13" ristikudosrenkaat

Aloittaja LPR, 09 toukokuu, 2024, 00:53

« edellinen - seuraava »

LPR

6.40, 6.70 tai 7.00 x 13" ristikudosrenkaita, vaikka yksittäisiäkin. Ei väliä onko kesä- vai talvipinta, eikä haittaa vaikka olis kuluneet tai vanhat, kunhan ei olis ihan älyttömän pykineet. Mielummin pakettiauton 6- tai 8- rättset, mutta kyllä henkilöauton 4-rättinenkin käy. Terri telamaasturin takavaunuun tulisivat. Pakettiauton vyörenkaat ei tunnu kestävän telojen kanssa. Kaksi on vielä alkuperäistä h...tin pykinyttä rättirengasta vuodelta -85 ja yksi on uusittu joskus ysärillä. Yhdessä on 185R14C vyörengas ja sen olen uusinut ainakin viidesti. Hakkuutähteet ja muut risut menee vyörenkaan ohuesta kyljestä läpi.
Jeep XJ, Willys CJ3A, MGF, MGB, MG Midget TD, Ferguson TEA-20, Buick DX Phaeton

Jussi

Kyllä mä aika hyvin kaikkee säästän, mut nyt menee jo yli.
En varmasti oo.

LPR

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 09 toukokuu, 2024, 04:24Kyllä mä aika hyvin kaikkee säästän, mut nyt menee jo yli.
Valiantin vakiokoko...
Jeep XJ, Willys CJ3A, MGF, MGB, MG Midget TD, Ferguson TEA-20, Buick DX Phaeton

Jussi

Lainaus käyttäjältä: LPR - 09 toukokuu, 2024, 04:31Valiantin vakiokoko...
Mulla taitaa olla ollu viimeksi kasarin alussa joku, jossa 13" pyörät. Siis auto.
En varmasti oo.

LPR

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 09 toukokuu, 2024, 04:34Mulla taitaa olla ollu viimeksi kasarin alussa joku, jossa 13" pyörät. Siis auto.

Sulla ei oo ollu Valtteria...
Jeep XJ, Willys CJ3A, MGF, MGB, MG Midget TD, Ferguson TEA-20, Buick DX Phaeton

Jussi

Lainaus käyttäjältä: LPR - 09 toukokuu, 2024, 04:37Sulla ei oo ollu Valtteria...
Juu, oikeessa oot. Ei oo ollu. Sillon ei tippaakaan kinostanu. Nythän sekin asia on jo ehtiny muuttua...
En varmasti oo.

LPR

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 09 toukokuu, 2024, 04:40Juu, oikeessa oot. Ei oo ollu. Sillon ei tippaakaan kinostanu. Nythän sekin asia on jo ehtiny muuttua...

Ei oo ollu mullakaan. Oli Barracuda ja Dartteja.
Jeep XJ, Willys CJ3A, MGF, MGB, MG Midget TD, Ferguson TEA-20, Buick DX Phaeton

fileeraus

Rengasliike paussu:ssa näin isot kasat 13" rättejä, voi valita mieluiset kun oli laaja valikoima
- 1920 Willys-Overland Touring Car
- 1990 Ford P100

https://www.youtube.com/user/file582

LPR

Lainaus käyttäjältä: fileeraus - 09 toukokuu, 2024, 15:09Rengasliike paussu:ssa näin isot kasat 13" rättejä, voi valita mieluiset kun oli laaja valikoima
Hyvä vinkki, kiitos. Pitää kysellä.
Jeep XJ, Willys CJ3A, MGF, MGB, MG Midget TD, Ferguson TEA-20, Buick DX Phaeton

Lerssinen

Mulla taitaa olla tuollaisia koko sarja  :o  Ja syy on
Lainaus käyttäjältä: LPR - 09 toukokuu, 2024, 04:31Valiantin vakiokoko...

cdi

Yks kappale on muistaakseni 6,4x13 C  nokia maileri  vanteen kanssa.  Ei maksa kun hakemisen vaivan.

  Kulkeutuukin viikonpäästä pe  linjalle velkaperä -lappeenranta.

LPR

Lainaus käyttäjältä: cdi - 09 toukokuu, 2024, 23:19Yks kappale on muistaakseni 6,4x13 C  nokia maileri  vanteen kanssa.  Ei maksa kun hakemisen vaivan.

  Kulkeutuukin viikonpäästä pe  linjalle velkaperä -lappeenranta.
Onko tämä Velkaperä Raahen luona? Ajatko Mikkelin kautta? Itse olen Ristiinassa, n. 5 km valtatieltä, voin tulla siitä risteyksesta hakemaan, jos ohi ajelet.
Jeep XJ, Willys CJ3A, MGF, MGB, MG Midget TD, Ferguson TEA-20, Buick DX Phaeton

cdi

 No menomatkalla meinasin mennä lahdenkautta ,mikkeli -lpr on perjantaina tukkoinen Mut takasi tullessa su voin ajaa mikkelin kautta matka on suurinpiirtein sama. Tukkoiauusdeata su ei vielä tietoa.

   Niin joo Pietari brahella ei ole mitään tekemistä velkaperän kanssa.

LPR

Lainaus käyttäjältä: cdi - 10 toukokuu, 2024, 00:58Niin joo Pietari brahella ei ole mitään tekemistä velkaperän kanssa.
Missä siis tämä paikka on? Huomenna käyn Ylivieskassa, niin voin hakea, jos matkalle sattuu. Siis ajan joko Jyväskylän kautta 4-tietä tai Pieksämäen ja Rautalammin kautta niitä pienempiä teitä.
Jeep XJ, Willys CJ3A, MGF, MGB, MG Midget TD, Ferguson TEA-20, Buick DX Phaeton

cdi

Lainaus käyttäjältä: LPR - 10 toukokuu, 2024, 01:41Missä siis tämä paikka on? Huomenna käyn Ylivieskassa, niin voin hakea, jos matkalle sattuu. Siis ajan joko Jyväskylän kautta 4-tietä tai Pieksämäen ja Rautalammin kautta niitä pienempiä teitä.

  Joo tuo reitti ei osu 200 km lähemmäs.  Jos sulla on pyhänä menoa niin voin jättää jollekkin maitolaiturin alle  mikkelintien varteen.