Buick -48

Aloittaja Gary Grand, 19 huhtikuu, 2024, 19:21

« edellinen - seuraava »

Markok

Tuo takakylki on niin hyvännäköinen ilman lokasuojaa ettei sellaista tarvitse, riittävän iso kumi vaan!

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: samiralfey - 19 huhtikuu, 2024, 20:23No nyt on sitten aika miettiä syntejäsi ja aioitko jatkaa valitsemallasi tiellä? Tulet Taivalkoskelle tapaamiseen niin voidaan keskustella nuotion äärellä, että olisiko ehkä jopa Fordin 460 oikea tie?
Kertaalleen ollut ihan likellä, etten päässyt edullisesti 460:n omistajaksi.. :'(
Jos se silloin olis jäänyt mun käsiin, niin olisi todennäköisesti Imperialissa! :rotfl:

Lainaus käyttäjältä: Markok - 19 huhtikuu, 2024, 20:24Tuo takakylki on niin hyvännäköinen ilman lokasuojaa ettei sellaista tarvitse, riittävän iso kumi vaan!
Riittäisikö 34"?
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

samiralfey

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 19 huhtikuu, 2024, 20:26Kertaalleen ollut ihan likellä, etten päässyt edullisesti 460:n omistajaksi.. :'(
Jos se silloin olis jäänyt mun käsiin, niin olisi todennäköisesti Imperialissa! :rotfl:
Riittäisikö 34"?
Oi että! Omaan Customiin 352:sen tilalle...
Or Pontiac if you know what I'm sayin', po' old nigg thinks it's a Caddy

samiralfey

Tähän ei vissiin runkoa tule matkaan? Mistä vehkeestä sopii/sovittaa?
Or Pontiac if you know what I'm sayin', po' old nigg thinks it's a Caddy

Markok

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 19 huhtikuu, 2024, 20:26Kertaalleen ollut ihan likellä, etten päässyt edullisesti 460:n omistajaksi.. :'(
Jos se silloin olis jäänyt mun käsiin, niin olisi todennäköisesti Imperialissa! :rotfl:
Riittäisikö 34"?

Ei välttämättä? Vaikea hahmottaa korin kokoa :thinking:
Mulla on karut kumit johonkin vastaavaan jemmassa ja vieläpä sliksit, meinaan DC kolmosen pyörät, on kokoa! ;D

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 19 huhtikuu, 2024, 20:26Kertaalleen ollut ihan likellä, etten päässyt edullisesti 460:n omistajaksi.. :'(
Jos se silloin olis jäänyt mun käsiin, niin olisi todennäköisesti Imperialissa! :rotfl:
Riittäisikö 34"?
Paripyörä?

Itellä käväisi mielessä joku kiukkuinen 4-mukinen turbotekniikka  :P
Tiukasti aisalinjalla.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 19 huhtikuu, 2024, 20:30Paripyörä?

Itellä käväisi mielessä joku kiukkuinen 4-mukinen turbotekniikka  :P
Boxer? >:D
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 19 huhtikuu, 2024, 20:31Boxer? >:D
Mikä jottei. Ei wankker... wankkeleitakaan varmaan riesaksi asti ole?
Tiukasti aisalinjalla.

Camino79

Om606+m112+hx50 ja risulootalla toki  :rolleyes:
GM only 😉
+Pihatraktori :D

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: samiralfey - 19 huhtikuu, 2024, 20:29Tähän ei vissiin runkoa tule matkaan? Mistä vehkeestä sopii/sovittaa?
Tulee runkokin mukaan..
Etuakselisto siinä on paikallaankin vielä, mutta taka-akselia ei ole.

Hivenen nyt pyöritellyt paria alustavaihtoehtoa tuohon ja -74 Estate Wagonin akselistot jo tontilta löytyisi.. :thinking:
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Markok

Leyland olisi myös erikoinen, ei läheskään joka rodissa..
Tähtimoottorihan se kyrväkkäin olisi! Pienet laskeutumisvalot nurkkiin niin keulahan ei muuta tarvisi 8)  tai no etuakselin mutta ei muuta.

samiralfey

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 19 huhtikuu, 2024, 20:34Tulee runkokin mukaan..
Etuakselisto siinä on paikallaankin vielä, mutta taka-akselia ei ole.

Hivenen nyt pyöritellyt paria alustavaihtoehtoa tuohon ja -74 Estate Wagonin akselistot jo tontilta löytyisi.. :thinking:
Jos vaan mahdollista, niin oma runko ja siihen tarvittavat muutokset. Tulee aina nämä korinvaihtoautot mieleen kun laitetaan eri runko kuin alkuperäisessä. Hitto kun tämä pussihousuus vähän haittaa välillä...Dodge Charger Coronetin papereilla, hyi!
Or Pontiac if you know what I'm sayin', po' old nigg thinks it's a Caddy

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: samiralfey - 19 huhtikuu, 2024, 20:38Jos vaan mahdollista, niin oma runko ja siihen tarvittavat muutokset. Tulee aina nämä korinvaihtoautot mieleen kun laitetaan eri runko kuin alkuperäisessä. Hitto kun tämä pussihousuus vähän haittaa välillä...Dodge Charger Coronetin papereilla, hyi!
Mulle kyllä Coroner kelpaisi hyvin, mutta tuo oman rungon käyttömahdollisuus tän kohdalla helpottaa kaikenlaisia muutoksia ihan jo prosenttien valossa. 8)
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

juhapih

Jojensuussa voisi olla öölihemi, ehkä vielä. Ja Jaakkolalla on kivoja koneita jemmassa.
Ja mulla voisi olla, ehkä sopiva etuakseli. 48 Chevystä, hyvillä jarruilla. Rummuilla tottakai.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: juhapih - 19 huhtikuu, 2024, 21:08Jojensuussa voisi olla öölihemi, ehkä vielä. Ja Jaakkolalla on kivoja koneita jemmassa.
Ja mulla voisi olla, ehkä sopiva etuakseli. 48 Chevystä, hyvillä jarruilla. Rummuilla tottakai.
Mulla olis vaan ahtoakin kestävä 454 ja pari Lässykkää.. ???
Tuplaturbotkin vielä hyllyssä olis pakosatseineen, mutta jotenkin tähän ei ekana niiden laitto tule mieleen.

Lässy nyt ehkä väliaikaistekniikaksi, millä pääsisi tarvitaessa vaikka heti liikkeelle. :thinking:

Perversioita ehtii kyllä kehittelemään, kun ei tää ihan kiillotuksella leimakuntoon tule.. :shitfan:
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement