Mopar A-body 67-71 x 6

Aloittaja Dart 67, 26 heinäkuu, 2021, 00:58

« edellinen - seuraava »

Janne-Pekka

Eihän oo sattunut jäämään pikkulohkon ehjiä valusarjoja nurkkiin pyörimään?
Hullua kiinnostaa kaikki mikä pyörii.

Blazer K5 -78  Cheyenne + -85 Silveraato
Valiant -67
Vanhoja Tojoja,Fordeja + muuta tauhkaa.

Dart 67

Ei oo, mutta Dakotan uusi kuskinpuolen sarja olis. Tilasin sen rokkiautosta ja piti laittaa Valianttiin, mut sit kaverilta löytyikin sopiva pari niin laitoin ne. Tuo Dakotan sarja näytti sopivan kuskinpuolelle manuaalisimpukalla. Tai sit jos tekis turbojuttui, niin se kävis myös hantinpuolelle...
Laitetaan siihen kuplan kaasari!

Janne-Pekka

Lainaus käyttäjältä: Dart 67 - 24 lokakuu, 2021, 19:31Ei oo, mutta Dakotan uusi kuskinpuolen sarja olis. Tilasin sen rokkiautosta ja piti laittaa Valianttiin, mut sit kaverilta löytyikin sopiva pari niin laitoin ne. Tuo Dakotan sarja näytti sopivan kuskinpuolelle manuaalisimpukalla. Tai sit jos tekis turbojuttui, niin se kävis myös hantinpuolelle...

Oisko se sarja miten arvokas? Nii ja sattuisiko jarrutehostinta löytymään?
Hullua kiinnostaa kaikki mikä pyörii.

Blazer K5 -78  Cheyenne + -85 Silveraato
Valiant -67
Vanhoja Tojoja,Fordeja + muuta tauhkaa.

Dart 67

Sarjasta pitäis saada 100€+postikulut. Tehostimia on jotain arpakuntoisia romuläjässä; ainakin Dodge vanista ja sit joku pienempi en tiedä mistä se on. Voi olla muitakin, pitäis penkoa...

Sain noi käyrät räkästyä pakosarjoihin kiinni ja sit imari on tehty ykskurkkusesta kakskurkkuseks.

You cannot view this attachment.
Laitetaan siihen kuplan kaasari!

Janne-Pekka

Lainaus käyttäjältä: Dart 67 - 25 lokakuu, 2021, 17:54Sarjasta pitäis saada 100€+postikulut. Tehostimia on jotain arpakuntoisia romuläjässä; ainakin Dodge vanista ja sit joku pienempi en tiedä mistä se on. Voi olla muitakin, pitäis penkoa...

Sain noi käyrät räkästyä pakosarjoihin kiinni ja sit imari on tehty ykskurkkusesta kakskurkkuseks.

You cannot view this attachment.

Jos viitit niitä tehostimia vähän katella niin voisin yhden ostaa? Neljällä pultilla on tuo pääsylkkä kiinni.
Hullua kiinnostaa kaikki mikä pyörii.

Blazer K5 -78  Cheyenne + -85 Silveraato
Valiant -67
Vanhoja Tojoja,Fordeja + muuta tauhkaa.

Dart 67

Tollanen on se pienempi tehostin, tais olla 10 tuumaa halkaisijaltaan, kunnosta ei ole tietoa. Moparin pääsylkky sopi tuohon kun koitin...sit löyty yks Aspenin tehostin, mut en sitä myy vielä niin kauan kun mulla on Aspeni.

You cannot view this attachment.You cannot view this attachment.

Laitetaan siihen kuplan kaasari!

Janne-Pekka

Lainaus käyttäjältä: Dart 67 - 26 lokakuu, 2021, 18:13Tollanen on se pienempi tehostin, tais olla 10 tuumaa halkaisijaltaan, kunnosta ei ole tietoa. Moparin pääsylkky sopi tuohon kun koitin...sit löyty yks Aspenin tehostin, mut en sitä myy vielä niin kauan kun mulla on Aspeni.

You cannot view this attachment.You cannot view this attachment.



Tehhään kaupat tuosta toimi tai ei.  :))
Siitähän se selviää. Jatketaan vaikka puhelimella tai yv:llä. Nolla443034318
Hullua kiinnostaa kaikki mikä pyörii.

Blazer K5 -78  Cheyenne + -85 Silveraato
Valiant -67
Vanhoja Tojoja,Fordeja + muuta tauhkaa.

Dart 67

Katsastuskunto ois jo lähellä, haaveissa mennä näyttään parin viikon sisään...

You cannot view this attachment.
Laitetaan siihen kuplan kaasari!

Dart 67

Tänään lopulta saatu jotain aikaiseksi...aamupäivällä hylätty ja iltapäivällä hyväksytty päätös, oli viimeksi voimassa 2006. Tää ois nyt tarkoitus myydä, saa nähä kuin vaikeeta on.

You cannot view this attachment.
Laitetaan siihen kuplan kaasari!

Janne-Pekka

Onnea leimasta. Onko sulle jäänyt -67 Valsun merkkejä/listoja lojumaan nurkkiin?
Hullua kiinnostaa kaikki mikä pyörii.

Blazer K5 -78  Cheyenne + -85 Silveraato
Valiant -67
Vanhoja Tojoja,Fordeja + muuta tauhkaa.

Dart 67

On mulla jotain, tarvis tehä inventaario.
Laitetaan siihen kuplan kaasari!

Janne-Pekka

Lainaus käyttäjältä: Dart 67 - 02 helmikuu, 2022, 16:40On mulla jotain, tarvis tehä inventaario.
Kunhan saat inventoitua niin palataan asiaan. Mulla ei oo säilynyt kuin maskin Plymouth teksti.
Hullua kiinnostaa kaikki mikä pyörii.

Blazer K5 -78  Cheyenne + -85 Silveraato
Valiant -67
Vanhoja Tojoja,Fordeja + muuta tauhkaa.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Dart 67 - 02 helmikuu, 2022, 16:07Tänään lopulta saatu jotain aikaiseksi...aamupäivällä hylätty ja iltapäivällä hyväksytty päätös, oli viimeksi voimassa 2006. Tää ois nyt tarkoitus myydä, saa nähä kuin vaikeeta on.

You cannot view this attachment.
Hintahan sen ratkaisee.. ::)
On tuo A-raato vaan sopusuhtainen auto. :coolsmoke:
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Dart 67

Mikähän tällaiselle olis oikea hinta. Jos ymmärsin oikein tuolta nettiautosta bongatuista, niin pidetään poskettoman kalliina 6K?
Laitetaan siihen kuplan kaasari!

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Dart 67 - 03 helmikuu, 2022, 16:29Mikähän tällaiselle olis oikea hinta. Jos ymmärsin oikein tuolta nettiautosta bongatuista, niin pidetään poskettoman kalliina 6K?
No, tää nyt on vaan mun (persaukisen) mielipide, mutta 6k€ vaatis että a-body olis pinnoiltaan suora ja myllyttämällä siistikin, sen lisäksi että toimii..
Tokihan eri mielipiteitäkin varmasti on olemassa, erityisesti moisen omistajien suusta kuultuna.. ::)

4k€ auto saa jo näyttääkin kuluneelta, lommoiselta ja projektilta, mutta ajo-/käyttökunto. Mä ajan lähinnä tätä halvemmilla.. :rotfl:  :hiphopcar:
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement