Mitäs musa videoita, joissa jenkkejä?

Aloittaja Seejii, 11 helmikuu, 2020, 20:46

« edellinen - seuraava »

Pande

Tämä Cadillac oli videon tekoaikaan jo tottunut esiintyjä, sillä sama auto esitti AN-160:ä Ganes-elokuvassa. Vaikka ei siis ole samanvuotinen.

If money is your hope for independence, you will never have it. The only real security that a man can have in this world is a reserve of knowledge, experience and ability.

Sleepercooler

Lainaus käyttäjältä: Pande - 23 lokakuu, 2021, 20:44Tämä Cadillac oli videon tekoaikaan jo tottunut esiintyjä, sillä sama auto esitti AN-160:ä Ganes-elokuvassa. Vaikka ei siis ole samanvuotinen.


Toi on kaverin caddy ja aikoinaan kun HH Aloitteli, niin olin naapuritilassa vuokralla missä noi treenas ;)
Kaikki on maksettu, niillä mennään....

Pande

Lainaus käyttäjältä: Sleepercooler - 23 lokakuu, 2021, 20:59Toi on kaverin caddy ja aikoinaan kun HH Aloitteli, niin olin naapuritilassa vuokralla missä noi treenas ;)
Juu kyllä minäkin omistajan tunnen ja olen aikoinaan käynyt samassa paikassa jota varmastikin tarkoitat.  :)
If money is your hope for independence, you will never have it. The only real security that a man can have in this world is a reserve of knowledge, experience and ability.

Sleepercooler

Lainaus käyttäjältä: Pande - 23 lokakuu, 2021, 21:03Juu kyllä minäkin omistajan tunnen ja olen aikoinaan käynyt samassa paikassa jota varmastikin tarkoitat.  :)

Okei, no hitsi vieköön...
Kaikki on maksettu, niillä mennään....

TopoT/A

Pontiac Trans Am 385 LT1 1996 T-top

Rust Devil

Illusion of Choice

Rust Devil

Illusion of Choice

Marklin


Rust Devil

Illusion of Choice

Rust Devil

Illusion of Choice

Marklin


leivonharri

Lainaus käyttäjältä: Rust Devil - 15 tammikuu, 2022, 19:45
Täähän oli vitun hyvä!

Varsinkin se kohtaus, jossa kaikki pysähtyy ja tuijottaa.
Vielä on eilinen jossain.

Dohc

Eikös nää oo jenkkejä, yksi inkkarikin on!? ;D On myös neekereitä ja valkolaisia, joten läpileikkaus monirotuisesta yhteiskunnasta? :rolleyes: 
Aina ei voi  onnistua, mutta aina voi epäonnistua!

Lassi


Marklin