puran Caprice classic piilofarmaria

Aloittaja sössö, 06 syyskuu, 2020, 03:15

« edellinen - seuraava »

sössö

Lainaus käyttäjältä: Hupeli - 18 toukokuu, 2022, 16:01Löytyiskö sössö@ llä vielä ilmanputsaria?
Mulla on jo yks mutta pitäisi saada vielä toinenkin samanlainen dual ilmanoton tekemiseksi. ;D
ei mulla taida olla enää piilojameksen putsaria mutta oletettavasti olds dieselin semmonen iso putsari on.

Hupeli

En tiedä tätä mallia. Yritin kooklatakin.
Oma tulee 80 luvun kaprisesta joita ajattelin olevan helppo löytää parina.
Laitan vaikka kuvan huomenna jotta helpompi vertailla.
Ehkäpä jollain toisella voisi löytyä jos tämä on erilainen?
Kiitti kuiteskin

sössö

dieselissä on ainakin isompi snorkkeli muistaakseni, otan kuvia viikonloppuna, myös siitä spoilerista kuka sitä nyt kysykän.

Toyopet

Onko sinulla purkulaanilla puhdas paperista buick-farkkua?  ::)
Crown 1965
Crown 1971
Cutlass Cruiser
Caprice STW
Plymouth 1938-39

sössö

Ei mulla ole kuin ton capricen paperit ja caprice.

Hupeli


@sössö

Laitoin kuvan putsarista c10 topiikkiin.

Taitavat olla erinlaisia... ::)

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: sössö - 20 toukokuu, 2022, 16:13dieselissä on ainakin isompi snorkkeli muistaakseni, otan kuvia viikonloppuna, myös siitä spoilerista kuka sitä nyt kysykän.
Kiitti!
Vielä on eilinen jossain.

Fennia

Sattuuko olemaan lukollisella taka-akselilla?

Kustom STW

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 20 toukokuu, 2022, 17:50Onko sinulla purkulaanilla puhdas paperista buick-farkkua?  ::)

Tiedätkö Jaskan Äänekoskelta kuka ennen pyöritti sitä purkaamoa, olisko siellä..?

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: Kustom STW - 14 joulukuu, 2022, 19:37Tiedätkö Jaskan Äänekoskelta kuka ennen pyöritti sitä purkaamoa, olisko siellä..?
Joo, tiedän.
Ei nyt enää niin stressiä senkään asian suhteen.  :)
Crown 1965
Crown 1971
Cutlass Cruiser
Caprice STW
Plymouth 1938-39

sössö

Lainaus käyttäjältä: Fennia - 13 joulukuu, 2022, 20:58Sattuuko olemaan lukollisella taka-akselilla?
on. Multa on yksi luvannut ostaa sen, mutta voisin tässä lähiaikoina soitella sille ja kysyä haluaako se sen akselin vai ei.

Taunusstyle

Terve! Tarttis takaakselin puslat, kunnolle se ja sama ku niistä en tarvi ku ne metalli kuoret. Tulee niitten sisään urtsipuslat. Niin ja kaippa ne on samoja puslia mitä kanttimallin olssissa

Pete

Lainaus käyttäjältä: sössö - 14 joulukuu, 2022, 21:43on. Multa on yksi luvannut ostaa sen, mutta voisin tässä lähiaikoina soitella sille ja kysyä haluaako se sen akselin vai ei.
Mites tämän kanssa, mulla olis tarve yhdelle taka-akselille.
Siis joko meni vai onko menossa jollekin?
Jaa mää vai?

sössö

Joo, kyllä se näyttäisi menevän.

Taunusstyle