Paloautot ja ambulanssi vanit

Aloittaja redneck1, 24 lokakuu, 2020, 11:34

« edellinen - seuraava »

Marklin


Marklin


Marklin


Marklin

Võrussa Eestissä tarjolla Ruotsista tuotu '57 Chevy:
https://fin.auto24.ee/used/3488927

Marklin


Kyrpov

Sinä vain

Pande

If money is your hope for independence, you will never have it. The only real security that a man can have in this world is a reserve of knowledge, experience and ability.

LPR

Onko kellään tietoa, olisko missään palomuseossa tai jollain harrastajalla Masalinin korittamaa umpipaloautoa 30-50-luvulta? Voisi tuon kerhon -37 Dodgen entisöintiin liittyen käydä vakoilemassa joitain rakenteita, miten koritehdas on toteuttanut ne. Kulmalan Korittamia kyllä on monia ja Masalinin avopaloautoja, mutta umpikori pitäisi löytää.
Jeep XJ, Willys CJ3A, MGF, MGB, MG Midget TD, Ferguson TEA-20, Buick DX Phaeton

palontie

Kysele onko Tikkurilan VPK:oon -37 nykyään missä.Mä olin pentuna Tikkurilan vpk:ssa niin silloin se oli hyvässä kunnossa,siis -70 luvulla.
Eniten vituttaa kaikki.

Marklin


LPR

Lainaus käyttäjältä: Marklin - 07 helmikuu, 2024, 17:43Classic Motor Show 2023:


 


Tuo on hienossa kunnossa. On Palometalli Oy:n korittama. Pitäisi nimenomaan päästä kurkkimaan Masalinin korittamaa autoa. Ihan kotikyliltäkin löytyy Masalinin korittama -36 Ford avopaloauto, mutta umpikorin kattorakennetta pitäis päästä näkemään. Voi toki muillakin valmistajilla olla samantapaisia rakenteita.
Jeep XJ, Willys CJ3A, MGF, MGB, MG Midget TD, Ferguson TEA-20, Buick DX Phaeton

LPR

Lainaus käyttäjältä: palontie - 07 helmikuu, 2024, 16:46Kysele onko Tikkurilan VPK:oon -37 nykyään missä.Mä olin pentuna Tikkurilan vpk:ssa niin silloin se oli hyvässä kunnossa,siis -70 luvulla.
Oliko tämä millä alustalla?
Jeep XJ, Willys CJ3A, MGF, MGB, MG Midget TD, Ferguson TEA-20, Buick DX Phaeton

palontie

Eniten vituttaa kaikki.

Kalu

Lainaus käyttäjältä: LPR - 07 helmikuu, 2024, 16:31Onko kellään tietoa, olisko missään palomuseossa tai jollain harrastajalla Masalinin korittamaa umpipaloautoa 30-50-luvulta? Voisi tuon kerhon -37 Dodgen entisöintiin liittyen käydä vakoilemassa joitain rakenteita, miten koritehdas on toteuttanut ne. Kulmalan Korittamia kyllä on monia ja Masalinin avopaloautoja, mutta umpikori pitäisi löytää.
Tästä ei varmaan mitään iloa ole? On frendil stadis.


LPR

Kiitos kuvaata, jokaisessa kuvassa voi yllättäen ollakin jotain hyödyllistä.

Siinä autossa on nyt katon keskellä n. 1,5 m leveä ja melkein koko katon mittainen aukko. Mitäköhän materiaalia katto on ollut ja miten kiinnitetty? Jotain puukaaren jäänteitä on ja irtonaisia lahoja vanerin kappaleita. Onkohan ollut pelti vai kangas vai joku puu päällystettynä vinyylillä tai vaikka kattohuovalla?
Jeep XJ, Willys CJ3A, MGF, MGB, MG Midget TD, Ferguson TEA-20, Buick DX Phaeton