OBD tietäjiä?

Aloittaja Mudracer, 15 toukokuu, 2024, 12:44

« edellinen - seuraava »

Mudracer

Onko tiatoo mitä nää modulit on, 1,2 ja 4 on ok mutta tossa kolmassessa lukee fail. Mitähän se mahtaa tarkoittaa ja mikä on "rikki". Hylsy ei suostu käynnistymään vaikka pyörittää ihan hyvin.


X

Stige

Kannattais varmaan mainita merkki malli ja vuosimalli ihan eka ja sit vaa suosiolla lukee jollai oikeella testerillä vaikka.
+ suomenkieli näissä vielä enemmän perseestä.

Camino79

Juu kieltämättä aika vaikea päästä hajulle kun ei oo suoranaisesti obd-koodeja... ne on Pxxx muotoisia.

Ja ne on siis 90% yleismuotoisia/vakioita, poislukien tietynikäset mersut jne. Joissa ei päde kaikki koodit  :shitfan:
GM only 😉
+Pihatraktori :D

Mudracer

Skanneri on ihan laadukas quicklynks mutta kuulemma liian vanha eikä ymmärrä can väylää, sen takia tulee siansaksaa ulos. Lauantakii saan yhdestä korjaamosta proovehkeen joten eiköhän se vika löydy.
X

Stige

Lainaus käyttäjältä: Mudracer - 16 toukokuu, 2024, 14:51Skanneri on ihan laadukas quicklynks mutta kuulemma liian vanha eikä ymmärrä can väylää, sen takia tulee siansaksaa ulos. Lauantakii saan yhdestä korjaamosta proovehkeen joten eiköhän se vika löydy.

Motonetin hyllyltä et laadukasta vikakoodinlukijaa saa   :-X

Jos haluaa "halpaa ja hyvää" ni kiinalainen autocom välttää kotioloissa ja tekee jotai muutaki joskus ku vaa lukee EOBD tukevia koodeja.
Mulla yks tommone autocom kalikka o turhana koska se on oikeesti aivan paska verrattuna oikeesti hyviin testereihin, 20e+postit saa sen lunastaa, toimii sen uuemmankin autocom softan kaa (2020+ tjsp)

A.Naali

Lainaus käyttäjältä: Stige - 16 toukokuu, 2024, 16:37Motonetin hyllyltä et laadukasta vikakoodinlukijaa saa   :-X

Jos haluaa "halpaa ja hyvää" ni kiinalainen autocom välttää kotioloissa ja tekee jotai muutaki joskus ku vaa lukee EOBD tukevia koodeja.
Mulla yks tommone autocom kalikka o turhana koska se on oikeesti aivan paska verrattuna oikeesti hyviin testereihin, 20e+postit saa sen lunastaa, toimii sen uuemmankin autocom softan kaa (2020+ tjsp)

On toi autocom jo kova verrattuna mihinkään kiinantesteriin. Ehkä yleisin, jota tulee itse käytettyä. Volvoihin on toki vida, ja vaginoihin vag-com.
On mulla myös bosch kts650, mutta on niin pirun hidas ja kankea käyttää, että se kaivetaan vasta, jos muilla ei pääse kiinni.

Mitä sä käytät, jos toi autocom tuntuu huonolta?