ostetaan markka

Aloittaja palontie, 02 tammikuu, 2022, 12:27

« edellinen - seuraava »

cdi

Lainaus käyttäjältä: palontie - 02 tammikuu, 2022, 15:19Hopean värisiä markkoja tai markka.

  Jos sitä jalostais senverran että laittais markan paperiraha valokuvan kahvan pinnalle.

NonSenCe

eiköhän helpointa olis joko ihan ostaa kaupasta sellanen minkä haluaa.. vuosilukukin kun voisi olla hyvä lisä etu/idea. eli jos vaikka sopisi markkaaikaan oma syntymävuotesi jos itsellesi teet tai lahjan saajan vuosiluku?

https://www.finmani.fi/Suomen-markkakolikot/1963-2001-1/1-Markka/1-mk-I-tyyppi-1964-1968-hopea
-making sense is NOT my priority-
-if you see my mind wander, bring it back to me-

palontie

Helpointa on kun kaivelette kaappejanne ja lähetätte mulle :))
Eniten vituttaa kaikki.

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: palontie - 02 tammikuu, 2022, 16:00Helpointa on kun kaivelette kaappejanne ja lähetätte mulle :))
tai meet johonkin antiikkimyymälään ja hai ota vaan että käsi tottuu.
Sinä vain

NonSenCe

Lainaus käyttäjältä: palontie - 02 tammikuu, 2022, 16:00Helpointa on kun kaivelette kaappejanne ja lähetätte mulle :))
eihän se ole ole helppoa meille. tieks yhtää kui kauan niitä markkoi joutuisi ettimään edes löytääkseen ne.. useita tunteja. ja sitten vielä valkata niistä sen minkä raaskii luopua. sitten ettii puolituntia lisää että löytää ne kirjekuoret ja sitten muistaa että postimerkkejä pitäs käydä ostamassa..ja sitten pitäs osotekin kirjottaa oikein ja vielä viedä se kirje postiin tai oranssiiin laatikkoon. ei todellakaan ole helpointa.
-making sense is NOT my priority-
-if you see my mind wander, bring it back to me-

palontie

Eniten vituttaa kaikki.