08 elokuu, 2022, 22:57

Uutiset:


CAT IT12

Aloittaja Jarona, 23 huhtikuu, 2022, 16:53

« edellinen - seuraava »

Jarona

Työkaveri soitteli että kiinnostaisiko moiseen vaihelaatikkoremppa, no ei mutta lupasin viisaammilta kysyä vian syytä.
Eli vaatii reilusti kierroksia että edes liikahtaa, ehkä paineissa vikaa mutta osaisko kukaan kertoa tarkemmin?
Chevrolet C10 Silverado -87
Subaru SVX -95 -96 -92
GMC Suburban -96
Kolmosnuhuvi -61
Chevy G20 vanin raato

Caprice305

Ei noissa ole vielä ryömintää? Eli kun laahaa jarrupoljinta niin se nostattaa kierrokset korkealle vaan ei liiku kunnolla?
All lives matters.
Let's go Brandon

Jarona

Lainaus käyttäjältä: Caprice305 - 24 huhtikuu, 2022, 06:10Ei noissa ole vielä ryömintää? Eli kun laahaa jarrupoljinta niin se nostattaa kierrokset korkealle vaan ei liiku kunnolla?
Kysyin viikolla, ei kuulemma laahaa.
Vika siis sellainen että ensin pitää vaihde päällä nostaa kierroksia koneesta ennenkuin edes liikahtaa mutta sitten toimii varmaankin oikein, eli alussa paineet varmaankin vittuilevat.
Voikohan niitä mistään säätää?
Chevrolet C10 Silverado -87
Subaru SVX -95 -96 -92
GMC Suburban -96
Kolmosnuhuvi -61
Chevy G20 vanin raato

Caprice305

Ikinä en ole joutunu kuormaajan laatikkoa säädellä ni en lähde huhuilla edes yrittää neuvoa, vaan ihan ensin mittaisin niitä paineita, että onko niissä edes vikaa. Ja laahaamisella tarkoitin että sen kuuluu ryömiä, kun kuljettaja laahaa jarrua. Eli vaikka jarrut ei fyysisesti laahaisi, niin luuleeko se että jarrua painetaan? Meillä ainakin liebherr neuvoo tarvittaessa puhelimella, tietty yhteistyökin ollut kyseisen henkilön kanssa jo ennen liebherriä, mutta saattaa ne catillakin opastaa ihan puhelimessa? Omaan korvaan kuulostaa oudolta että paineet voi olla huonot alussa kun kierrokset on kovat, mutta että normalisoituis? Viittais mun mielestä ohjaukseen eikä paineisiin?
All lives matters.
Let's go Brandon