Chevy Tahoe, kannattaako?????!!!

Aloittaja Sleepercooler, 02 maaliskuu, 2020, 18:05

« edellinen - seuraava »

Sleepercooler

Työkaveri kauppas chevy Tahoeta meikäläiselle 3k ja hieman kiinnostus heräsi, mutta letkusta mennyt leima kylmäksi jotain 3v sitten ja helmoja joutuis hitsailemaa >:(. Ja tietty Jarrut ym. leimalle....

Tsättiautossa on muutama myynnissä, joten kaverin pyynti on ehkä ihan linjassaan???

Minkälaisia Käyttökokemuksia on käyttäjillä kyseisesta chevystä????
Kaikki on maksettu, niillä mennään....

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Sleepercooler - 02 maaliskuu, 2020, 18:05Työkaveri kauppas chevy Tahoeta meikäläiselle 3k ja hieman kiinnostus heräsi, mutta letkusta mennyt leima kylmäksi jotain 3v sitten ja helmoja joutuis hitsailemaa >:(. Ja tietty Jarrut ym. leimalle....

Tsättiautossa on muutama myynnissä, joten kaverin pyynti on ehkä ihan linjassaan???

Minkälaisia Käyttökokemuksia on käyttäjillä kyseisesta chevystä????


Minkä ikäinen Tahoe? Pätkästy Subbarihan tuo on aika pitkälti.
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Sleepercooler

Olisko ollu joku 97-00 jotain sitä luokkaa.. Ja pensaa koneella sekä lisä penkit takana
Kaikki on maksettu, niillä mennään....

Kyrpov

Sinä vain

Wilburi

Mulla ois sitte uus tankkilaite siihen rockauton kämmin takia  ;D
Vtu tää hymyily sattuu

Sleepercooler

On siis mallia -00 ja 5.3 vortec pensakoneella sekä rek 8h...leima ollut vuoden kylmänä joten sähkövermeet vois jopa toimii??

Onko näissä mitään ns.tyyppivikoja ym juttuja????
Kaikki on maksettu, niillä mennään....

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Sleepercooler - 03 maaliskuu, 2020, 16:42On siis mallia -00 ja 5.3 vortec pensakoneella sekä rek 8h...leima ollut vuoden kylmänä joten sähkövermeet vois jopa toimii??

Onko näissä mitään ns.tyyppivikoja ym juttuja????
Ne sähkövermeet.. ;D
Siis oikeesti.

Kaikki katkasijat kypsyy, hapettuu tai hajoaa käsiin muuten..
Muovipanelien irroitukset kannattaa jättää lämpöseen talliin(lue todella lämpöseen) tai kesähelteille.

Samoin noiden katkasijoiden vaihdot.. ::)

Hyvät kyydit noissa saa, että sen puoleen kivoja laitteita.
Koneessa on oikeestaan vaan hyviä ominaisuuksia ja 4L60E-loota toimii terhakammin kuin TH700.

Mun kokemukset tosin K2500 Subusta, mutta samat ongelmat niissä on.
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Kapa73

ABS purkki on toinen tosin noihin pinempiin saa sentään jostain vielä purkkeja.
Eli tahoeen ja 1500 siin.
Jos jollain löytys 00 K2500 purkki ostasin pois kuleksimasta.

palontie

Nettiautoon tuli tänään diesel Tahoe kevytkuorkkina myyntiin.
Eniten vituttaa kaikki.

Kyrpov

Sinä vain

sössö

kannattaa kattoa LS/vortec koneiden tyyppivikoja, niissä on kai ollu kaikkea vammasta. En tiiä onko jossain 00 mallisessa millanen moottori.

palontie

Lainaus käyttäjältä: sössö - 07 maaliskuu, 2020, 02:49kannattaa kattoa LS/vortec koneiden tyyppivikoja, niissä on kai ollu kaikkea vammasta. En tiiä onko jossain 00 mallisessa millanen moottori.

Mitä vammasta niissä on ollut?
Eniten vituttaa kaikki.

Sleepercooler

Olen kyllä siinä käsityksessä että noi vortecin 5.3set on kestäviä/hyviä moottoreita????
Kaikki on maksettu, niillä mennään....

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: palontie - 07 maaliskuu, 2020, 06:11Mitä vammasta niissä on ollut?
Lainaus käyttäjältä: Sleepercooler - 07 maaliskuu, 2020, 17:52Olen kyllä siinä käsityksessä että noi vortecin 5.3set on kestäviä/hyviä moottoreita????
Jotkut kansivalut halkeilee.

Jos konetta meinaa laulattaa kierroksilla, niin öljypohjan toteutukseen pitää paneutua.

Aika normi shittiä: Jos ei konetta tee kunnolla, se poikii. ::)
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Sleepercooler

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 07 maaliskuu, 2020, 18:16Jotkut kansivalut halkeilee.

Jos konetta meinaa laulattaa kierroksilla, niin öljypohjan toteutukseen pitää paneutua.

Aika normi shittiä: Jos ei konetta tee kunnolla, se poikii. ::)
No vindy! Mä oon ollut sit väärässä käsityksessä ;D  >:(
Kaikki on maksettu, niillä mennään....