Millä kaksipyöräisellä mennään

Aloittaja rb, 13 tammikuu, 2020, 15:10

« edellinen - seuraava »

Vuppe

Joo varmaan riittää yksikin. Bansku on siitä erikoinen että kun vaikka vaihtaa takarenkaan niin kestää pitkän aikaa ennenkuin jarrussa on taas tuntumaa. Ei vaan pure levyyn.

Oliskohan hyötyä jos vaihtas eteen reijitetyt jarrulevyt, toimiskohan ne sateessa paremmin.... kuivassa kelissä ihan hyvät mutta sateessa.... aivan paska. Aina hätkähtää kun jarruttaa sateessa, ei pure.

P. Aholainen

Kuhan rikastun niin joku oldschool chopperi pitää saada. Sitä odotellessa siis.
Paalissa.

Vuppe

Välillä pitkää potkia ettei taito ruostu, ihan kokonaan.

https://aijaa.com/img/b/00233/14881787.mp4

Ragnar Ök

Pistetään nyt tännekin oma "jenkki" kulkine kuva.
4-pyöräisissä ollaan nykyään 100% 50-90-l germaanikalustossa.
Tällä setillä olen Zen tason harmoniassa maailman kanssa >:D

Don't start what you can't finish.

palontie

Eniten vituttaa kaikki.

Jarde440


Vuokralainen

?

Gary Grand

Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Rusty

Lainaus käyttäjältä: Rusty - 13 tammikuu, 2020, 22:02Ens kesä on 20. kesä kun olen ajokortin omistanut, ja myös ensimmäinen kesä kun alla ei ole amerikkalaista autoa. MUTTA, amerikkalainen konepyörä on.  8)
Eli '97 Sportster. Jännää.

Yks kesä tuli Sportsterilla ajeltua ja kivaa oli. Nyt kuitenkin kävi niin että se vaihtui 2006 Road Kingiin. Onpahan enemmän tilaa, sekä itselle että kamoille. Tulispa kevät äkkiä.  8)
Ah, ahtaita aikoja.

Rusty

Ah, ahtaita aikoja.

Gary Grand

Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Rusty

Ah, ahtaita aikoja.

Rusty

Vaatii vähän totuttelua toi aivan uusi äänimaailma. Vanhassa oli suorat putket ja tässä ihan vaimennetut Vance&Hinesit niin äänet on varsin sivistyneet, matalat höpinät.
Ah, ahtaita aikoja.

Barfly

Lainaus käyttäjältä: Rusty - 29 marraskuu, 2020, 13:05Vaatii vähän totuttelua toi aivan uusi äänimaailma. Vanhassa oli suorat putket ja tässä ihan vaimennetut Vance&Hinesit niin äänet on varsin sivistyneet, matalat höpinät.

Minulla on Triumphissa suorat putket.
Pidän äänistä, kun ajan asutusalueen läpi, ajan matalilla kierroksilla.
Mutta, tunnelli on konserttisali!
Että mitähän vittua?

palontie

Niin, n. Pari kk sitten ostin näkemättä tään Kawan, tai olen mä n vuosi sitten ton nähnyt ja ajanut. Etupää tosta stongaa lukuunottamatta varmaankin säilyy, mutta takapää menee uusiksi aika isosti. Sitten uusi maalaus.


Eniten vituttaa kaikki.