Dodge Aspen farmari 1978

Aloittaja Dart 67, 17 toukokuu, 2020, 21:38

« edellinen - seuraava »

Dart 67

Tää ollut nyt talven ajossa...mut ei oo kovin ihana, pitäis korjaa kaikenlaista, niin laitoin myyntiin. Noi mun myyntitekstit on vaan niin inhorealistisia, että ei suurta pelkoa että tarvis myydä?

You cannot view this attachment.
Laitetaan siihen kuplan kaasari!

sämpy

Minkäslaista vaivaa siinä on ilmennyt? Voisin kuvitella että kaasuttimen saa ainakin jäätymään.
Poikkeus kaikkiin sääntöihin.

Dart 67

Ei oo kaasarin jäätymisongelmia, siinähän on pirusti lämpöä alapuolella...
Laitetaan siihen kuplan kaasari!

Dart 67

Ostin eilen tollasen malmikasan ja mietin nyt että laittaisko sen Aspenin keulalle.

You cannot view this attachment.
Laitetaan siihen kuplan kaasari!

Kalu

BB? Josta tuli mieleen et kaverillakin tais olla pitkäkatto perskynä 383 papruil joskus, tai jotai, en nyt tarkkaa muista.
Moparihörhönä kaiketi Sarvan tiiät täält lahest? Tai sitten et...

Dart 67

Ei oo tuttu kaveri...joo 440 on toi, mun käsittääkseni vois nykysäännöillä saada katsastettuakin?
Laitetaan siihen kuplan kaasari!

Janne-Pekka

Moro, löytyykö -67 valsun takalasia ja tiivistettä? Kaverilla saattaa tulla tarve tai sitten ei?  ;D
Hullua kiinnostaa kaikki mikä pyörii.

Blazer K5 -78  Cheyenne + -85 Silveraato
Valiant -67
Vanhoja Tojoja,Fordeja + muuta tauhkaa.

Dart 67

Ei ole ylimääräistä, se yks heppu jo kyselikin aikaisemmin. Ilmeisesti se juuri maalattu kun on nyt myynnissä.
Laitetaan siihen kuplan kaasari!

MJF

Raahessa on kans farkku-Aspen 383:lla, ympäri vuoden näkyy liikkuvan
Mopar on parsa

Dart 67

Eilen loppui tämän tarina mun osalta...otin maanantaina ajoon, niin sit keskiviikkoiltana soitti ostaja ja sit äkkiä torstaina purkamaan tekniikkaa irti, kun oli myynnissä rullaavana. Perjantaina saapui Raumalta noutaja Jeepin ja trailerin kanssa.

Tossa viimeistä kertaa tallista ulos

You cannot view this attachment.
Laitetaan siihen kuplan kaasari!