Mopar A-body 67-71 x 6

Aloittaja Dart 67, 26 heinäkuu, 2021, 00:58

« edellinen - seuraava »

Dart 67

Jotain tollasta aattelinkin, mutta jos 4K on se mitä tosta saa, niin en myy sitten ollenkaan...mulla vaan tää paska tilanne että tallipaikka menee alta ja 9 kpl on vielä näitä romuja...no muutenkin ois pitänyt odottaa kevääseen ton myynnin kanssa.
Laitetaan siihen kuplan kaasari!

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Dart 67 - 03 helmikuu, 2022, 17:46Jotain tollasta aattelinkin, mutta jos 4K on se mitä tosta saa, niin en myy sitten ollenkaan...mulla vaan tää paska tilanne että tallipaikka menee alta ja 9 kpl on vielä näitä romuja...no muutenkin ois pitänyt odottaa kevääseen ton myynnin kanssa.
Tuohan se on.. ::)
Jos tuo mun olis, niin en minäkään siitä luopuis käyvällä hinnalla kuin pakon edessä. :))
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Anza

Jos omansa saa myydessä niin heti paljon parempi harrastus kun golf tai hevoset, viinanjuonnista puhumattakaan. Kyllä se myynti aina kirvelee ja harvoin kunnon hintaa saa.
 
Jos jotain saa myytyä niin aina joku sitä mieltä miten möit liian halvalla, että enemmän ois saanu ja sama kun ostat niin liian paljon maksoit.

Suoraan ajosta tai tallista jos pääsee myymään niin se on aina parempi kauppa kuin viis vuotta hatelikossa seisoneen myyminen. Se on kaikille vaikeaa.

Dart 67

Joo sellasta se on...sit kuitenkin jos olis hakemassa -67-69 kaksovista vallua, niin tarjontaa ei paljon ole ja tää valmiiksi kasitettu, vaikka tuollainen 318 onkin aika yök.
Laitetaan siihen kuplan kaasari!

Anza

Jos joku on hakemassa muskelikauden moparia mistä ois painon puitteissa järkevä viritellä jotain ohjusta, niin toi osuu just siihen. Ja ehdottomasti kaks ovisena!

1320

Ite meinasin juuri sanoa, että en mä ainakaan pidä kuuden tonnin pyyntiä poskettomana vaikka en autoa livenä olekaan nähnyt. Onhan se kuitenkin 2D tolppa Valiantti ja kasikoneella (ja '67 on yksi hienoimpia Valiantin korimalleja!), se nostaa ainakin mun silmissä haluttavuuden ihan toiselle tasolle johonkin neliovisiin kutos-Valiantteihin verrattuna, ja niistäkin pyydetään äkkiä 5000€ vaikkei olisi siistejäkään.

Mut eipä itselläkään noin isoa summaa ole koskaan tarvinnut autosta maksaa, tosin mun autot onkin edullisesta päästä... Jos A-Body Moparit kiinnostaisi itseä omistusmielessä enemmän, niin tällainen voisi kiinnostaakin.

Tradition Never Goes Out of Style!

Lerssinen

Mulla on vaan neliovinen kutosvaltteri  :P

Dart 67

Kaikki Valiantit on hianoja! Mietin vaan että mun mielestä hinta on oikea, mut markkinavoimat päättää kuin käy.
Laitetaan siihen kuplan kaasari!

Anza

Aika myy kaiken. Mutta voihan sitäkin vähän avittaa kun pistää ilmoitukset vähän joka paikkaan. Tori, facebook, chattiauto, overdrive ja miks ei lehteenki jne.

Hupeli

Lainaus käyttäjältä: Anza - 04 helmikuu, 2022, 00:17Aika myy kaiken

Toi on varmaan totta. Toisaalta erinäiset muoti-ilmiöt vaihtelee aina.
Mäkin myynyt esim Torin kautta.
Yleensä mitkä menee kaupaksi menee nopeasti.
Toiset jää roikkumaan ja vaikka antaisi ilmaiseksi, ei kelpaa. Tämä on vaikeaa.

Valiant on varmaankin myytävänä 6k lla. Vai?

Anza

Tori on ollu aika hyvä. Sieltä on löytyny uutta varaosaa ja autokin. Hakusanoja vaan pitää kokeilla erilaisia niin saa laajemmin hakutuloksia

Hupeli

Lainaus käyttäjältä: Anza - 04 helmikuu, 2022, 19:42Hakusanoja

Hakusanoja voi käyttää ilmoitettaessakin. Löytävät paremmin.

Dart 67

Kymmenkunta yhteydenottoa epärealistisilla vaihdokkitarjouksilla tullut. Otan kohta pois myynnistä ja odotan kevättä...keikarivalssit alle ja lisää hintaa!
Laitetaan siihen kuplan kaasari!

Springer

Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 03 helmikuu, 2022, 23:15Mulla on vaan neliovinen kutosvaltteri  :P
Mulla taasen 2-ovinen avo, 273 kasilla ja 904 automaatti lattiavalitsijalla.

Dart 67

Minkä vuoden? Laita kuva?
Laitetaan siihen kuplan kaasari!