Morjestaminen tien päällä

Aloittaja redneck1, 13 tammikuu, 2020, 17:49

« edellinen - seuraava »

Vuokralainen

^Tuhat sydäntä ja tykkäystä.  8)
?

timant

Kojelaudalle vois sellasen moikkaavan käden asentaa niin aina kerkeis tervehtiä..

varmuuden vuoksi tollanen kans  :P


Murikka

Lainaus käyttäjältä: timant - 21 tammikuu, 2020, 12:25Kojelaudalle vois sellasen moikkaavan käden asentaa niin aina kerkeis tervehtiä..

varmuuden vuoksi tollanen kans  :P


Mä olin nää unohtan jo kokonaa.  :)) Ikinä en viittiny moiseen rahaa tuhlata, mut robinhoodissa noita autotuuning osastolla myytiin kaiken muun vitun hyödyllisen tilpehöörin kanssa.

Wilburi

Lainaus käyttäjältä: timant - 21 tammikuu, 2020, 12:25Kojelaudalle vois sellasen moikkaavan käden asentaa niin aina kerkeis tervehtiä..

varmuuden vuoksi tollanen kans  :P



Kaverille ostin aikoinaan lahjaks ja se pulttas sen konepeltiin kii
Ei pitkään saanu olla ku tuli kytiltä käsky poistaa  >:(
Vtu tää hymyily sattuu

Esmi

Lainaus käyttäjältä: Wilburi - 22 tammikuu, 2020, 09:30
Lainaus käyttäjältä: timant - 21 tammikuu, 2020, 12:25Kojelaudalle vois sellasen moikkaavan käden asentaa niin aina kerkeis tervehtiä..

varmuuden vuoksi tollanen kans  :P



Kaverille ostin aikoinaan lahjaks ja se pulttas sen konepeltiin kii
Ei pitkään saanu olla ku tuli kytiltä käsky poistaa  >:(
Ilmeisesti ottaneet henkilökohtaisesti sen keskarin!  :o  C:-)

Wilburi

Lainaus käyttäjältä: Esmi - 22 tammikuu, 2020, 11:00
Lainaus käyttäjältä: Wilburi - 22 tammikuu, 2020, 09:30
Lainaus käyttäjältä: timant - 21 tammikuu, 2020, 12:25Kojelaudalle vois sellasen moikkaavan käden asentaa niin aina kerkeis tervehtiä..

varmuuden vuoksi tollanen kans  :P



Kaverille ostin aikoinaan lahjaks ja se pulttas sen konepeltiin kii
Ei pitkään saanu olla ku tuli kytiltä käsky poistaa  >:(
Ilmeisesti ottaneet henkilökohtaisesti sen keskarin!  :o  C:-)

Jotai sen suuntasta  ;D
Vtu tää hymyily sattuu

Kalu

Lainaus käyttäjältä: Murikka - 19 tammikuu, 2020, 23:36Edit; rodikuskit ja mobilistit on elitistejä eikä morjesta takasin.
Joo, minäkään en viimekesänä alentunu kenellekkään morjestamaan. Ainii, mut enhän mä ajanu metriäkään kun auto tallilla purettuna palasiks...

Pro

Lainaus käyttäjältä: redneck1 - 14 tammikuu, 2020, 06:33Jos vastaan tulisi PT cruiser ja morjenstaisi sille. ;D  Ei varmaan tajuaisi pätkääkään koko hommaa.
Itse moikkailen toisille PT kuskeille kun tulee vastaan. Jenkkilotjoille en sen ratista morota kun ei rysleri ole kuulemma amerikan auto  ;D

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Pro - 15 helmikuu, 2020, 17:49Itse moikkailen toisille PT kuskeille kun tulee vastaan. Jenkkilotjoille en sen ratista morota kun ei rysleri ole kuulemma amerikan auto  ;D
:o
Tervetuloa..
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Springer

Eikös massamusta osoita että en osaa muuta kuin maalata kaiken mustaksi!

rane58

Kyllä koetan moikkailla kun vaan huomaan, prätkällä ajaen takaisin moikkaus rosentit ovat korkeammat....  8)
Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti.

Jeep Grand Cherokee 4L suora-6. vm-95
Oldsmobile 98 Luxury Sedan V8 425cid super rocket. vm-66
Honda CB 750 F2 Seven Fifty. vm-98

Esmi

Yleensä moikkaan, kaikille vanhoille autoille ja muille ketkä kättään nostelee, aikas paljon tolla saa iloisia ilmeitä ja vilkutuksia, siis yellow cap Delta 88

Seejii

Lainaus käyttäjältä: Tseitsei - 13 tammikuu, 2020, 18:08Joulun tienoilla joku nainen morjesti risteystilanteessa heiluttamalla nyrkkiään suunsa edessä ja mä vilkutin sille takaisin kielellä etu- ja keskisormen välistä
Pieni huomionosoitus piristää!  :))

NoSmokeNoPower

Jos on huomiota kiinnittävä jenkki tulee vastaan ni omasta autosta kyllä morotan. Ja muita Ramisteja tietty vaikka olisin potkukelkalla tien laidassa  :mosh:
But who cares...?  ::)