Peltivanteiden levitys

Aloittaja Mikaa7146, 04 syyskuu, 2022, 19:25

« edellinen - seuraava »

Camino79

Tasapainokoneessa pyöräyttää leikkuukohdan ja ajaa tarkkaan rälläkällä, sit suora ja oikeanhalkasijainen levipala minkä tigillä vetää molemminpuolin ni avot.

Tai no migillä heftasin palikat ja velipoika tiggas. Ja pyörittelin ihan autossa paikallaan vanteet kun heppailin.
GM only 😉
+Pihatraktori :D

Lassi

Miulla olis kavennettavaksi vanteita. Niistä sais ottaa niin leveän soiron pois kun vaan saa.
Niihin pitäs laittaa vielä sisärenkaalliset renkaat, niin pitäisi olla lujat saumat vielä senkin jälkeen kun ne hioo siistiksi, että sisärenkaat kestää. Varmaan keskireikääkin pitäs isonnella.
Kuka haluaa tehtäväksi ;D

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Lassi - 06 syyskuu, 2022, 21:15Miulla olis kavennettavaksi vanteita. Niistä sais ottaa niin leveän soiron pois kun vaan saa.
Niihin pitäs laittaa vielä sisärenkaalliset renkaat, niin pitäisi olla lujat saumat vielä senkin jälkeen kun ne hioo siistiksi, että sisärenkaat kestää. Varmaan keskireikääkin pitäs isonnella.
Kuka haluaa tehtäväksi ;D
Dare to be different.
En varmasti oo.

Kaarne

Melkein aina kun Ed China pyöräyttää vannetta renkaineen ilmassa niin enemmän tai vähemmän ne on soikeita. Osaa ne Jack wheelerit olla soikeita ihan uutenakin.

Kaarne

Lainaus käyttäjältä: Harri S - 04 syyskuu, 2022, 21:00Levitätkö mulle noi Austinin 13" vanteet 3,5" —> 5,5"?
Olis ajankohtainen homma joskus ensi kesänä.
sinä osaat sen varmasti tehdä itse hyvin.

Rusty

Latelassa just hetki sitten levitettiin vanteita oikeen isolla kädellä. Ja halkaisu tsi-"sorvilla".  ;D
Ah, ahtaita aikoja.

Harri S

Lainaus käyttäjältä: Kaarne - 07 syyskuu, 2022, 14:50sinä osaat sen varmasti tehdä itse hyvin.

Joo. Muutamat vanteet oon it levittäny, viimeksi Aspenin 14" vanteisiin reilu tuuma lisää. G30 vanin leveistä 15" kasipulttisista siirsin keskiöitä 1,5".
Mutta kun en oo enää töissä niin se työsuhde-etu (iso sorvi) puuttuu. :(
Noihin muutettuihin usein menee hyvin vähän punttia kun sorvissa tekee.
Päätoiminen harrastaja