Chevy 305?

Aloittaja Toyopet, 19 elokuu, 2021, 13:25

« edellinen - seuraava »

sössö

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 14 kesäkuu, 2022, 20:51Moottorikoneistusten hinnat ja aikataulu ei kyllä palvele harrastajia tai ketään  :shitfan:
porissa se vanha kreula on ollu mun mielestäni sopivan hintanen.

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: sössö - 14 kesäkuu, 2022, 22:49porissa se vanha kreula on ollu mun mielestäni sopivan hintanen.
Joskus piti käydä niin oli pitkät kesälomat meneillään, sama tais viime kesänä olla kun kaveri ois kannen oikasua kysellyt.
Sinä vain

sössö

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 14 kesäkuu, 2022, 23:04Joskus piti käydä niin oli pitkät kesälomat meneillään, sama tais viime kesänä olla kun kaveri ois kannen oikasua kysellyt.
se on tietääkseni yhden miehen pulju ja se on sitte tota jos haluaa lomaa pitää.

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: sössö - 14 kesäkuu, 2022, 22:49paljonko postien kanssa?

Merirahdilla varmaan tulee halvemmalla.
Nyt kun katsoin fedexillä halvin rahti tullit ja alvit maksettuna, vajaat 500€ sisältäen uudet runko- ja kk-laakerit.
Crown 1965
Crown 1971
Cutlass Cruiser
Caprice STW
Plymouth 1938-39

Hupeli

Suomesta n 500 305 siis uusi

Keme

Lainaus käyttäjältä: sössö - 14 kesäkuu, 2022, 22:49porissa se vanha kreula on ollu mun mielestäni sopivan hintanen.
Eli nykyinen Hionta ja koneistus HS Oy. Tehnyt mullekin kaikki moottorikoneistukset jo jokusen vuoden ajan.
Yhden miehen paja tosiaan, niin lomien aikaan mökin ovet on kiinni.

Toyopet

Niin no se kone siis on nipussa ja käy. https://kellari.vip/index.php?msg=584703
Tuossa aloin vaan miettimään, että paikalleen meni 601-kannet, joissa oli pieni palotila. Toisaalla sanotaan 53cc (267cid) tai 58cc (305, 1.84/1,5 venoilla) mutta nyt kävin vielä vilkaisemassa tuolla varastossa toisia kansia, joiden palotila on jo silmämääräisesti isompi mutta ne on ne 305 HO kannet eli 58cc nekin.
Siispä nyt päättelin, että noista paikallaan olevista kansista on taidettu pyyhkäistä siivu pois. 416:t näyttää olevan ihan käytön jäljiltä vaan irrotettu, ne toiset oli käyneet koneistamolla ja se kuuluisa joku oli myös portannut niitä.
Voi siis olla, että -12cc dish-männistä huolimatta tuossa koneessa on ruttua ihan kohtuudella.
Crown 1965
Crown 1971
Cutlass Cruiser
Caprice STW
Plymouth 1938-39