeep XJ, Willys CJ3A, MGF, MGB, MG Midget TD, Ferguson TEA-20, Buick DX Phaeton

Jussi

En varmasti oo.

LPR

Ajattelin, että jos tarvii kevyen helposti kuljetettavan.
Jeep XJ, Willys CJ3A, MGF, MGB, MG Midget TD, Ferguson TEA-20, Buick DX Phaeton

Jussi

Lainaus käyttäjältä: LPR - 31 joulukuu, 2023, 04:51Ajattelin, että jos tarvii kevyen helposti kuljetettavan.
Luovuin jo aikaa sit isoista pulloista, nyt on omat kympin happi ja vitosen asetti. Ne vielä kanniskelee aika helposti kohteeseen.
Tollanen toimiva butaani/propaanitoho vaan kiinnostas monestakin syystä.
En varmasti oo.

LPR

Niissä usein muovin muotoiluun käytetyissä vetykehittimissä on kuuma liekki.
Jeep XJ, Willys CJ3A, MGF, MGB, MG Midget TD, Ferguson TEA-20, Buick DX Phaeton

Camino79

Sievertin tohopää ja siihen kuuma kaasu esim ikh:lta ni kyllä sillä vielä 12mm pultin punaseks saa ni eiköhän sillä onnistu juotoskin  :thinking:
GM only 😉
+Pihatraktori :D

Jussi

Lainaus käyttäjältä: LPR - 31 joulukuu, 2023, 04:59Niissä usein muovin muotoiluun käytetyissä vetykehittimissä on kuuma liekki.
Mitähän ne sellaset on?
En varmasti oo.

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Camino79 - 31 joulukuu, 2023, 05:00Sievertin tohopää ja siihen kuuma kaasu esim ikh:lta ni kyllä sillä vielä 12mm pultin punaseks saa ni eiköhän sillä onnistu juotoskin  :thinking:
Sitähän mä nyt haen, et mikä varmasti pystyy. Tosin jos tollanen pikkutoho maksaa toistasataa, niin on siinä kyllä aika paljon ilmaa mukana...
En varmasti oo.

LPR

Vedestä kehitetään sähköllä vety-happiseosta joka palaa pillissä. Googleta "hydrogen generator" tai "hydrogen acrylic polisher". Ebayssa niitä ainakin joku vuosi sitten oli myynnissä. Aikanaan yli 20 v. sitten Kuopion suunnalla paikallisella tallilla törmäsin yhteen autoharrastajaan, joka moisia kauppasi. Muistaakseni Kankkunen oli kaverin nimi, Firebirdiin jotain osia kävin hakemassa. Pidin paljain käsin 5 tai 6 tuumaista naulaa, niin kaveri kuumensi toisesta päästä punahehkuun. Sen verran äkäiseen lämmitti, ettei lämpö ehtinyt johtua näppejä polttamaan.
Jeep XJ, Willys CJ3A, MGF, MGB, MG Midget TD, Ferguson TEA-20, Buick DX Phaeton

Camino79

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 31 joulukuu, 2023, 05:03Sitähän mä nyt haen, et mikä varmasti pystyy. Tosin jos tollanen pikkutoho maksaa toistasataa, niin on siinä kyllä aika paljon ilmaa mukana...


Laitoin wassappia
GM only 😉
+Pihatraktori :D