Paloautot ja ambulanssi vanit

Aloittaja redneck1, 24 lokakuu, 2020, 11:34

« edellinen - seuraava »

palontie

Lainaus käyttäjältä: Kalu - 07 helmikuu, 2024, 20:25Tästä ei varmaan mitään iloa ole? On frendil stadis.



Toi taitaa olla  vanha Wärtsilän telakan paloauto,jos kyljessä lukee VHT.Faija ton sinne osti ja siellä se kunnostettiin,minäkin olin mukana ja ajanutkin tuolla.
Eniten vituttaa kaikki.

Pande

If money is your hope for independence, you will never have it. The only real security that a man can have in this world is a reserve of knowledge, experience and ability.

Pande

If money is your hope for independence, you will never have it. The only real security that a man can have in this world is a reserve of knowledge, experience and ability.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Pande - 08 helmikuu, 2024, 19:01Palo-Kempsu.


Nyt on Kempsu kyllä kuohittu aika perusteellisesti rengasvalinnalla.. :shitfan:  :panic:
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

FuryIII 71

Ja kuskikin vaikuttaa täysin päättömältä.  :o
1965 Plymouth Valiant, 225+three on the floor.
1979 Oldsmobile Delta 88,  350+350 "Kaljataksi".

Parhaat makkarat on vyötäröllä.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 10 helmikuu, 2024, 13:54Ja kuskikin vaikuttaa täysin päättömältä.  :o
Sädekehä häikäsee.. ::)
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

LPR

Jeep XJ, Willys CJ3A, MGF, MGB, MG Midget TD, Ferguson TEA-20, Buick DX Phaeton

Pande

Lainaus käyttäjältä: LPR - 10 helmikuu, 2024, 21:00Onkos tuo ihan normi -26/27 Phaetonista tehty?
En minä tiedä. Mene katsomaan, lähempänä tuo on sinua kuin minua.  :D Eli Etelä-Karjalan automuseossa. Olen sieltäkin monesta ajoneuvosta ottanut erikseen esittelykyltistä kuvan, mutta tuosta on jäänyt ottamatta. Paljon tuossa puskurin päällä olevassa kyltissä on asiaa, mutta ei erotu edes alkuperäisestä kuvasta suurentamalla.

On siellä myös tämä Reo Speedwagon -33 joka kyltin mukaan on Kaukas Oy:n ensimmäinen varsinainen paloauto.

If money is your hope for independence, you will never have it. The only real security that a man can have in this world is a reserve of knowledge, experience and ability.

B-66

Tällaiset löytyy Karkkilan kaupungintalon aulasta.

 

90030

Pande

Tosta tuli mieleen, että Riihimäen kaupunginmuseollahan on -37 Fordson Sussex -paloauto, joka on ollut palokäytössä vuoteen 1970 ja nyttemmin konservoitu ajokuntoon. Valitettavasti ei ole itse otettua kuvaa siitä, mutta netistä onneksi löytyy.



Ylen artikkeli.

Riihimäen Sussexin kunnostushanke
If money is your hope for independence, you will never have it. The only real security that a man can have in this world is a reserve of knowledge, experience and ability.