A-Kuuppa

Aloittaja Kalu, 02 tammikuu, 2022, 01:12

« edellinen - seuraava »

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: palontie - 03 tammikuu, 2022, 04:04Se on sääli että monesta rodista on lättistekniikka riisuttu pois. :(
Tähän kohtaan EN tarjoa Lässyä vaihtoehtona.. ::)
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

pantera

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 03 tammikuu, 2022, 08:22Tähän kohtaan EN tarjoa Lässyä vaihtoehtona.. ::)
Miksi et?

Hupeli


Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: pantera - 03 tammikuu, 2022, 08:59Miksi et?
Tuollainen kolkytluvun laite ei tarvitse mihinkään Lässyn ominaisuuksia, mutta kärsii kovasti sen tuomista haittapuolista.
Mieluummin lättäpää, kuin sbc ja mieluummin sbc, kuin Lässy.
No, tuolle välille jää vaikka mitä muitakin upeita konevaihtoehtoja.. :o

Joskus pyöritelly mielessä avo-hoppaa avonaisella konehuoneella, koneena Moparin RB Long-Ram imareilla, pitkäkeppisellä kolmelovisella manuaalilootalla.. :P

Lainaus käyttäjältä: Hupeli - 03 tammikuu, 2022, 13:22Tämä 58Tbird iin vaiko Sbc. Kumpi?
Ehdottomasti Lässy. ;D
Lässyä en laittais autoon, jos koneen ulkonäkö on edes jonkinlainen kriteeri. Eli kone on näkyvillä.. :o
Ruma®Jeeppi on poikkeus tähän mun omaan sääntöön, ihan siks että se on poikkeus joka ainoaan muuhunkin "sääntöön".. :thinking:
Pariin otteeseen olen jo miettiny Mersun OM603:sta ST:na Jeepin voimanlähteenä, mutta onneks nykyiset käyttövoiman muutospykälät vähän vaikeuttaa sitä.
Ruma, rähisevä, tehokas, muissa ahdistusta aiheuttava moottori on tuollaiseen räyhä-Jeeppiin erinomainen vaihtoehto. :coolsmoke:
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

palontie

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 03 tammikuu, 2022, 08:22Tähän kohtaan EN tarjoa Lässyä vaihtoehtona.. ::)

Oisinkin tullut vetää turpaan.
Eniten vituttaa kaikki.

Vuokralainen

?

pantera

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 03 tammikuu, 2022, 13:45Tuollainen kolkytluvun laite ei tarvitse mihinkään Lässyn ominaisuuksia, mutta kärsii kovasti sen tuomista haittapuolista.
jaha, mun 30 luvun vehe tulee sitten kärsimään köykämiinin ominaispainosta

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: pantera - 03 tammikuu, 2022, 17:07jaha, mun 30 luvun vehe tulee sitten kärsimään köykämiinin ominaispainosta
Kai sulla tulee siihen jotain kaasarin näköistä edes.. :o
Tuo muovi-imari(tai sheetmetalkaan) ei sovi ulkonäöltään oikeen huonostikaan. :-\
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

palontie

Tommosessa -30lukulaisessa siisti lättis +100hp ja tyylitaju +35hp.
Eniten vituttaa kaikki.

Asmo

Jos pitää konepellin kiinni?

palontie

Ei banaaniakaan kuorineen syödä.
Eniten vituttaa kaikki.

pantera

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 03 tammikuu, 2022, 17:09Kai sulla tulee siihen jotain kaasarin näköistä edes.. :o
Tuo muovi-imari(tai sheetmetalkaan) ei sovi ulkonäöltään oikeen huonostikaan. :-\
Ei tule, jotain hillborn tötteröitä... ehkä
mut ei spämmätä kalun ketjua turhalla ooteellä


Kalu

Lainaus käyttäjältä: Harri S - 02 tammikuu, 2022, 14:20Mukavaa tarinaa ja ennen kaikkea tuo että aika kauan olet jaksanut laitteen kanssa vääntää.
Nii en tiedä, tais jäädä epäselväks, tai sit mä ite vaa kuvittelen, mut kerrompa nyt kuitenki vielä. Täähän oli mulla ajossa kesät '12-'18 ja tuona aikana jotai pikku juttuja tuli myös rakenneltua. Mutta eteenpäi, sano mummo lumessa...


Ei meniaa mun hermoissa riittää kärsivällisyys tälle nyhräämiselle, mut kun en oo antanu itelle muitakaan vaihtoehtoja. Perkeleellinen kiroilu välillä vähän helpottaa. Toi tippalista pitää tulla tollein upotettuna ja päätyy pinnalle. Tuon uran ja muutenki koko homman silloi 2v sitte tinalla jo nysväsin siistiks, mut juosten kustun näkönen siitä meinaa tulla. Kaiken maailman teippivirityksillä se nyt kohta saa luvan kelvata.

You cannot view this attachment.

Yhtää en ihmettele, et aika moni on tän kohan oikassu ja pakkeloinu umpeen. Mut, välil tarttee olla pussihousut jalassa...

Sleepercooler

Tää on hieno rodi, eritoten toi hienosti viimeistelty lättis saa vereni lämpiämään kiihotumispisteeseen asti, uuuuhhhh :-[
Kaikki on maksettu, niillä mennään....

palontie

Kai siitä edelleen tulee Yellow?On meinaan sairaan hyvä väri tuohon.
Eniten vituttaa kaikki.