Ajoneuvotilastoja

Aloittaja redneck1, 30 maaliskuu, 2020, 11:44

« edellinen - seuraava »

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Poju - 01 maaliskuu, 2024, 18:17Kai ainakin Rahkosen laanin jäämistöä riittää vielä.  :suspect:
Missäs se on tänä päivänä?
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Poju


Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Poju - 01 maaliskuu, 2024, 18:23Älä kysy noin vaikeita.  ;D
Silläpä justiin..
Saattaa olla paljonkin kalustoa "jossain", mutta vain asianosaiset tietää.. :thinking:
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Poju

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 01 maaliskuu, 2024, 18:24Silläpä justiin..
Saattaa olla paljonkin kalustoa "jossain", mutta vain asianosaiset tietää.. :thinking:

Varmasti on jossain.

Springer

Silloin kun möivät laania tyhjäksi ilmeisesti asiakkaitakin löytyi, tuskinpa ne sulattoon menivät?

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Springer - 01 maaliskuu, 2024, 19:15Silloin kun möivät laania tyhjäksi ilmeisesti asiakkaitakin löytyi, tuskinpa ne sulattoon menivät?
Käsittääkseni siellä on vieläkin kalustoa..
Ne, mitkä on aikanaan myyty on melkoisella todennäköisyydellä jossain vaiheessa liikenteessäkin.
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Kalu

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 01 maaliskuu, 2024, 19:37Käsittääkseni siellä on vieläkin kalustoa..
Ne, mitkä on aikanaan myyty on melkoisella todennäköisyydellä jossain vaiheessa liikenteessäkin.
Tästäpä tulikin mieleen, että munhan on pitkänaikaan pitänyt käydä kuikkimassa mikä siellä on tilanne. Joku mun kavereistakin varmaan tietäis, mut taidampa ens viikol käyä kurkkaamassa miltä siellä näyttää, sikälimikäli tie sinne on  ajettavassa kunnossa.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Kalu - 01 maaliskuu, 2024, 20:16Tästäpä tulikin mieleen, että munhan on pitkänaikaan pitänyt käydä kuikkimassa mikä siellä on tilanne. Joku mun kavereistakin varmaan tietäis, mut taidampa ens viikol käyä kurkkaamassa miltä siellä näyttää, sikälimikäli tie sinne on  ajettavassa kunnossa.
Saa laittaa kuvia.. :iwantit:
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Kalu

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 01 maaliskuu, 2024, 20:40Saa laittaa kuvia.. :iwantit:
Se on aika hyvin aidattu alue, et kuvat saattaa jäädä suljettuun porttiin.

sämpy

Mun halkovajan takaa löytyy yksi Rahkoselta lähtenyt koriraato. Olin sitä ja sen kavereita itse ostamassa 90-luvulla jo purkamolta, mutta Esko ennätti ensin. Soitti kyllä mulle perään ja taisi tarjota sitä korkeampaan hintaan mistä vedin hiukan hernettä..

Poikkeus kaikkiin sääntöihin.

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: sämpy - 01 maaliskuu, 2024, 15:25Hyväksyntämäärät on laskusuunnassa, pitää äkkiä höllentää säädöksiä!
Me joiden autot vähän hipoo rimaa rekkaa ne FHRA:n puolella, ei näy tossa tilastossa.  :rolleyes:
Tiukasti aisalinjalla.

LPR

Lainaus käyttäjältä: Poju - 01 maaliskuu, 2024, 18:17Kai ainakin Rahkosen laanin jäämistöä riittää vielä.  :suspect:
Niihin ei liene kaikkiin saatavilla paperita edes kansallisarkistosta. Sen verran hämäriä juttuja oli.
Jeep XJ, Willys CJ3A, MGF, MGB, MG Midget TD, Ferguson TEA-20, Buick DX Phaeton

Pande

Alueellamme suoritettuja uusia museoajoneuvotarkastuksia.

Mercedes-Benz 230 E -88
Volvo 244 GLE Turbo -82
Mitsubishi Colt 1200 GL -83
Solifer Automatic-Tomos A32 KS -74
Suzuki Carry 4WD Pick-Up -93
Kawasaki GPZ900 R -84
Mercedes-Benz 300 SE -92
Izh 2715-01 -90
Helkama Kaveri -81
Jaguar XJ6 Vanden Plas -88

Eipä nyt mitään ihmeitä. Onkos tuo Izh niitä viimeisiä uutena tänne tuotuja lava-Mosseja, mikähän niissä oli merkkinä rekisteröintitiedoissa, vaiko jälkituontia?
If money is your hope for independence, you will never have it. The only real security that a man can have in this world is a reserve of knowledge, experience and ability.

Markok

Lainaus käyttäjältä: Pande - 25 maaliskuu, 2024, 18:09Alueellamme suoritettuja uusia museoajoneuvotarkastuksia.

Mercedes-Benz 230 E -88
Volvo 244 GLE Turbo -82
Mitsubishi Colt 1200 GL -83
Solifer Automatic-Tomos A32 KS -74
Suzuki Carry 4WD Pick-Up -93
Kawasaki GPZ900 R -84
Mercedes-Benz 300 SE -92
Izh 2715-01 -90
Helkama Kaveri -81
Jaguar XJ6 Vanden Plas -88

Eipä nyt mitään ihmeitä. Onkos tuo Izh niitä viimeisiä uutena tänne tuotuja lava-Mosseja, mikähän niissä oli merkkinä rekisteröintitiedoissa, vaiko jälkituontia?

No ei kyllä ole ihmeitä, omistamisen haluja ei herätä mikään.
No Helkama kaveri löytyy jo.

sämpy

Yllättävän moni herättää omistushaluja. Oikeestaan kaikki muut paitsi Mersut.
 :riot:
Poikkeus kaikkiin sääntöihin.