Jyväskylä Rompepäivä 2024 6.1.2024

Aloittaja TwistOla, 27 marraskuu, 2023, 17:18

« edellinen - seuraava »

Markok

En keikarin kuulumisia kysellyt, Helin kanssa muutaman sanan vaihdoin huutoja lunastaessa, kuvat jäi ottamatta kaikkien kanssa :dontknow:

TwistOla

Jäipä sitten iteltäkin käymättä, lorvikatarri iski  ;D
Tähä jaksa ny mitään ylvästä keksiä!

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: TwistOla - 07 tammikuu, 2024, 13:10Jäipä sitten iteltäkin käymättä, lorvikatarri iski  ;D
Eipä sinne tosiaan kannata sairaana mennä, toisia tartuttamaan. Mistähän minä oon tartunnan saanut kun en oo missään käynyt pitkään aikaan.  :thinking:
Tiukasti aisalinjalla.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 07 tammikuu, 2024, 13:29Eipä sinne tosiaan kannata sairaana mennä, toisia tartuttamaan. Mistähän minä oon tartunnan saanut kun en oo missään käynyt pitkään aikaan.  :thinking:
Sitä on toisilla piilevänä, synnynnäistä..
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Toyopet

Vähän oli ajatusta, että olisi käynyt mutta kun 3/4 tämän talon asukkaista sai itsensä sängystä vasta 12-13 välillä ylös, niin eipä siinä enää paljon lähdetä.

Crown 1965
Crown 1971
Cutlass Cruiser
Caprice STW
Plymouth 1938-39

stana


2885


Bantam

Lainaus käyttäjältä: Bantam - 28 marraskuu, 2023, 22:36Akihan on loistotyyppi, hyvää läppää tulee, eikä se ole keltään pois, jos hän ajelee Mersulla. (Akin sanoin)

Tavjan mielestä Akin Mersukin on ilmeisesti muilta pois?

https://twitter.com/Alastontotuus/status/1737452981132366038

Hupeli

V**tu kun torppasivat sisäänkäynnillä. Kumma kun pummilla on nykyjään niin vaikea päästä mihinkään 8)
Ois vain jääny lisärahaa tehdä ostoksia 5 € sijoituksen lisäksi vaikka sekin hukkaan meni. Ei sopinut.

Kustom STW

Lainaus käyttäjältä: Hupeli - 09 tammikuu, 2024, 14:20V**tu kun torppasivat sisäänkäynnillä. Kumma kun pummilla on nykyjään niin vaikea päästä mihinkään 8)
Ois vain jääny lisä rahaa tehdä ostoksia 5 € sijoituksen lisäksi vaikka sekin hukkaan meni. Ei sopinut.
Tä???
Oliko tää tosissaan kirjoitettu?
Kyllä näitä saatanoita piisas aikoinaan kun tapahtumia järjestin. 5 egee oli liikaa (vaikka parhaimmillaan oli 3 bändiä jne) joillekin ja parhaimmat tuli taksilla paikanpäälle, lipun hinnan kun kuulivat lähtivät taksilla takas kylälle baariin jossa on 5 e musiikkimaksu.

Mikkis83

Katopas @2885 ku ei muuallakaan arvosteta lippujen hintoja! Lie ollu jotain meidän tuttuja ;D

Mie passasin, kun oli sen verran kylymä ja sen tautta kotona vastusti ihan paskaan asti.
Paskallakin on tekijänsä:

Volvoja, voorteja, volkkari, sysleri, tatsuni.

SVK #02580

Bantam

Lainaus käyttäjältä: Kustom STW - 09 tammikuu, 2024, 16:00Tä???
Oliko tää tosissaan kirjoitettu?
Kyllä näitä saatanoita piisas aikoinaan kun tapahtumia järjestin. 5 egee oli liikaa (vaikka parhaimmillaan oli 3 bändiä jne) joillekin ja parhaimmat tuli taksilla paikanpäälle, lipun hinnan kun kuulivat lähtivät taksilla takas kylälle baariin jossa on 5 e musiikkimaksu.

Ja lähtiessä vielä maksaa lisää portsarille. Näin se oli aikoinaan Patiksessakin.

Hupeli

Mun mielestä kun tollasiin jutskuihin menee niin liiveissä on luettava jotain muutakin kun Leppäkerttu.
Se on vaan niin kun niitä ikäpisteitä hakee niin valuutalle on saatava sisältööö..