Nettimotosta bongattua

Aloittaja palontie, 28 helmikuu, 2020, 21:19

« edellinen - seuraava »

Pande

If money is your hope for independence, you will never have it. The only real security that a man can have in this world is a reserve of knowledge, experience and ability.

palontie

Hieno Ducati,sopisi hienosti tulevaan barniin Ducaton kaveriksi ;D
https://www.nettimoto.com/ducati/desmo/2582192
Eniten vituttaa kaikki.

palontie

Eniten vituttaa kaikki.

rb

Saattaahan jotkut vanhat mopot olla suht arvokkaita,  mutta että..  :o

 https://www.nettimoto.com/jupiter/sport/2583627

Jupiter Sport
5 000 €



Pande

:o  No jo on. Pitäisin hintavana vaikka olisi hienosti entisöity, mutta tuohan näyttää pikemminkin olevan kohtuullinen projektiaihio.

Toki erikoinen mopo. Tuohonhan kuuluu oikeasti matala tanko. Ajoasento alkuperäisillä varusteilla on takuulla epäinhimillinen, kun ottaa huomioon että tuossa on vielä polkimet eikä jalkatappeja.

If money is your hope for independence, you will never have it. The only real security that a man can have in this world is a reserve of knowledge, experience and ability.

rb

Lainaus käyttäjältä: Pande - 25 elokuu, 2020, 22:20tuossa on vielä polkimet eikä jalkatappeja.
Nii..... Oliks tuohon aikaan vielä,  että termi oli "moottori polkupyörä" eli mopedissa oli pakko olla noi polkimet?

Pande

Polkimet olivat pakolliset, poljinpakko taisi poistua vasta 1970.
If money is your hope for independence, you will never have it. The only real security that a man can have in this world is a reserve of knowledge, experience and ability.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Pande - 26 elokuu, 2020, 11:24Polkimet olivat pakolliset, poljinpakko taisi poistua vasta 1970.
Jep.
Mulla oli -70-mallinen Export, jossa ei enää ollut polkimia vaan polkaisukäynnistys. Toisessa mulla olleessa, -69-mallisessa polkimet oli.
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

rb

Joo...

Sportti tuna 69



Sportti tuna 70


Kalu

Kaikkee turhaa sitä näköjää vieläkin vanhoilta ukoilta oppii, empä oo tiännykkää et polkimet mopedeissa oli joskus ihan pakolliset...

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Kalu - 26 elokuu, 2020, 19:21Kaikkee turhaa sitä näköjää vieläkin vanhoilta ukoilta oppii, empä oo tiännykkää et polkimet mopedeissa oli joskus ihan pakolliset...
:rotfl:  :rotfl:
Vanhaks ukoks mua ei olekaan vielä tituleerattu muiden toimesta! :rotfl:
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Kalu

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 26 elokuu, 2020, 21:48:rotfl:  :rotfl:
Vanhaks ukoks mua ei olekaan vielä tituleerattu muiden toimesta! :rotfl:

No olithan sä mua vissiin muutaman vuoden vanhempi, eli vanha ukko...
Ja tohon edelliseen viestiin vielä lisätäkseni, kyl kaikki tollanen tieto jää päähän, mut ei mikää sellanen tärkeä ja tarpeellinen. Taino, voihan sitä baaritiskillä joskus brassailla nippelitiedolla, tiesikkö koska mopoista loppui poljinpakko...

Springer

Lainaus käyttäjältä: Kalu - 26 elokuu, 2020, 22:43No olithan sä mua vissiin muutaman vuoden vanhempi, eli vanha ukko...
Ja tohon edelliseen viestiin vielä lisätäkseni, kyl kaikki tollanen tieto jää päähän, mut ei mikää sellanen tärkeä ja tarpeellinen. Taino, voihan sitä baaritiskillä joskus brassailla nippelitiedolla, tiesikkö koska mopoista loppui poljinpakko...

Niin ja seuraavaksi kysäisee minä vuonna Tunturi Sporttiin tuli kovakromisylinteri ilman puhallusjäähdytystä?
Sama vastaus kelpaa tähänkin.

rb

Mopoista vielä:

Tässä kohtaa ymmärrän että maksaa..

https://www.nettimoto.com/honda/monkey/2465659

2 900 €

Honda Monkey




Kysynnän ja tarjonnan laki....

Vuppe

Tollanen oli äijjäkirppiksellä tampereella viime syksynä, hinta samaa luokkaa.