Ducato? (ja vähän Dailystakin)

Aloittaja sämpy, 22 maaliskuu, 2024, 07:13

« edellinen - seuraava »

LPR

Taitaa mennä hyvin pitkälti käsikädessä liikenneluvan kanssa. Jos rahtia ajetaan, pitää liikennelupa olla, mutta jos oman firman ajoja, esim. tavaraa työmaalle asennettavaksi, niin ei tarvitse.
Jeep XJ, Willys CJ3A, MGF, MGB, MG Midget TD, Ferguson TEA-20, Buick DX Phaeton

sämpy

Siinä voi sitten olla sekin rajanveto että mikä firma niitä lämpöpumppuja asentaa. Jos se on samin rautakauppa, niin on eri asia kuin jos se on samin putkiasennus. Rautakaupan päätoimiala on myydä tuotteita, putkiasennuksen asentaa, vaikka molemmat tekisi molempia.
Poikkeus kaikkiin sääntöihin.

Lerssinen

Toki palatakseni vaikka siihen aiemmin linkkaamaani dailyyn niin senhän muuttaminen pakuksi ei ole kuin käynti maahantuojalla ja konttorilla, ykspyöräperäiset saa molemmiksi  :P

sämpy

On se vaan jäätävä ajoneuvovero 3,5 tonnin pakussa..

joku 35-17/18 olisi hyvä, keskipituinen eli jotain kuuden metrin tai alle? 35 riittäisi ihan hyvin paripyöräinen on näissä hommissa turhaa. Varmaan takavetoinen yhtään pidemmällä kontilla menee sohjossa paremmin kuin etuveto. Nettikoneessa ei näemmä ole kuin kalliita, nettiautosta löytyy alle kympin autot. Joko kolmos tai neloskoppaa, kun tietäisi miten noi eroaa että onko jotain ratkaisuja jotka tuottaa toisessa enempi murhetta.

-05 tuli N2:siin euronelonen ja siinä jo 0,02 hiukkasraja. Mutta tarvitseeko tuollainen DPF:ää vai onko vielä ilman.
Poikkeus kaikkiin sääntöihin.

Lerssinen

Ei mulla ainakaan 2005 ivecossa ole kuin kolmosen nokiraja eikä mitään pönttöjä. Tai voi siellä turbon jälkeen olla se ekan mallin "katalysaattori" muttei sitä seurata millään paineantureilla tai muillakaan eli ei varsinainen dpf.

Mitä koppaa tuon nyt sitten on, kolmosta kai ?

sämpy

On mun -00 Scudossakin sellainen eräänlainen harvahko katalysaattori, 406tkm eikä ole vaatinut huomiota.
Poikkeus kaikkiin sääntöihin.

signet

Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 24 maaliskuu, 2024, 09:14Ei mulla ainakaan 2005 ivecossa ole kuin kolmosen nokiraja eikä mitään pönttöjä. Tai voi siellä turbon jälkeen olla se ekan mallin "katalysaattori" muttei sitä seurata millään paineantureilla tai muillakaan eli ei varsinainen dpf.

Mitä koppaa tuon nyt sitten on, kolmosta kai ?

Toi on Dailyn kolmonen,kakkosta tehtiin -90-2000, kolmosta 2000-2006.
...kun sai niin  halvalla...meissä jokaisessa asuu pieni sulo vilen...

sämpy

Tietämättä tunnustelen, että 1-2 oli sama peruskori, samoin 3-5, nyt kuutonen taitaa olla koriltaankin uusi.

ne mk1 oli kyllä karmeimpia pelleiltään mitä olen pakuihin törmännyt, PVC massan alta pelti hävisi kokonaan. Ei kokemusta uudemmista.

Kolmonen on ehkä parhaimman näköinen.
Poikkeus kaikkiin sääntöihin.

LPR

Lainaus käyttäjältä: sämpy - 25 maaliskuu, 2024, 04:59Tietämättä tunnustelen, että 1-2 oli sama peruskori, samoin 3-5, nyt kuutonen taitaa olla koriltaankin uusi.

ne mk1 oli kyllä karmeimpia pelleiltään mitä olen pakuihin törmännyt, PVC massan alta pelti hävisi kokonaan. Ei kokemusta uudemmista.

Kolmonen on ehkä parhaimman näköinen.
Täh? Eikös nykyinen Ducato ole vasta 3. sukupolvi? 1. oli omansa, eikä ollut faceliftiä, 2. tuli sitten ja siitä oli yksi facelift ja nyt on 3.sukupolven toinen facelift menossa.
Jeep XJ, Willys CJ3A, MGF, MGB, MG Midget TD, Ferguson TEA-20, Buick DX Phaeton

leemu

Lainaus käyttäjältä: LPR - 25 maaliskuu, 2024, 05:15Täh? Eikös nykyinen Ducato ole vasta 3. sukupolvi? 1. oli omansa, eikä ollut faceliftiä, 2. tuli sitten ja siitä oli yksi facelift ja nyt on 3.sukupolven toinen facelift menossa.

Juttu taisi hypätä Ivecoon tässä välissä :thinking:

sämpy

Poikkeus kaikkiin sääntöihin.

Pande

:o Pakko oli tarkistaa Youtubesta. Kyllä minä oikein kuulin kun radiosta äsken tuli Saimaa-yhtyeen uusi biisi. Siinä mainitaan Ducato.


Pientareella loisteessa kukat on
jalat ulos tuuleen
ikkunasta punaisen Ducaton
If money is your hope for independence, you will never have it. The only real security that a man can have in this world is a reserve of knowledge, experience and ability.

sämpy

pientareella savussa kukat on
työkalut ulos tielle
helmoista ruosteisen Ducaton
Poikkeus kaikkiin sääntöihin.

sämpy

"meidän" poppoolla oli biisi "Red Chevy", jonka inspiroi yhden apupojan DX koneinen hailakka Scottsdale.

Pitäis ladata se joskus koneelle. Saikohan musiikkia youtubeen WMA muodossa.

Aiheeseen, tarjonta Ivecoissa on kyllä tosi ohutta ja hinnat kolminkertaisia Ducatoihin verrattuna. Katsastettuja Ducato kevytkuorkkeja saa johonkin puoleentoista tonniin, "pari pikku paikkaa se vaatii vaan."
Poikkeus kaikkiin sääntöihin.