1973 Dodge Dart Custom

Aloittaja Sleepercooler, 12 helmikuu, 2024, 19:59

« edellinen - seuraava »

Sleepercooler

Tulihapahan sitten ostettua @signet:iltä - 73 Dartti pois ;D.

Melko pitkälti orkkis bilika muuten, paitsi laivamatkan aikana jäätynyt 225 slantti vaihdettu täällä härmässä toiseen vastaavaan slanttiin, ja kylki listat puuttuu..


Kuvia on aina kiva katsella..

Kuvat by @signet

You cannot view this attachment.You cannot view this attachment.You cannot view this attachment.You cannot view this attachment.You cannot view this attachment.You cannot view this attachment.

Jarrujen kimppuun seuraavaksi....





Kaikki on maksettu, niillä mennään....

Wilburi

Son ku mun vallun velipoika  ;D
Onko sisustaa myöten ei ei kuvista vielä nää  :thinking:
Vtu tää hymyily sattuu

Sleepercooler

Lainaus käyttäjältä: Wilburi - 12 helmikuu, 2024, 20:24Son ku mun vallun velipoika  ;D
Onko sisustaa myöten ei ei kuvista vielä nää  :thinking:
Lisäilen muutamat kuvat....
Kaikki on maksettu, niillä mennään....

Sleepercooler

Sisusta on alkuperäinen, tosin verhoilut jo parhaat päivänsä nähneet, mutta menettelee, vilttiä päälle..

You cannot view this attachment.You cannot view this attachment.You cannot view this attachment.You cannot view this attachment.You cannot view this attachment.You cannot view this attachment.
Kaikki on maksettu, niillä mennään....

Wilburi

Mulla kokonaan vihriää vinyyliä penkit mutta ovipahvit samat.
Koje taulu kans mulla vihriä niinku vinyylikatto ulkoa

4d custom -76 valiant mulla.
Ainuut erot siis aika pienet + perä pää.
Toki mulla kone pelti loppuun saakka kun sulla jää vajaaks.

Komee on ja pitkään pohdin tolle vallulle kaveriks tota.
Onnittelut ja kumarrus.
Vtu tää hymyily sattuu

Sleepercooler

Tänään kerkesin pyörähtää tallilla... Siis jarrujen kimppuun!

Etu satulat kunnossa,toinen uusittu,männät liikkui helposti, palat vaihtoon, ja laakerit myös, ulommaiset aivan paskana, neulat kraatereilla ja kooleista pinnat kuluneet, sisemmät ok kuntoiset, kaikki laakerit ja stefat vaihtoon!

Ja voi vittu mikä määrä vaseliinia oli työnnetty laakereille, näin saatu  voitelu laaketeille..

Levyt tarttis käyttää sorvissa,kuski puolen levy ottanut väriä, kun ilmeisesti satula ollut jumissa, kaulusta ei ole kuin nimeksi.

Takarummut 10" orkkis, moparin leimoilla, kengät loppu,sylinterit menee korjaussarjalla kuntoon..
J-kengät menee Kitkaliimaukseen pintojen vaihtoon samalla tsekkaavat rummut, ja kohdistavat uudet pinnat rumpuihin.

Ja muutamat räpsyt
You cannot view this attachment.You cannot view this attachment.You cannot view this attachment.You cannot view this attachment.You cannot view this attachment.


Kaikki on maksettu, niillä mennään....

Sleepercooler

Siispä...

Takajarrujen liinat kävi kitkaliimauksessa hakee uudet pinnat, ja sammalla mallattiin sopimaan rumpuihin.
You cannot view this attachment.

Levyjarrut sai maistaa sorvin terää, niin pinta on taas kuin uusi
You cannot view this attachment.

Ja nämä jouset löytyivät partsista hyllystä
You cannot view this attachment.
Kaikki on maksettu, niillä mennään....

Sleepercooler

Jarrut painittu kasaan, ilmattu, mutta poljin tuntuu jotenkin löysältä >:(

Pisti silmään kun kaveri polki jarrua, niin pääsylinteristä rupesi kuplimaan ja neste valui yli reunojen, kuitenki nesteenpinta  oli hieman yli puolenvälin, onko pääsylkky sökö, Vai mikä aiheuttaa kuplimisen??

No löytyhän sietää myös hitsatavaakin, etujalkatiloista;D
You cannot view this attachment. You cannot view this attachment. You cannot view this attachment.
Kaikki on maksettu, niillä mennään....

Wilburi

Helpot hitsit sulle sattunu taas  :)
Vtu tää hymyily sattuu

Sleepercooler

Kaikki on maksettu, niillä mennään....

Wilburi

Vtu tää hymyily sattuu