kokemuksia jeep srt8

Aloittaja Päivystäjä, 27 helmikuu, 2020, 17:12

« edellinen - seuraava »

Päivystäjä

Citymaasturille oma aihe. Ei tuohon maastojeep ketjuun oikein passaa.
Lamba anturi meni oikealta ennen katalysaattoria. Vikakoodina oli
Po158: O2-sensor after the right side cat.
Rock autossa oli vajo 50 dollaria ja jenkkiautossa.fi:ssä 129euroa alkuperäinen mopar osa.
0400-346144 Mika

Camino79

Lainaus käyttäjältä: Päivystäjä - 27 helmikuu, 2020, 17:12Citymaasturille oma aihe. Ei tuohon maastojeep ketjuun oikein passaa.
Lamba anturi meni oikealta ennen katalysaattoria. Vikakoodina oli
Po158: O2-sensor after the right side cat.
Rock autossa oli vajo 50 dollaria ja jenkkiautossa.fi:ssä 129euroa alkuperäinen mopar osa.


Ööö... After on jälkeen. Eli kummastakohan lambdasta puhut?  ;)
GM only 😉
+Pihatraktori :D

mikähelvetinkat

koodi viittais kyllä jälkimmäiseen labambaan ::)
~ ? ‰

Päivystäjä

Lainaus käyttäjältä: Camino79 - 27 helmikuu, 2020, 17:16Ööö... After on jälkeen. Eli kummastakohan lambdasta puhut?  ;)
Huups. Pieni kirjoitusvirhe ::)
0400-346144 Mika

Päivystäjä

Yritin käyttää jeepin leimalla. Hylky tuli kun pyöränlaakerissa oli väljää. Tarkaksi on mennyt. Toinen hylätty luki lapussa.
oli kun vikakoodina löytyi multiple mistfire joka johtuu kun ajan e85:la niin ei pakkasaamuja kestä -5 ilman lohkolämmitystä. Mulla oli sitten diablosport kiinni autossa ja vikavalo ei palanut kun menin asemalle. Katsuri nykäisi piuhan pois ja oma tilalle niin sieltä se löytyi. Sanoin että e85 ongelmia kuittaan sen pois. Vaan sinne se se sen pisti kuitenkin.
0400-346144 Mika

Päivystäjä

Tilasin vetokoukun ebaystä koodilla 82208219 tällä mun usa mallin jeepillä kun saa vetää 1.5x omamassa eli noin 3500kg.
(Euromalleissa rajattu 1500kg.) Jari Mäeltä alumiininen 6inch drop koukku ja motonetista 3.5ton kuula. Pikku kolon joutuu puskuriin tekemään kun koukun runko lähtee putkien päältä. Muuten bolt.on asennus
0400-346144 Mika

sämpy

Lainaus käyttäjältä: Päivystäjä - 12 huhtikuu, 2020, 19:49Yritin käyttää jeepin leimalla. Hylky tuli kun pyöränlaakerissa oli väljää. Tarkaksi on mennyt. Toinen hylätty luki lapussa.
oli kun vikakoodina löytyi multiple mistfire joka johtuu kun ajan e85:la niin ei pakkasaamuja kestä -5 ilman lohkolämmitystä. Mulla oli sitten diablosport kiinni autossa ja vikavalo ei palanut kun menin asemalle. Katsuri nykäisi piuhan pois ja oma tilalle niin sieltä se löytyi. Sanoin että e85 ongelmia kuittaan sen pois. Vaan sinne se se sen pisti kuitenkin.

Tämä ei ollut sentään laihaseosmoottori? Että voi kuitata koodin pois lähtiessään katsastukseen ja jos on osatestit kesken, niin sentään lambdaintegraatio toimii.

Laihaseoskoneiden kanssa ollut ongelmia kun niissä ei lambdaintegraatiota pysty tekemään kun lambdaa ei käytetä seoksen säätämiseen alakierroksilla, niin osatestien mukaan mennään ja ne vaatii koodien nollaamisen jälkeen monenlaista ajoa täyttyäkseen mikä ei välttämättä onnistu matkalla konttorille. Jolloin konttorin on pakko antaa hylky jos sääntöjen mukaan mennään, vaikka päästöt olisi ok.
Poikkeus kaikkiin sääntöihin.

JAMANT

Jeep ja laihaseos-moottorit ei mahdu mitenkään samaan lauseeseen  ;D  ;D
www.jamant.fi
Your Jeep specialist

sämpy

No sittenhän ei ole ongelmaa.  ;D  Koodit pois vaikka konttorin pihalla.  ::)
Poikkeus kaikkiin sääntöihin.

JAMANT

Lainaus käyttäjältä: sämpy - 22 huhtikuu, 2020, 13:02No sittenhän ei ole ongelmaa.  ;D  Koodit pois vaikka konttorin pihalla.  ::)
Jep, itsehän mittaan savut ennenkuin meen konttorille kohteesta, joten ei ole koodeja silloin ainakaan, jos ei sitten matkalla tule... Mutta silloin on se riski että koodia pukkaa myös kesken katsastuksen ja hylky tulee, jos valo syttyy...
www.jamant.fi
Your Jeep specialist