Ruuvivääntimen kärkisarjat AmPro

Aloittaja WBBC, 24 marraskuu, 2020, 16:37

« edellinen - seuraava »

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Wilburi - 27 marraskuu, 2020, 11:27Mä oon huomannu että mun kantsii ostaa aina tuplat ihan mitä tahansa kärkee/käsityö kalua kun jossain vaiheessa ne hajoo kuitenki (yleensä väärin käytössä  :-[ )
Sä käytät väärän kokosia..
Lian pienellä kun sählää isossa hahlossa ni aina on jotain rikki! :o
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Wilburi

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 27 marraskuu, 2020, 11:31Sä käytät väärän kokosia..
Lian pienellä kun sählää isossa hahlossa ni aina on jotain rikki! :o
Kyllä osaan ottaa oikee  kokosen on niitä sen verran tullu käytettyä
Wurttiläiset kestää vähä paremmin mulla ja niitä nyt porasalkussa aina useempi eri kokoja ettei tartte sohlata vääränkokosilla

Mutta lähinnä myös pihdit yms menee poikki tai vääntyy herkästi mun käytössä  :rolleyes:
Vtu tää hymyily sattuu

tamrokki

yks 1/4 räikkä särkynyt tarvis jonkun verran voimaa
oli yli 8 vuotta vanha
uusi takuuseen
kärkisarjasta yksi hukassa, ei yhtään särkynyt

Nikuzai

Samat kokemukset ku caminolla, jos on liikkuvia osia, niin jotain muuta ku ampro

18mm ampron lenkillä antautu pultti ennen lenkkiä vaikka putkella lisäsin voimaa
Merkitön kinukki taittu ihan jo toisella lenkillä avustaen.



Mut onko jatkoa joka kestäis kovempaakin voimaa käyttää

Kallista breakerbar;ia ei viittisi hommata ku ei kuitenkaan kestä ja halpiksia ei kannata hommata ku ei kuitenkaan kestä

1 T-liuku väännin nuljahtanu ja oliko 2 jatkoa nuljahtanu niin et kaikista on se neliö pyörähtänyt irti hitsaus on kestäny jossain oisko sylinterin varressa minkä löysin ja 5cm on väliä hitsauksella ja vääntiöpäällä eli ei ole lämmöistä pehminnyt

Biltsun mekaaninen momenttiavain ollu käytössä, mut siitäkin lähtenyt se neliö kiertymään
Joten ois aika hommata uutta

sössö

AM proon vinku mulla oli joskus 10 vuotta sitte, on varmaa vieläki. Oli aika surkee esitys.

WBBC

Lainaus käyttäjältä: Wilburi - 27 marraskuu, 2020, 11:35Mutta lähinnä myös pihdit yms menee poikki tai vääntyy herkästi mun käytössä  :rolleyes:

Knipexit on mun mielestä erinomaisia. Vaikuttaa vahvalta ja hyvin viimeistelty.
Mulla on muutamia.

Wilburi

Lainaus käyttäjältä: WBBC - 01 joulukuu, 2020, 17:53Knipexit on mun mielestä erinomaisia. Vaikuttaa vahvalta ja hyvin viimeistelty.
Mulla on muutamia.
Juu knipexit kestää vähä pitempää  :rotfl:
Mut ei ostettua hinnan takia  :-[
Vtu tää hymyily sattuu

Kyrpov

Töissä papukaijaknipexejä missä se metalliklipsilukitus, ei hyvä. Kakoo ja skägää.


Ostin biltemasta perinteiset reikäsäädöllidet 10e 10v takuulla, ihan ok oloset toistasels
Sinä vain

Nikuzai

Onko tällästä settiä olemassa mihin passais ne normaalit pitkät ruuvikärjet





Eli näille kahva ois haussa


Camino79

Lainaus käyttäjältä: Nikuzai - 02 elokuu, 2023, 20:15Onko tällästä settiä olemassa mihin passais ne normaalit pitkät ruuvikärjet





Eli näille kahva ois haussa





Niin siis mitähän sä oot vailla? Sitä pelkkää meisselikahvaa vai settiä?
GM only 😉
+Pihatraktori :D

Nikuzai

Lainaus käyttäjältä: Camino79 - 02 elokuu, 2023, 20:16Niin siis mitähän sä oot vailla? Sitä pelkkää meisselikahvaa vai settiä?

Meisselinpää joka hyväksyy noi pitkät kärjet

niitä mitkä ottaa sen normaalin bitsi pään on vaikka missä jopa roskiksissa , mutten halua sellaista koska siinä menee tilaa hukkaan.

Vaan sellainen minkä sisälle sen pitkän kärjen lukituspää menee

Camino79

Lainaus käyttäjältä: Nikuzai - 02 elokuu, 2023, 20:19Meisselinpää joka hyväksyy noi pitkät kärjet

niitä mitkä ottaa sen normaalin bitsi pään on vaikka missä jopa roskiksissa , mutten halua sellaista koska siinä menee tilaa hukkaan.

Vaan sellainen minkä sisälle sen pitkän kärjen lukituspää menee


Niin siis mitä vittua? Haluat pitkille kärjille käypäsen meisselin mutta se pitkä kärki pitää saada kahvan sisään??

Mitäpä jos ostaisit vaan käypäsen mittasia kärkiä? Yllättäen ei nyt aukea toi sun logiikka
GM only 😉
+Pihatraktori :D

Nikuzai

Lainaus käyttäjältä: Camino79 - 02 elokuu, 2023, 20:25Niin siis mitä vittua? Haluat pitkille kärjille käypäsen meisselin mutta se pitkä kärki pitää saada kahvan sisään??

Mitäpä jos ostaisit vaan käypäsen mittasia kärkiä? Yllättäen ei nyt aukea toi sun logiikka


Siis tällänen ku kärki on paikallaan





Mutta en halua tätä




Vaan lähinnä tämän



Camino79

GM only 😉
+Pihatraktori :D

Nikuzai

Lainaus käyttäjältä: Camino79 - 02 elokuu, 2023, 20:36Makitalta ainakin löytyy

Millä nimellä vai onko pelkässä sarjassa?

Vaikka millä nimillä ettiny, mutta googlenperkele ku antaa vaan samanlaisia tuloksia kun olet aiemmin katsonut