Bongauksia liikenteessä

Aloittaja Poju, 11 tammikuu, 2020, 16:23

« edellinen - seuraava »

tamrokki

Leivonmäen kohilla aamulla n.ysin aikoihin metallin ruskee Pontiac le mans ehkä-66 ja vähän myöhemmin valkee cadillac eldorado ehkä-61 iltapäivällä joutsan kohilla C3 koppanen corvette ja laukaalla siistin näkönen 201 mese tais olla candyväri

Pande

Espoon puolella Perkkaalla vaaleankeltainen Suomi-kilpinen Mitsuoka Viewt. Kuulostaa älyvapaalta naamioida Micra Jaguariksi, mutta ei toi nyt normaalissa liikennevirrassa nähtynä paha ollut, pikemminkin etenkin takaviistosta kuin joku olisi ajanut jollakin 50-luvun Austinilla tms., Jaguariksi sitä ei koon vuoksi kyllä luule.

Olin fillarilla liikkeellä enkä kyennyt liikennetilanteen vuoksi ottamaan kuvaa mutta tässä netistä etsitty havainnekuva.



Samalla reissulla Munkkiniemessä tuli vastaan BK-1 Rolls josta laitoin muutama sivu sitten kuvan, mutta sitä näkee ellei nyt ihan viikoittain niin ainakin kerran kuussa.
If money is your hope for independence, you will never have it. The only real security that a man can have in this world is a reserve of knowledge, experience and ability.

Kyrpov

tänä aamupäiväinen hiase
Sinä vain

1320

Viime perjantaina iltapäivällä Keravalla valkoinen Ford Anglia, Tuusulan motarilla ajeli vastaan punainen '50 luvun alun Dodge, kullanvärinen pystylamppu-Mersu ja vaaleansininen '70 luvun avo Buick.

Lauantaina Malminkartanossa letka vanhoja palo ja pelastusajoneuvoja, en tiennytkään koko paraatista mutta satuttiin ajamaan juuri vastaan sopivasti. Yhdestä Sisusta sain jopa kuvankin.


Vanhalla Porvoontiellä tuli vastaan kullanvärinen '70 luvun Lincoln sekä '50 luvun Chevy Pickup. Porvoon keskustassa '70-'80 luvun taitteen harmaa Cadillac, Sannaisissa hieno candypunainen '69 Buick Skylark ja '60-'70 luvun taitteen punainen Mercedes matkailuauto. Hieman myöhemmin Porvoon keskustassa keltainen '68-'72 Corvette ja aamukuuden aikoihin Vanhalla Porvoontiellä sinapinkeltainen Ford Taunus.

Maanantaina Kehä Kessalla oli parikin Cortinaa parkissa. Valkoisesta laitoin pari kuvaakin aikaisemmin tähän ketjuun kun sen bongasin silloinkin. Lisäksi hieno Volvo 142 ja Ford Mustang:






Eilen Malminkartanon S-Marketin parkkiksella sininen Cadillac:


Ja tänään aamulla Kellokoskella punainen Fiat 127 sekä iltapäivällä Vanhalla Lahdentiellä '65 Mercury:
Tradition Never Goes Out of Style!

isalmela

Lainaus käyttäjältä: 1320 - 16 kesäkuu, 2021, 22:26Viime perjantaina iltapäivällä Keravalla valkoinen Ford Anglia, Tuusulan motarilla ajeli vastaan punainen '50 luvun alun Dodge, kullanvärinen pystylamppu-Mersu ja vaaleansininen '70 luvun avo Buick.

Lauantaina Malminkartanossa letka vanhoja palo ja pelastusajoneuvoja, en tiennytkään koko paraatista mutta satuttiin ajamaan juuri vastaan sopivasti. Yhdestä Sisusta sain jopa kuvankin.


Vanhalla Porvoontiellä tuli vastaan kullanvärinen '70 luvun Lincoln sekä '50 luvun Chevy Pickup. Porvoon keskustassa '70-'80 luvun taitteen harmaa Cadillac, Sannaisissa hieno candypunainen '69 Buick Skylark ja '60-'70 luvun taitteen punainen Mercedes matkailuauto. Hieman myöhemmin Porvoon keskustassa keltainen '68-'72 Corvette ja aamukuuden aikoihin Vanhalla Porvoontiellä sinapinkeltainen Ford Taunus.

Maanantaina Kehä Kessalla oli parikin Cortinaa parkissa. Valkoisesta laitoin pari kuvaakin aikaisemmin tähän ketjuun kun sen bongasin silloinkin. Lisäksi hieno Volvo 142 ja Ford Mustang:






Eilen Malminkartanon S-Marketin parkkiksella sininen Cadillac:


Ja tänään aamulla Kellokoskella punainen Fiat 127 sekä iltapäivällä Vanhalla Lahdentiellä '65 Mercury:

Olipas olipas tarttunut taas paljon hienoja autoja sulla kameran etsimeen. Oon aina ihmetellyt ihmisiä, jotka ehtii näitä kuvaamaan kun itsellä menee tyyliin "oho mikähän siinä meni"  :))
Diesel on puhtaampi

palontie

Auto on jo 10kilsan päässä kun saa kännykästä näyttölukituksen pois päältä..
Eniten vituttaa kaikki.

1320

Lainaus käyttäjältä: isalmela - 17 kesäkuu, 2021, 10:44Olipas olipas tarttunut taas paljon hienoja autoja sulla kameran etsimeen. Oon aina ihmetellyt ihmisiä, jotka ehtii näitä kuvaamaan kun itsellä menee tyyliin "oho mikähän siinä meni"  :))

Itsellä tuntuu aika hyvin aina osuvan silmään jokin vanhempi kulkine liikenteessä, mut suurimmasta osasta ei kerkeä/onnistu ottamaan kuvaa. Puhelimesta saa kameran päälle kun painaa pari kertaa nopeasti avausnappulaa ja viereisestä napista se ottaa kuvan, eli parhaillaan menee muutama sekunti siitä kun puhelin nousee auton penkiltä siihen että kuva on otettu, mut monta kertaa puhelin on taskussa tai ei huomaa tarpeeksi ajoissa tai jostain muusta syystä ei saa otettua kuvaa.

Mut jos ajan itse, niin sitten en katso yhtään mihin se puhelin kuvaa vaan roiskaisen kuvan vaan johonkin sinnepäin samalla kun keskityn ajamiseen, eli paljon tulee hutilaukauksia. Onneksi tietokoneella voi rajata noita kuvia tarvittaessa eikä se oo onneksi ihan niin vakavaa muutenkaan. ;)


Tänään aamulla hieman ennen seiskaa Järvenpään kohdalla Vanhaa Lahdentietä ajeli vastaan harmaa Ford Anglia ja alkuillasta Klaukkalassa meni oranssi '74-> Corvette.
Tradition Never Goes Out of Style!

Gary Grand

Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: palontie - 17 kesäkuu, 2021, 10:49Auto on jo 10kilsan päässä kun saa kännykästä näyttölukituksen pois päältä..
sitten tajuaa, että eihän 3310mpissä ole kameraa
Sinä vain

palontie

Mulla nyt on kumminkin laadukas uudehko Sonyn kännykkä.
Eniten vituttaa kaikki.

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: palontie - 19 kesäkuu, 2021, 13:33Mulla nyt on kumminkin laadukas uudehko Sonyn kännykkä.
ettet oo vahingossa ottanut tv:n kaukosäädintä?
Sinä vain

palontie

Ja mä sentään päivitän parin vuoden välein kännykän,kuten rb,tä?
Eniten vituttaa kaikki.

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: palontie - 19 kesäkuu, 2021, 13:36Ja mä sentään päivitän parin vuoden välein kännykän,kuten rb,tä?
justhan rbkin vaihto nmt:n 3210mppiin 1999
Sinä vain

jariha

-64 Dodge Dart "the luumu" sixpack slant six + 4 on the floor
-57 Desoto Town Panel, 251flh/3on floor
-96 Volvo V70 2.5Tdi paku
-07 Ford Mondeo 1.8 stw -05 Opel Combo 1.3 -86 Volvo 740 b200k -80 Fiat 127 -91 Lada Samara, -87 Corolla -73 Tunturi Automat -74 Solifer Sm -97 VW Transporter T4 caravelle

Gary Grand

Garageless Grand Monkey
Godfater from basement