Laadukkaat/huonot varaosamerkit

Aloittaja Kyrpov, 03 maaliskuu, 2020, 12:45

« edellinen - seuraava »

sössö

onko skf merkkiset usa-ristikkonivelet hyviä?

skf tuskin valmistaa niitä itte mutta usein skffän paketissa ei ihan paskaaka ole ollut.

vai mikä valmistaja tekee parhaimmat usa ristikot?

sössö

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 04 maaliskuu, 2020, 12:50Yleisesti maxgear/stellox jarrulevyt kestäneet mulla vähintään 40tkm, halvimmat palat 30-40tkm. Laatupalat/levyt saattaa sen 50-70tkm kestää, mutta sillon pitää ottaa huomioon ostohinta. Eroa voi olla yli puolet ja sillon 2x halvempi kestää samalla rahalla pidempään kuin 1x kallis. Vielä kun moni turhaan haalii premium osaa vaikka ajoa autolle tulis vähän.
wtf onko jarrulevyt noin surkeita nykysin? siis ihan vanhempinkin autoihin missä levyt yleisesti kestää 100 000+

Camino79

Lainaus käyttäjältä: sössö - 05 maaliskuu, 2020, 03:02wtf onko jarrulevyt noin surkeita nykysin? siis ihan vanhempinkin autoihin missä levyt yleisesti kestää 100 000+


Tätä mäkin oon ihmetelly mutta oon päätelly asian niin että nykypalojen seos on "longlife"-mallia ni nykyisin jos haluaa pitää levyt urittomina/tereettöminä niin levyt saa vaihtaa aina kun palatkin...

Nyt vaihdoin letukkaan jotkut silent-jotain palaset siinä toivossa että eivät lasitu ja vingu ni jarrutuntuma ainakin on hyvä eikä nyt oo vinkunukkaan. Oletettavasti ovat siis jotain pehmeämpää seosta mitkä saakin vaihtaa kertavuoteen mutta ennemmin sekin kuin vinkuminen ja levyjen vaihto jokatoinen vuos.
GM only 😉
+Pihatraktori :D

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: sössö - 05 maaliskuu, 2020, 02:59onko skf merkkiset usa-ristikkonivelet hyviä?

skf tuskin valmistaa niitä itte mutta usein skffän paketissa ei ihan paskaaka ole ollut.

vai mikä valmistaja tekee parhaimmat usa ristikot?
minä oon gmb merkkisiä laittanut neljään viimeiseen ja pickupilla 40tkm niillä takana. Ei huonoa sanottavaa vaikka halpoja.


Sitä en tiedä onko nuo parhaat ja made in china ne on, mutta tosiaab mun vähät ajot välttäneet
Sinä vain

Teesi

TYC merkkiset ajovaloumpiot, voi hesus mitä roskaa. Joka kolmas ehkä siinä kunnossa että voi edes yrittää laittaa ja niitäkin saa muokata raskaalla kädellä että polttimot ja korkeudensäätömoottorit pysyy paikallaan.
Halvimpia mitä löytyy ja sen kyllä huomaa.
US partsista tilasin Ex buikkiin takajarrusylkän, en muista merkkiä enää, kiinni, ilmaus ja polkaistu, nesteet lensivät länteen ja ittään.
Ei tarvinnut edes palauttaa.
Pitkä päätyyn ja kaljalle.
Pussihousu avoC4
Volle

Wakasaki

Pulttirengas

Lucasin ja elstockin laturit ja startit jne. saattaa toimia.  :))
Kohtuuttomat portaat vievät viisauden vintille.

kuutio

Meille amiksen ope kertoi että Luukkas oli viisas ja kova saarnamies mutta sähköstä ei tienny mitään.. Pimeyden Apostoli..
All work and no play makes Jack a dull boy.

sössö