Missä exäsi nykyisin?

Aloittaja manha, 29 joulukuu, 2020, 17:41

« edellinen - seuraava »

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Stige - 25 helmikuu, 2021, 16:02Joku o nähny vissii vaivaa korin ja rungon parsimisen kaa  ;D
Näky olevan toinen runko siihen jos oikeen ymmärsin.. :))
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Rusty

Kuulin että vanha Aspenini, jonka myin Nokialle, on taas siirtynyt harppauksen ylemmäs, eli Multialle. @Gary Grand jos bongaat siellä suunnalla oranssin '76 Aspenin, se on todennäköisesti minun vanha.  :)
Ah, ahtaita aikoja.

pantera

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 12 helmikuu, 2021, 04:16Mä sain Mustangilla raksailtua saarimökin loppuun. Kun budjetti ei taaskaan pitäny.
Grand Desings by Jussi O0

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: Rusty - 05 tammikuu, 2022, 23:18Kuulin että vanha Aspenini, jonka myin Nokialle, on taas siirtynyt harppauksen ylemmäs, eli Multialle. @Gary Grand jos bongaat siellä suunnalla oranssin '76 Aspenin, se on todennäköisesti minun vanha.  :)

Mun vanha aspen ~11v. takaa.

https://m.nettiauto.com/dodge/aspen/12559704?vifAdCount=0&vifNav=Y

Oli kyllä silloin vielä (alkuperäinen?) vihreä, ja helvetin paljon paremmassa kunnossa.  :o  Ei nyt mikään museopeli, mutta ainakin sisustaltaan 100x parempi, eikä vuotanut nesteitä tai bensaa.

Myin leimaamattomana 900€ jollekin harrastajan alulle, ku olin tota nykyistä Valianttia hommaamassa. Niin ne vaan pyynnit nousee...

Tuli siinä joskus nukuttuakin.  ;D



Ja ehkä(?) muutaman kaljan ottaneena vedin kilikalilla tylsyyksissäni jotkut liekintapaiset...

1965 Plymouth Valiant, 225+three on the floor.
1979 Oldsmobile Delta 88,  350+350 "Kaljataksi".

Parhaat makkarat on vyötäröllä.

FuryIII 71

Nii joo, nimimerkin auto on varaosina sportti-furylle ja se eka kuusvitonen Valiantti oli ainakin pari vuotta sit vahvasti voimissaan.
1965 Plymouth Valiant, 225+three on the floor.
1979 Oldsmobile Delta 88,  350+350 "Kaljataksi".

Parhaat makkarat on vyötäröllä.

LPR

Hopeanharmaa -75 Dartti, NO-4, 225-904-7,25. Joskus -95 tai -96 möin muistaakseni Kouvolaan tai Kotkaan. Onko havaintoa?
Jeep XJ, Willys CJ3A, MGF, MGB, MG Midget TD, Ferguson TEA-20, Buick DX Phaeton

tevo

Valiantinsininen ´64 Valiant, meni Tampereen lähettyville.. Hollolaan? Kaarinaan?.. en kaipaa sitä takasinpäin..
Born for Winter

signet

Lainaus käyttäjältä: LPR - 08 marraskuu, 2022, 20:58Hopeanharmaa -75 Dartti, NO-4, 225-904-7,25. Joskus -95 tai -96 möin muistaakseni Kouvolaan tai Kotkaan. Onko havaintoa?
Mulla on ollu joskus,mut en muista kyllä tarkemmin...Aa koppamopareita ollu varmaan sata...
...kun sai niin  halvalla...meissä jokaisessa asuu pieni sulo vilen...

LPR

Lainaus käyttäjältä: signet - 08 marraskuu, 2022, 23:00Mulla on ollu joskus,mut en muista kyllä tarkemmin...Aa koppamopareita ollu varmaan sata...
Onko mitään hajua oliko ennen vai jäkeen mua? Ostin sen -94 syksyllä, muistaakseni jostain Jyväskylän tienoilta.
Jeep XJ, Willys CJ3A, MGF, MGB, MG Midget TD, Ferguson TEA-20, Buick DX Phaeton

signet

Lainaus käyttäjältä: LPR - 08 marraskuu, 2022, 23:13Onko mitään hajua oliko ennen vai jäkeen mua? Ostin sen -94 syksyllä, muistaakseni jostain Jyväskylän tienoilta.
Jälkeen varmaankin.Pakko oli hakea rekisteritiedot,Pohjanmaalla on trafin tietojen mukaan ja -12 leima loppunut ja poistettu liikenteestä.
...kun sai niin  halvalla...meissä jokaisessa asuu pieni sulo vilen...

LPR

Lainaus käyttäjältä: signet - 08 marraskuu, 2022, 23:23Jälkeen varmaankin.Pakko oli hakea rekisteritiedot,Pohjanmaalla on trafin tietojen mukaan ja -12 leima loppunut ja poistettu liikenteestä.
Hän kuka multa osti, oli viemässä sitä venäjälle. Tai siis omiin ajoihinsa sinne, mutta en näköjään toteutunut tai toi mukanaan pois.
Jeep XJ, Willys CJ3A, MGF, MGB, MG Midget TD, Ferguson TEA-20, Buick DX Phaeton


a.turunen

Lieköhän mun ex-capricen rek.nro NFZ-93 nykynen omistaja kellarilaisia tai tunteeko joku auton? Kanttifarkku ja meleko laulettu yksilö :))

Bluestone

NII-1 punainen 62 Chevy Impala coupe on hukassa, yhden videon olen nähnyt missä tuo vilahtaa ja CSI-97 Buick GS350 missä lienee?

Kalu

Impala ilmeisesti 2dht? Yhden punasen 4dht ikuisuusprojektin tiedän.

Buick keltanen mustalla vinyylillä?