Rochester Quadrajet aiheet

Aloittaja Toyopet, 09 maaliskuu, 2024, 16:43

« edellinen - seuraava »

Toyopet

Laitetaanpas tämmöinen otsikko.
Tietäjiä kuitenkin on.


Aloitan ihan simppelillä kysymyksellä, että missä järjestyksessä tuota aletaan purkaa, kun kansi pitäisi ottaa pois.
Näin äkkiseltään katsoen siinä ongelma on kiihdytyspumpun vipu, joka ei oikein mitenkään mahdu mihinkään suuntaan.

Sitä vähän pähkäilin, että tyhjäkäyntiruuvi pois ja sitten kaasuvipu auki asentoon, niin vipottimen alapään saattaisi saada irti ja sen jälkeen kantta ei pidättele kuin ruuvit.
Vai menikö metsään?

Kuvaa ei nyt ole laittaa, kun tuli tämmöinen mieleen tässä matkan päällä.
Crown 1965
Crown 1971
Cutlass Cruiser
Caprice STW
Plymouth 1938-39

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 09 maaliskuu, 2024, 16:43Laitetaanpas tämmöinen otsikko.
Tietäjiä kuitenkin on.


Aloitan ihan simppelillä kysymyksellä, että missä järjestyksessä tuota aletaan purkaa, kun kansi pitäisi ottaa pois.
Näin äkkiseltään katsoen siinä ongelma on kiihdytyspumpun vipu, joka ei oikein mitenkään mahdu mihinkään suuntaan.

Sitä vähän pähkäilin, että tyhjäkäyntiruuvi pois ja sitten kaasuvipu auki asentoon, niin vipottimen alapään saattaisi saada irti ja sen jälkeen kantta ei pidättele kuin ruuvit.
Vai menikö metsään?

Kuvaa ei nyt ole laittaa, kun tuli tämmöinen mieleen tässä matkan päällä.
Puikolla lyöt sen peltivipan putkisokan sisäänpäin just sen verran, että vipu irtoo. Esm pop-niitti käy puikosta. Vähän jätät tilaa sinne taakse, niin takas menee ihan pikku meisselillä kampeemalla. Eli siis käännät sen koko linkun sit pois tieltä.
Ryyppyläpän päästä vipu irti ja kääntämällä tanko irti alapäästä sieltä kolon sisältä. Ei tartte pelätä, muutaman harjotuksen jälkeen se menee takas sekunneissa.
En varmasti oo.

Toyopet

Eihän tuossa muuten suurempia mutta kasatessa pitäisi olla 5 kättä ja korkeintaam 2mm paksut sormet...
No meni se pakettiin.
LowCrow parit ruuvit käänsi kiinni, kun siinä loppuvaiheessa tuli ihmettelemään. Olisin saattanut onnistua ne ensiökurkkujen sisällä olevat ruuvit imariin. :D


Ja jatkokysymys, kumpaan suuntaa ne tyhjäkäynnin seosruuvit rikastaa/laihentaa?
Crown 1965
Crown 1971
Cutlass Cruiser
Caprice STW
Plymouth 1938-39

Mudracer

Nehän säätää bensan virtausta jotenka ihan loogisesti, kiinni niin laihenee. Tuli fläshpäkki notta mulla on tollanen rokkiorkkukirja jossain ja löytyhän se.

Jos joku askarruttaa niin voin ettiä tosta apuuva.
X

'59 Kingswood

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 11 maaliskuu, 2024, 18:12Olisin saattanut onnistua ne ensiökurkkujen sisällä olevat ruuvit imariin. :D

750cfm:ssä eivät mahdu putoon, mutta kasisatasessa on mahdollista.

6PPC