Meni jo! 5x5,5" 15" vanteita 5kpl vanhoilla ...

Aloittaja slant sickness, 24 huhtikuu, 2023, 09:33

« edellinen - seuraava »

slant sickness

5 kpl vanteita 5*5,5" jaolla. Neljässä kovettuneet valkoteksti Goodyear kesärenkaat ja viidennessä suunnilleen ajamaton tod näk vuoden 1988 orkkis kesärengas. Vanteet Mangelsin näköisiä. Ihan ok kunto. 8' lavan päälle lasikuitukate. Kaikki mainittu roina F-150 -88 jäämistöä ja sijainti Vilppulassa. Nouto on sovittava ennalta, kunnei ole päivystystä.
Tenu-Dart, bioetanolikäyttöinen vanha auto.

Hupeli

Onkos @slant sickness  sulla ollut joskus tällainenkin. Mites ne turbo jutut edistyy?


slant sickness

Viime kuun lopussa lähti uudelle tarvitsijalle yli 7 vuoden käyttöajelujen päätteeksi. Uusi ottaja sai pari settiä pyöriä mukaan, joten tästä jollekin muulle nämä.

Tenu-Dart rakentuu hitaasti tallisaan. 883/1200/turbo on jo liikennekäytössä.
Tenu-Dart, bioetanolikäyttöinen vanha auto.

Hupeli

Kävin kurkkaamassa topiikkejasi mutten löytänyt näitä kumma kyllä. Taitaa olla aikaa kun viimeksi olet päivitellyt, tai mulla jäänyt jotain väliin..

Itse asiassa nämä luvut hämäävät mua useasti. Neuroottinen nääs.. ;)

883 ja 1200/turbo.  Kun en nyt oikein tajua näitä niin mitähän tarkoittavat?

Taidat olla kuitenkin tyytyväinen kyseiseen kun noin mainostat sitä :) 




Hupeli

Kyl tää on sitten vaikeeta. On tullu tehtyä jos jotakin ..hypittyä yhellä jalalla, on kuunnellu timbuktun kansanlauluja ym mutta en sitten vaan keksi mitään noille luvuille. Onkohan mulla mielikuvituksessa jotain vikaa :o  :o
Voisko joku tulla ruuvaan puristinta niin katottais löytyiskö tuolla kuutissa enään mitään kun se on vaikea itse tehdä pää välissä  :smashhead: 

slant sickness

Sportster. Niitähän oli tehtaalta 883 ja 1200 kokoisina tarjolla. 883:n kairaaminen 1200 kokoon on yksi halvimmista H-D:n moottorin virityksistä. Pyttyjen valurautaiset sisäosat porataan 1/2" ylikokoon ja valitaan nk 883/1200 männät, jotka menee 883:n kansien kanssa kivasti pariksi. Sieltä 883/1200. Vielä halvempia hevosia saa, tehot pompsahtaa kerralla melkein tuplaksi, on kun pulttaa tommosen kylkeen jonkun pienen turbon.

No jos vaihe 1 on "883/1200" ja siihen laitetaan ahdin, niin se on mun mielestä ihan selkeästi "883/1200/turbo".

Semmonen se 883/1200/turbo on. Ketterä työmatkoilla kaupungissa, muttei se hyydy maantielläkään. Varovasti pitää ajella pikkuteillä, kunnei se oikein jaksa pitää nopeutta vakiona.



Vanteet ja lavakate ovat edelleen tarjouksessa.
Tenu-Dart, bioetanolikäyttöinen vanha auto.

Hupeli

No sitten ;) .. Ettet nyt olis löytänyt mun urastaan hukkunutta tuulettajan hihnaa takarenkaalle ;)  mutta hyvinhän se istuu sinnekkin.

Pidä tarjous yllä niin kyllä siitä joku vielä tarjoaa :P

slant sickness


Näistä on paras puoli esittelemättä. Pino olisi sen kuvan takia pitänyt kääntää. On suurilla valkoisilla kirjaimilla Good Year ja joku mallinimi myös. Pintaa on ja se on kovaa. Ei kulu ajamalla, mut jaksaisi varmaan saastevuosien pikkulohkolla pyörittää kelpo savut. Vanteet saa sit antaa etiäpäin, jossei hitsaa niistä viidestä jotakin savustuspönttöä tai telttakaminaa.

Kumit on ison jenkin peruskoko 235/75R15.

Eikä tartte taivasalla askarrella. Lavakatteesta saa harrastusvajan vain seinät lisäämällä.

Kuminauha kesti kesän riivaukset käytännössä ilman huoltoa. 530 sarjan ketju kaipasi säädöt muutaman sadan kilsan välein. Ja sitä &@#?$ rasvalla sotkemista tai ketjuvahausta en kaipaa lain!
Tenu-Dart, bioetanolikäyttöinen vanha auto.