C 10 1970 Askel

Aloittaja Hupeli, 12 marraskuu, 2021, 19:06

« edellinen - seuraava »

Camino79

Siis uzitteja jarruihin  :o

Ei millään pahalla ketään kohtaan mutta enhän mä oo ainut joka toivoo täasä kohtaa että tää jää ikuisuusprojektiksi?  :-[

Alkaa olemaan omaan makuun aika paljon kaikkea epämääräistä että tää olis oikeesti turvallinen kampe tien päälle  :-\
GM only 😉
+Pihatraktori :D

Hupeli

No... älä huoli.. et sä koskaan tätä tule ajamaan ;)  Sunkin reuhkaa tossa välillä nään ja ihan hirvettää.. kuka lie kuskina.. joku kortiton ;)

Camino79

Ei mua yleensä se huoletakkaan että millä MÄ ajan, vaan se mimmosia kamppeita tuolla tienpäällä muuten keikkuu  :o

Ja reuhka tai ei, hyvin on virkansa toimittanu. Mutta ehkäpä jätän tän tähän. En vaan ymmärrä miksei turvallisuusjuttuja kuten jarruja ja ohjausta voi toteuttaa niin että ne kestäis päivänvaloakin  :thinking:
GM only 😉
+Pihatraktori :D

Hupeli

Banjoliitin vuotaa yhä ja toinenkin puoli kostuu näköjään. Tämän vuoksi tutkin aihetta tarkemmin.
Kuvassa sarjan mukana tulleet letkut jotka pitkät. 10cm pidemmät kuin nykyiset.

You cannot view this attachment.

C10 een tuli sen hetkinen cpp n iso jarrusarja. Näihin on m10 banjopultit. Asentamani letkut lyhemmät sen 10 cm mutta banjonkolo 11,5mm. Pitkissä 10mm. Jos käyttämäni prikat 10x14x1,2 niin tässähän löytyy mahdollisuus todella pieneen tiivistys pintaan.
Nyt pähkäiltävä josko käyttäisi paketista löytyneet tiivisteprikat jotka 10x17x1,5 mm ja kupari tuntuisi pehmeältäkin niin olisiko näitä tarjottava ensin ja jos näilläkään ei tokene niin toiset letkut.
Viimesijassa sitten blöijausta...

 

Hupeli

On ne Isot

You cannot view this attachment.

Mites se laulu meni..."kylän suurin kypärä ja letku letkeä"  https://www.youtube.com/watch?v=4IFpq-Lt9OY

Jospa tänään saisi ilmat pellolle...  :hendrixxx:


Hupeli

Ilmat pellolle apuria odotellessa kokeilin lokasuojia paikoilleen. Apukuskin puoli menee asemiin kivasti ilman sen suurempia rimpuiluja toivottavasti  ::)  mutta kuskin puoli teettää töitä senkin edestä. Todennäköisesti ohjaamon pieni epäsymmetrinen heitto tekee sen.
Näistäkin kun selvitään ja konepelti paikoillaan voisi jo puhaltaa ulos helpotuksesta. Muttei aivan vielä  O:-) 

Hupeli

Vaikka kuinka hengästyttäisi niin puhaltamaan ei pääse  ;)  Se on tehtävä iltalenkillä. Siis puhaltaminen ;)


Kuskin puolen A pilarin kiinnitys kohtia lokasuojassa on siirrettävä vaikka sovitusreiät ovat kookkaat on tässä lokasuojassa kiinnitys jotenkin eri kohdassa kuin toisessa. Heitto tullut kasauksessa tehtaalla.
Myös ristimitta haettava konepellille jossain vaiheessa.
Nyt levittää koloja tähän kuskin puolelle tai jos polttaisin käärisin toisen sätkän... ;) ihan miten vain :)  :) 
Projekti jatkuu..  :hendrixxx: 


Hupeli

Tulipa käytyä katsomassa hiukan mitä palstan sisällä tapahtuu kun nimimerkkejä on häipynyt jonkin verran...taas :'(
Kellarista on tullut jotain muuta kun se alunalkujaan oli ja koska haluan antaa tukeni heille niin me päätettiin tältä tallilta La n kanssa lähteä yhdessä pitkälle etelän reissulle aurinkoon ja hakemaan positiivista energiaa jota täältä ei saa. Kiitos.

Muualla mukavampaa...  :hendrixxx:

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: Hupeli - 23 maaliskuu, 2024, 12:57lähteä yhdessä pitkälle etelän reissulle aurinkoon ja hakemaan positiivista energiaa .


Etelässä onkin mukava käydä ja ottaa aurinkoa.
Crown 1965
Crown 1971
Cutlass Cruiser
Caprice STW
Plymouth 1938-39