Pienoismallit

Aloittaja Pertti K, 31 lokakuu, 2021, 13:36

« edellinen - seuraava »

juhapih

Hmm... Jos ollaan oikein tarkkoja, niin tuo SCRamblerin malli on oikeesti 66 Rogue, jossa on Ambassadorin 327 kone...
Nokkapellille on laitettu vaan skuuppi...

Mulla on muutama noita Jo-Hanin malleja ja ostin aikoinaan Modelhausista hartsivaluisen 69-mallin maskin, jotta teen ihan oikean SCRamblerin. Takavalot pitää tehdä ite... ja kokonaan uusi pohjakin on ollut työn alla, koska tuon sarjan  pohja on aika kaukana oikeasta. Koneesta on jo versioitu oikea 390 sekä t-10 lootakin on olemassa.

Jo-hanin mallissa on väärät takavalot ja nokkavärkki.

Samoin on ollut työn alla 65 American 2d ja 4d... pohjana on 65 mallin 2d HT... Maskit ja takavalot tilattu aikoinaan Modelhausilta.... Noista piti tehdä hartsikoreja. Toi SCRamblerin pohja menee tuohonkin. Hyvää 65 mallia ei tarvitse tuhota muutoksen takia, koska yksi viidestä on aikoinaan aika rankasti kustomoitu raato...

Ovat vaan jääneet noiden 1:1 vehkeiden takia tauolle...


Vuokralainen

Päivän pienoishankinnatkin oli aavistuksen populaarikulttuuriin päin kallellaan

?

Wilburi

Lainaus käyttäjältä: Vuokralainen - 22 syyskuu, 2023, 15:51Päivän pienoishankinnatkin oli aavistuksen populaarikulttuuriin päin kallellaan



Siinäpä 2 autoo mitkä sopis mulle hyllyyn ja miks ei oikeen kokosena pihaankin
Vtu tää hymyily sattuu

TwistOla

Lainaus käyttäjältä: Vuokralainen - 22 syyskuu, 2023, 15:51Päivän pienoishankinnatkin oli aavistuksen populaarikulttuuriin päin kallellaan



Ei liene koottava Christine kuitenkaan sellainen, että se kasautuu itsestään kun paketin avaa  ;)
Tähä jaksa ny mitään ylvästä keksiä!

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: Wilburi - 22 syyskuu, 2023, 16:27Siinäpä 2 autoo mitkä sopis mulle hyllyyn ja miks ei oikeen kokosena pihaankin
Tuommoinen paatunut Chevy olis kyllä mun näköinen. Ikkunankarmeilla ja ilman suomisähköjä kiitos.
Vielä on eilinen jossain.