Logistiikkaketju

Aloittaja Gary Grand, 02 maaliskuu, 2020, 12:40

« edellinen - seuraava »

JUY40

Lainaus käyttäjältä: Jooli - 15 tammikuu, 2023, 12:33nyt ei oo just menoa saloon ehkä useampaan viikkoon mut meillä on juu omakotitalo siellä salon kiskossa ja kuopiossa ollaan arkena, mahtuuko 100kg S60 kyytiin
Mönkijän mehtäkärri ois osina tarjolla...
Täytyy kuulostella pääseekö kauppoihin.

Kalu

Lainaus käyttäjältä: LPR - 14 tammikuu, 2023, 03:32Onko vaihtolava-autoa tai lavettia menossa Lahdesta Mikkelin suuntaan tyhjänä?
Kysyin eilen rekkakuski naapurilta, ei oikein sinnepäin mennä tyhjänä. Ehdotti et Romurekka.fi vois kysyä harrastajaystävällistä tarjousta, niillä on muitakin kuin koura-autoja romun noutoa varten.

LPR

Lainaus käyttäjältä: Kalu - 15 tammikuu, 2023, 13:59Kysyin eilen rekkakuski naapurilta, ei oikein sinnepäin mennä tyhjänä. Ehdotti et Romurekka.fi vois kysyä harrastajaystävällistä tarjousta, niillä on muitakin kuin koura-autoja romun noutoa varten.
Näillä näkymin olis kyyti tarjolla. Palaillaan, mikäli tuo menee puihin.
Jeep XJ, Willys CJ3A, MGF, MGB, MG Midget TD, Ferguson TEA-20, Buick DX Phaeton

Gary Grand

Oliskohan jollain kulkua Iisalmessa.. ::)

Siellä olis peltisarjat, jotka pitäis saada noudettua.
Myyjä ei ole erityisen halukas niitä pakkaamaan/lähettämään.. :-\
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

palontie

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 17 tammikuu, 2023, 20:38Oliskohan jollain kulkua Iisalmessa.. ::)

Siellä olis peltisarjat, jotka pitäis saada noudettua.
Myyjä ei ole erityisen halukas niitä pakkaamaan/lähettämään.. :-\

Onko niillä kiirus?
Eniten vituttaa kaikki.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: palontie - 19 tammikuu, 2023, 18:36Onko niillä kiirus?
Tuskin.. ::)
Ei ole vielä valmista konettakaan niille. :))
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Jussi

Vois muistutella, ajeleeko kukaan Loimaan suunnasta tänne keskemmälle? Se yks pieni saha on siellä ihan yksin odottamassa kotiin pääsyä.
En varmasti oo.

LPR

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 20 tammikuu, 2023, 03:08Vois muistutella, ajeleeko kukaan Loimaan suunnasta tänne keskemmälle? Se yks pieni saha on siellä ihan yksin odottamassa kotiin pääsyä.
Ei tästä niin kauan ole kun joku siitä ajoi...
Jeep XJ, Willys CJ3A, MGF, MGB, MG Midget TD, Ferguson TEA-20, Buick DX Phaeton

Jussi

Lainaus käyttäjältä: LPR - 20 tammikuu, 2023, 03:48Ei tästä niin kauan ole kun joku siitä ajoi...
Ei aina muista kysellä. Ja kun toivoo, jos vaikka itellekin tulis jotain asiaa suuntaan.
En varmasti oo.

palontie

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 19 tammikuu, 2023, 21:00Tuskin.. ::)
Ei ole vielä valmista konettakaan niille. :))

Mä kysäsen yhdeltä schenkerin kuskilta viitsiskö se hakea sen ja tuoda mulle.Aika harvoin se kyllä nykyään on ajellut tännepäin.Pistä viestiä mistä se ois noudettavissa.
Eniten vituttaa kaikki.

Mija

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 20 tammikuu, 2023, 04:02Ei aina muista kysellä. Ja kun toivoo, jos vaikka itellekin tulis jotain asiaa suuntaan.

Ai pahus, unohtui jo koko saha hyllyn kulmalle. Sitkeesti se odottaa.. ;D
Aina yhdet vielä kärsii ottaa

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: palontie - 20 tammikuu, 2023, 04:44Mä kysäsen yhdeltä schenkerin kuskilta viitsiskö se hakea sen ja tuoda mulle.Aika harvoin se kyllä nykyään on ajellut tännepäin.Pistä viestiä mistä se ois noudettavissa.
Kiitoksia jo etukäteen.
Chevyn isolohkopeltisarjat on nyt mun. :P
Kotiutuvat kun ehtivät.. 8)
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

palontie

 Jos ei tartte lähettää,niin viimeistään kesällä tulee koppimoparin kyydissä pyörätelineeseen kiinitettynä ^-^
Eniten vituttaa kaikki.

tevo

Onko teillä koppimopari-miitti? mä saavun paikalle VOLVO V7o:llä---
Born for Winter

palontie

Eihän siinä oo kilpiä..

Jospa muuten skoudet on ruvennut tekemään ennaltaehkäisevää duunia,ja ottivat valmiiksi siitä kilvet veks,kun ei se tuoretta leimaa tuu näkemään..
Eniten vituttaa kaikki.