Vaihtoehtoiset polttoaineet ja sähkö. (ei politiikkaa)

Aloittaja 1purehell, 13 maaliskuu, 2021, 14:25

« edellinen - seuraava »

sössö

attelin itte kanssa käydä lähiaikoina kyselemässä tota muutosta, porissa kai joku firma niitä tekee. Et saako asentaa itse jos ostan heiltä kamat ja mitä maksaa.

Jussi

En varmasti oo.

Mudracer

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 08 huhtikuu, 2021, 04:50Bensapiiri ku kyykkää, niin tulos on vastaava.
Tästä tuli fläspäkki matopurkissa -90 luvulla sattuneesta. Oo las pargas pojalla meni ilokaasukoneesta mäntä paskaksi, hylsy hinattiin varikolle jossa sitä yritettiin työntää vaihtolavaan. Nooh kuski aatteli että kyllä se senverran vielä käy että sen saa ajamalla. Olikin ilokaasuvehkeet "päällä" ja kampikammioonkin meni senverran ilukaasua ja bensaa että kone räjähti startatessa. Porukka syösy maihin ku mopot intissä viheltää huudon jälkeen :rotfl: . Molemmat venakopat ja öölipohja repes irti, oli pieni ihme että kukaan ei saanu sirpaleista osumaa.
X

sössö

soitin pariin firmaan, 3500 oli arvio molemmissa hinnalle. Ei saa tehä ite. 1000 euroa kai saa tukea. Aika kallis investointi.

1purehell

Lainaus käyttäjältä: sössö - 14 huhtikuu, 2021, 18:00soitin pariin firmaan, 3500 oli arvio molemmissa hinnalle. Ei saa tehä ite. 1000 euroa kai saa tukea. Aika kallis investointi.

Eikö onnistu edes mekaaninen asennus itse?  :o  Jättäis vain sähkö ja kaasukytkennät niille.
Vakavammanpuoleinen katsastusrikos, 2 litrainen kone 1,6 Taunuksessa.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: 1purehell - 15 huhtikuu, 2021, 07:20Eikö onnistu edes mekaaninen asennus itse?  :o  Jättäis vain sähkö ja kaasukytkennät niille.
Nuo firmathan voi käyttää monopoliaan niinkuin haluavat.
Jos niiden hyväksyntä vaaditaan asennuksille, maksattavat koko hiton revohkan hyväksynnän kylkiäisinä.

Perus Suolistoliitto-meininkiä.

Mikään pakkohan niiden ei ole kuitata ok:ksi mitään muuta kuin itse asentamansa jos hommaa piisaa.. >:(
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

1purehell

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 15 huhtikuu, 2021, 07:24Nuo firmathan voi käyttää monopoliaan niinkuin haluavat.
Jos niiden hyväksyntä vaaditaan asennuksille, maksattavat koko hiton revohkan hyväksynnän kylkiäisinä.

Perus Suolistoliitto-meininkiä.

Mikään pakkohan niiden ei ole kuitata ok:ksi mitään muuta kuin itse asentamansa jos hommaa piisaa.. >:(

Pahoin pelkään, että tuohon se tulee menemään tulevaisuudessa sähköautomuunnostenkin kanssa.  ::)
Vakavammanpuoleinen katsastusrikos, 2 litrainen kone 1,6 Taunuksessa.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: 1purehell - 15 huhtikuu, 2021, 07:26Pahoin pelkään, että tuohon se tulee menemään tulevaisuudessa sähköautomuunnostenkin kanssa.  ::)
Jep.
Käyttöjännitteet on sen verran kovempia, että aletaan vaatiin omaan käyttöön muuteltavien kanssakin kaikenmaailman kortit, niin loppuu se leikkiminen.. :shitfan:
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Camino79

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 15 huhtikuu, 2021, 07:27Jep.
Käyttöjännitteet on sen verran kovempia, että aletaan vaatiin omaan käyttöön muuteltavien kanssakin kaikenmaailman kortit, niin loppuu se leikkiminen.. :shitfan:


Onneks alkaa olemaan semmoset "lisenssit" itellä ettei tuota roplemaa  :rolleyes:
GM only 😉
+Pihatraktori :D

1purehell

Lainaus käyttäjältä: Camino79 - 15 huhtikuu, 2021, 07:36Onneks alkaa olemaan semmoset "lisenssit" itellä ettei tuota roplemaa  :rolleyes:

Toki joo. Ei sähköpuolelle voi ihan mahdottoman erikoisia vaatia. Noi kaasujutut on vähän oma maailmansa.
Vakavammanpuoleinen katsastusrikos, 2 litrainen kone 1,6 Taunuksessa.

Camino79

Lainaus käyttäjältä: 1purehell - 15 huhtikuu, 2021, 07:57Toki joo. Ei sähköpuolelle voi ihan mahdottoman erikoisia vaatia. Noi kaasujutut on vähän oma maailmansa.


Kyllä ne noiden "normaalien" sfssien lisäksi vaatii akustokoulutukset yms. Mikäli haluaa edes samoihin hommiin kuin mitö allekirjoittanut saa tehdä  :D
GM only 😉
+Pihatraktori :D

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Camino79 - 15 huhtikuu, 2021, 07:36Onneks alkaa olemaan semmoset "lisenssit" itellä ettei tuota roplemaa  :rolleyes:
Arvaas kuka saa tehdä mulle Marinan sähköautoksi! :coolsmoke:
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Camino79

GM only 😉
+Pihatraktori :D

Camino79

GM only 😉
+Pihatraktori :D

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Camino79 - 15 huhtikuu, 2021, 08:33https://www.webbmotorworks.com/electric-crate-motor


Siittä...  :rolleyes:
:P
Marinan konehuone ottais kyllä helposti tuollasenkin vastaan.. :o On siis todella tilava.
Ai Wittu sitä äimistelyä kun pellin avais.. :rotfl:  :rotfl:  :rotfl:

Hmmm...
Tai C-Rekku.. Bzzzzzzzzzzz...:hiphopcar:  :iwantit:
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement