PANTHER PINK DART

Aloittaja Sleepercooler, 02 heinäkuu, 2022, 22:17

« edellinen - seuraava »

Hupeli

Aika uri-giller sitä saa olla jos vanhoihin töpseleihin johdot vaihtaa kun vanhat jenkki puristettavat liittimet "hiukan erilaisia " Väännät ne ensin väljäksi ja sitten teipillä kiinni? Niinkö?

Camino79

Lainaus käyttäjältä: Hupeli - 13 tammikuu, 2024, 15:50Aika uri-giller sitä saa olla jos vanhoihin töpseleihin johdot vaihtaa kun vanhat jenkki puristettavat liittimet "hiukan erilaisia " Väännät ne ensin väljäksi ja sitten teipillä kiinni? Niinkö?


Ihan ne on vaihdettavissa ne liittimet sinne töpselin runkoon. Tepolta saa jos jonkinmoisia liittimiä ja mullakin jonninmoinen varasto on perus gm:n liittimiä impalan myötä hyllyssä.

Joko sä et tajua tai sit et vaan osaa ja jos jälkimmäinen, niin suosittelen ulkoistamaan sähköhommat ni et polta autojas.  :thinking:
GM only 😉
+Pihatraktori :D

Hupeli

Lainaus käyttäjältä: Camino79 - 13 tammikuu, 2024, 15:53Joko sä et tajua tai sit et vaan osaa ja jos jälkimmäinen, niin suosittelen ulkoistamaan sähköhommat ni et polta autojas

Ootko ihan tosissas?  Selänkääntäjä sillä sitähän sä olet... vai?

Camino79

Lainaus käyttäjältä: Hupeli - 13 tammikuu, 2024, 15:55Ootko ihan tosissas?



Jos tommonen perus liittimen vaihto oikeaoppisesti on ylivoimainen juttu niin kyllä.
GM only 😉
+Pihatraktori :D

Sleepercooler

Niinhän siinä taas kävi, suunnitelmissa oli tehdä talven aikana vaikka ja mitä..... Vitut!! Mitään ei tullut tehtyä mitä piti >:(. Sähköt tekekemättä, penkit asentamatta, perä remppaamatta...
Eipä noi ajoo haittaa, mut vituttaa silti...

Bilika otettu kuitenkin jo liikenteeseen, kun kelit vaan suosii niin pääsee kurvailee
Kaikki on maksettu, niillä mennään....

Sleepercooler

Vaihdoin b&m prostick sifterin Quicksifteriin jota on mielestäni mukavampi käyttää.

Vanha keppi oli asennettu läpipultilla lattiaan koroke palan kanssa.

Ja niin monesti kun luulee, että kun on saman valmistajan melkein samanlainen tuote, niin niksnaks uusi paikoilleen, ja avot valmis...

Ei ei ja ei, kiinnikkeet aivan eri kohdissa ja vaijerin kiinnike myös...

Vaijerin kiinnike piti kääntääntää ylösalaisin jotta vaijerin sai kulkeman linjassa
Ja sifterin alle piti tehdä alusta tunneli päälle.

Alustaan tein 6mm kierteet kiinnitystä varten ja hitsasin alustan tunnelin päälle kiinni, ja hyvä tuli, ainakin olen tyytyväinen.

Parit räpsyt aikaansaannoksesta..

Alkuperäinen vaijerin kiinnitys
You cannot view this attachment.

Käännetty kiinnitys
You cannot view this attachment.

Kepin paikan hakua
You cannot view this attachment.

Kiinnike
You cannot view this attachment.

Viimeinen sovitus
You cannot view this attachment.


Kaikki on maksettu, niillä mennään....