RockAuto- ALEkoodit ja yleistaivastelu

Aloittaja Zuinula, 11 tammikuu, 2020, 13:57

« edellinen - seuraava »

jusssi

140876747130233791
Parasta ennen 2.8.2020
Vihervasemmisto on vihollinen ja kuollut ryssä on hyvä ryssä.

Vuppe

Lainaus käyttäjältä: Vuppe - 29 toukokuu, 2020, 10:064 pakua siis tulossa. Rokkiautosta tuli ilmotus että fedex on palauttamassa yhtä pakettia. No kyseisen paketin lähetystunnuksella pääsin tullaan sen, odotin kyllä että fedex olis ilmottanut että on tullattavissa mutta kun toimituskulut on -hinnat alkaen- niin mielummin ne ilmottaa paketin toimittajalle onkelmasta kun mulle... Jaoin postikulut neljällä ja lisäsin sisällön arvon, veroja reilu 9€. Kuriiri kiikutti juuri yhden paketin lapaan. Kahdesta muusta ei veroja mene vaikka pitäis tullata.

Se hyväpuoli tässä on että vajaan kolmenkympin verot kutistui alle kybään.

Oli multa turhaa kitinää. 3 pakua tullut ja eiköhän vimonenkin tule huomenna tai ylihuomenna. Nyt tiedän senkin että kun kuriiri kyselee tullaako ne vai minä niin käytännössä sillon voi mennä tullin sivuille ja hoitaa tullit. neljästä 2 piti tullata.

Harri S

"6+ vuotta asiakkaana" -alennuskoodi vapaasti jaettavissa tutuille ja tuntemattomille:
14077791688347397
Your code expires on August 2, 2020
Päätoiminen harrastaja

Gary Grand

141701272123669918

expires on August 16, 2020
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

potti


palontie

Saatan,yksi paketti on taas jossain postin hävittämänä >:( Tullin sivuilla tullasin itse ja siellä oli klikkaus maksa postin käsittelymaksi 2,90e sitä klikkas niin pääsi jatkamaan tullausta eteenpäin.nyt on paketti kohta kaksiviikkoa ollut sitten postilla!!
Eniten vituttaa kaikki.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: palontie - 17 heinäkuu, 2020, 08:40Saatan,yksi paketti on taas jossain postin hävittämänä >:( Tullin sivuilla tullasin itse ja siellä oli klikkaus maksa postin käsittelymaksi 2,90e sitä klikkas niin pääsi jatkamaan tullausta eteenpäin.nyt on paketti kohta kaksiviikkoa ollut sitten postilla!!
Älä päästä niitä paketteja postin käsiin!

Fedex on ainoa mikä on toiminu asiallisesti koko ajan..
Rahaahan ne on ollu vailla vähän väliä, mutta joku aika ne kysyi jo ihan suoraan: Haluanko AINA tullata rojut itse?

KYLLÄ!
"No, sitten minä laitan tänne merkinnän että laitetaan heti tullaustiedot sulle.." :o
Voiko noinkin toimia? Miksei sitä ole missään kerrottu? :banghead:  :smashhead:

Nyt on parista paketista tullut heti sen maahan saapuessa tullaustiedot sähköpostiin. 8)
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

palontie

Joo,siinä tein virheen.Yleensä fedexiä käytänkin,mutta nyt oli hinnoissa iso ero niin siksi valitsin väärin ;D
Eniten vituttaa kaikki.

Seejii

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 17 heinäkuu, 2020, 09:07Älä päästä niitä paketteja postin käsiin!

Fedex on ainoa mikä on toiminu asiallisesti koko ajan..
Rahaahan ne on ollu vailla vähän väliä, mutta joku aika ne kysyi jo ihan suoraan: Haluanko AINA tullata rojut itse?

KYLLÄ!
"No, sitten minä laitan tänne merkinnän että laitetaan heti tullaustiedot sulle.." :o
Voiko noinkin toimia? Miksei sitä ole missään kerrottu? :banghead:  :smashhead:

Nyt on parista paketista tullut heti sen maahan saapuessa tullaustiedot sähköpostiin. 8)
Viikolla tullasin pakettia pitkästä aikaa. Olikin  tullaus helpottunut. Tarvitsin vain lähetystunnuksen ja tietenkin hinnat. Tullin sivuille oli tullut älyä ja nimikkeen löytyminen helpottunut. Tällä kertaa tuli ilmastointiin liityviä osia.

palontie

Äsken tuli rockautosta ilmastoinninletku,kolme päivää vaille kuukausi kesti,usps toimittajana >:( toinen paketti joka tilattu samana päivänä seilaa jossain edelleen,ois vaan aika oleellinen että pääsis nauttimaan kylmästöidystä autosta,nimittäin puhaltimen esivastus..
Eniten vituttaa kaikki.

sössö

Laita johto vaan esivasruksen tilalle niin pääset nauttimaan todella kylmästöidystä autosta

palontie

Rockauto laittaa uuden etuvastuksen nyt tulemaan kun se uksi on nyt ollut matkalla yli 5viikkoo,yritin vielä meilillä laitta että vaihtaisivat usps firman Fedexiin,mutta saa nähdä kerkeskö ne jo sen käsittelemään,sanoin että maksan kyllä erotuksen.
Eniten vituttaa kaikki.

palontie

Ei kuulu palveluun että vaihtaisivat kuljetusyhtiötä,taidanpa ostaa Härmästä ja sitten kun tuo joskus tulee,niin jää varaosaksi.
Eniten vituttaa kaikki.

Timbester

146685307135179599, expires on september 27

Kapa73