Lapinlahti cruising 5-7.9 -25

Aloittaja Hurtsi1, 04 syyskuu, 2025, 14:05

« edellinen - seuraava »

Hurtsi1

Onko kukaan kellaristeista aikeissa osallistua ko.tapahtumaan? Itse olen emännän kanssa menossa. Viime vuosi jäi kiusallisesti vaiheeseen kun rengas puhkesi ennen kaavia. Ei vararengasta,tunkkia,työkaluja eikä hinausturvaa. No paluukyyti kustansi 500e. Nyt on varauduttu ja koitetaan uudestaan.
Komiasti kulukoo

Kustom STW

Tulossa ollaan mustalla Baron Cruiserilla.

Wilburi

Lauantaina tulossa osaks aikaa kurvailee.
Vtu tää hymyily sattuu

Janski59

Matin ja Liisan asemalla olisi tarkoitus käydä pyörähtämässä.

Hurtsi1

14.30 starttaa Cougar kohti tahkoa. Edellisvuodesta viisastuneena mukana matkassa ovat,2 vararengasta,tunkki,paineilmakompura(minimalli)renkaanpaikkaus sarja ja työkalulaatikko. Nyt on vahva?luotto että päästään perille :panic: ellei taas jostain syystä :shitfan: Mutta matkailu avartaa!
Komiasti kulukoo

Wilburi

Väen paljoutta väistäen poistuin jo mestoilta.
Vtu tää hymyily sattuu

Hurtsi1

Reissulta kotiuduttu. Kustom STW,n baronin bongasin pari kertaa. Matin ja Liisan asema oli kyllä täyteen ahdettu,Siilinjärven st1,llä oli paremmin tilaa.
Komiasti kulukoo

nuffield

Lainaus käyttäjältä: Hurtsi1 - 06 syyskuu, 2025, 21:02Reissulta kotiuduttu. Kustom STW,n baronin bongasin pari kertaa. Matin ja Liisan asema oli kyllä täyteen ahdettu,Siilinjärven st1,llä oli paremmin tilaa.
Eipä tuonne siilin Shellille ajatettu kuin osa autoista kun poliisi oli tuumannut että yli 30km pitkä letka estää liikaa muuta liikennettä.

Wilburi

Lainaus käyttäjältä: Hurtsi1 - 06 syyskuu, 2025, 21:02Reissulta kotiuduttu. Kustom STW,n baronin bongasin pari kertaa. Matin ja Liisan asema oli kyllä täyteen ahdettu,Siilinjärven st1,llä oli paremmin tilaa.

Sä kuotenki olit siellä  :thinking:
Eipäs satuttu naamatusten tosin enpäs sua tunnistas vaikka löisit kun ei mitää käryä miltä näytät  :))
Vtu tää hymyily sattuu

Wilburi

Lainaus käyttäjältä: nuffield - 08 syyskuu, 2025, 10:27Eipä tuonne siilin Shellille ajatettu kuin osa autoista kun poliisi oli tuumannut että yli 30km pitkä letka estää liikaa muuta liikennettä.

Me pyörähdettiin vn pihan läpi ja jatkettiin matkaa uusiin seikkailuihin.

On toi jo liian iso noille alueille.
Vtu tää hymyily sattuu

Hurtsi1

Lainaus käyttäjältä: Wilburi - 08 syyskuu, 2025, 10:37Sä kuotenki olit siellä  :thinking:
Eipäs satuttu naamatusten tosin enpäs sua tunnistas vaikka löisit kun ei mitää käryä miltä näytät  :))
Minulla kävi se perinteinen tuuri,ei päästy Matin ja Liisan aseman pihaan. Meidän edellä oli six-5 corvette perävaunun kanssa joka pääsi ja meidät ohjattiin sivuun jonkun hallin pihaan. Minä viime kesänä(2024)Nurmeksessa sinut näin mutta rohkeus tulla jutulle ei viellä ollut riittävällä tasolla. :dontknow:
Komiasti kulukoo

Wilburi

Lainaus käyttäjältä: Hurtsi1 - 08 syyskuu, 2025, 18:30Minulla kävi se perinteinen tuuri,ei päästy Matin ja Liisan aseman pihaan. Meidän edellä oli six-5 corvette perävaunun kanssa joka pääsi ja meidät ohjattiin sivuun jonkun hallin pihaan. Minä viime kesänä(2024)Nurmeksessa sinut näin mutta rohkeus tulla jutulle ei viellä ollut riittävällä tasolla. :dontknow:

Hydyliikkee  pihalla meidänkin kulkinen makas.
Ja olihan sitäkin kauempana vielä kymmeniä autoja eli saivat liki 500m kävellä mestoille.

Kele sun kans kun et tullu.
Kiva kun porukka tunnistaa mut ei tuu jutulle.
Vaikka mä EN hymyile ni en välttis oo pahalla tuulella  :))
Vtu tää hymyily sattuu

manha

Lainaus käyttäjältä: Hurtsi1 - 06 syyskuu, 2025, 21:02Matin ja Liisan asema oli kyllä täyteen ahdettu,Siilinjärven st1,llä oli paremmin tilaa.

Me tultiin Matille ja Liisalle hyvissä ajoin ensimmäisten joukossa,mutta sieltä meidät päästettiin lähtemään viimeisessä letkassa.Siilin Shelille ei sitten enää laskettu,vaan mopopoika viittilöi autot  toiseen suuntaan...sen jälkeen siellä ei enää ollutkaan jatko-opastusta :-\ .

Vajaa kymmenkunta kertaa tuolla kuitenkin olleena,oli jonkinlainen käry reitin kulusta,niin kävästiin sitten eväitten haussa aakkos-huoltsikalla,jonka jälkeen ajeltiin Pajuojan Manoilin kulmille odottelemaan letkan saapumista.Sieltä olikin sitten helppo liittyä takaisin seurueeseen ja Tahkolle parkkeerauskin luonnistui sujuvasti kärkiporukan joukossa.
Ajettavaksihan ne on tehty !!

Wilburi

Lainaus käyttäjältä: manha - 10 syyskuu, 2025, 03:11Me tultiin Matille ja Liisalle hyvissä ajoin ensimmäisten joukossa,mutta sieltä meidät päästettiin lähtemään viimeisessä letkassa.Siilin Shelille ei sitten enää laskettu,vaan mopopoika viittilöi autot  toiseen suuntaan...sen jälkeen siellä ei enää ollutkaan jatko-opastusta :-\ .

Vajaa kymmenkunta kertaa tuolla kuitenkin olleena,oli jonkinlainen käry reitin kulusta,niin kävästiin sitten eväitten haussa aakkos-huoltsikalla,jonka jälkeen ajeltiin Pajuojan Manoilin kulmille odottelemaan letkan saapumista.Sieltä olikin sitten helppo liittyä takaisin seurueeseen ja Tahkolle parkkeerauskin luonnistui sujuvasti kärkiporukan joukossa.

No empäs törmänny sinuunkaa siellä  :thinking: 
Ollaan me kerra  nähty vaan ei taidettu juuri sanojakaan vaihdella.
Vtu tää hymyily sattuu

Hurtsi1

Minä olin ensimmäistä kertaa mestoilla,mutta tulokkaan huomio on että hommasta karkaa ilo kun karsitaan kalustoa miten sattuu. Ymmärrän että harrasteautoja on monenlaisia mutta jos tilat rajoittaa mahtumista niin joku ikäraja tms vois olla vaihtoehto. Suurempia tiloja voi olla hankala löytää. Itselle ainakin ns.alueelle pääsy olisi ensimmäinen vaade,jos se ei toteudu niin tapahtumaan osallistuminen alkaa olla kyseenalaista. Ei huvita ajaa satoja kilometrejä päästäkseen jonnekin peltihallin pihaan parkkiiin. Anteeksi avautuminen mutta itse ajattelen näin.
Komiasti kulukoo