Ilmastoinnin kuivain?

Aloittaja Mudracer, 24 huhtikuu, 2020, 10:54

« edellinen - seuraava »

Mudracer

^^ Einarinari, pierijapani.
X

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 26 huhtikuu, 2020, 17:46Bonnevillessä oli mun vaihtama kuivain, jossa mun tussilla kirjottama täyttömäärä samassa kohtaa kun alkuperänen tarra. Kompurassa sitä en ole koskaan nähny, toki voi jossain ollakin.
sulla ei pikapinkaan kompurassa ole?
Sinä vain

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 26 huhtikuu, 2020, 19:10sulla ei pikapinkaan kompurassa ole?
No ei ole ku se tarra on kuivaajassa.

Miksi ihmeessä se kompurassa olis, kun se ei monessa edes näy? Kyllä se pitää olla täyttäjälle näkyvissä.
En varmasti oo.

sössö

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 26 huhtikuu, 2020, 16:12Jenkissä, GM tuotteessa ainakin on lähes aina kuivaajassa.
hanskalokerossa on monessa

sössö

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 26 huhtikuu, 2020, 22:59No ei ole ku se tarra on kuivaajassa.

Miksi ihmeessä se kompurassa olis, kun se ei monessa edes näy? Kyllä se pitää olla täyttäjälle näkyvissä.
mahtaako sun muisti tehä nyt tepposet?

Farmareissa ainakin on kompurassa, mulla on noita limppumallisia kompuroita monta ja jokasessa oli tarra. Capricessakin, sekä purku että sedanissa oli kompurassa tarra. Pötkömallin kompuroista lincolnissa oli kompurassa tarra ja cadillacissa.

Sit löyty muualta lätkittynä sinnetänne, hanskalokeron kanteen, ilmastointikennon koppaan, millon mihinki.

Enntiedä miksi on kompurassa mutta siinä näyttää olevan niin monessa ettei voi olla vaan sattumaa. Olisko joku lakipykälä ollu että tarra täytyy liimata kompuraan? No, ihan yhtä tyhmä paikka mitä kuivainkin.

Jussi

Lainaus käyttäjältä: sössö - 27 huhtikuu, 2020, 00:39mahtaako sun muisti tehä nyt tepposet?

Farmareissa ainakin on kompurassa, mulla on noita limppumallisia kompuroita monta ja jokasessa oli tarra. Capricessakin, sekä purku että sedanissa oli kompurassa tarra. Pötkömallin kompuroista lincolnissa oli kompurassa tarra ja cadillacissa.

Sit löyty muualta lätkittynä sinnetänne, hanskalokeron kanteen, ilmastointikennon koppaan, millon mihinki.

Enntiedä miksi on kompurassa mutta siinä näyttää olevan niin monessa ettei voi olla vaan sattumaa. Olisko joku lakipykälä ollu että tarra täytyy liimata kompuraan? No, ihan yhtä tyhmä paikka mitä kuivainkin.
Kuten sanoin, voihan niitä kompuroissakin olla. Yhtään en vaan ole nähny. Ja jokusen olen kyllä katellu. Kuivaajan päältä se on aina löytyny.

Esmerkiks vaikka karpovin mainitsema bonneville tai toi meidän cadi, niin kompurassa olevaa tarraa ei näkis matokamerallakaan. Mitä hyötyä siitä siellä olis?
En varmasti oo.

sössö

Sen vuoksi kuulostikin oudolta kun tiedän että olet varmasti "jokusen katellu" ja kun omalle kohdalle tulleissa on kyllä yleistä ollu tarra kompurassa.

Ei kyllä mitäänhyötyä jollei tarraa näe. Onko niissä mainittemissasi autoissa muuten hanskalokeron kannessa täyttömääriä myös? Vai onko nekin joku omalle kohdalle tullu kummajaisuus.

Jussi

Lainaus käyttäjältä: sössö - 27 huhtikuu, 2020, 00:53Sen vuoksi kuulostikin oudolta kun tiedän että olet varmasti "jokusen katellu" ja kun omalle kohdalle tulleissa on kyllä yleistä ollu tarra kompurassa.

Ei kyllä mitäänhyötyä jollei tarraa näe. Onko niissä mainittemissasi autoissa muuten hanskalokeron kannessa täyttömääriä myös? Vai onko nekin joku omalle kohdalle tullu kummajaisuus.
Omissa ei ainakaan ole hanskalokerossa mitään siihen liittyvää. Muista ei ole tarvinnu katellakaan, kun se tarra on löytyny mainitusta paikasta.
En varmasti oo.

Jussi

Tossa toi keltanen tarra on ihan just paikallaan pikapin kuivaajassa. Yhden kuvan löysin, jossa tarra oli Capricen konehuoneessa puhallinkopassa kuivaajan vieressä. Yritin katella yhtäkin kuvaa, jossa se tarra olis kompurassa...
En varmasti oo.

sössö

netistä kuva mutta tollanen tarra ja noin se mun kasarilimpuissa on ollu:

Jussi

Lainaus käyttäjältä: sössö - 27 huhtikuu, 2020, 02:01netistä kuva mutta tollanen tarra ja noin se mun kasarilimpuissa on ollu:

Joo, on siis. Ja tossa ton nyt vielä voi ymmärtääkin, kun ilmastoinnin huoltaja näkee kompuran. Mutta niissä, missä kompura on jossain pakosarjan/koneen alla jemmassa, niin tuskin sitä tarraa sieltä löytyy.
En varmasti oo.

sössö

tavallaan yhtä höntti paikka mitä kuivaajakin vaikka se tarra tosta näkyykin. Ne molemmat lähtökohtasesti on vaihdettavia ja kuluvia osia. Niissä oleva tieto katoaa ellei asentaja osaa miettiä tätä täyttöä pidemmälle.

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 27 huhtikuu, 2020, 01:40Tossa toi keltanen tarra on ihan just paikallaan pikapin kuivaajassa. Yhden kuvan löysin, jossa tarra oli Capricen konehuoneessa puhallinkopassa kuivaajan vieressä. Yritin katella yhtäkin kuvaa, jossa se tarra olis kompurassa...

tää näyttää siltä kun olis tarra kompuran päältä siirretty kuivaimen päälle
Sinä vain

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 27 huhtikuu, 2020, 07:17tää näyttää siltä kun olis tarra kompuran päältä siirretty kuivaimen päälle
Tarra on tässä ihan eri mallinenkin kuin kompuraan liimatut.
Mullakin on pari kompuraa joissa on tuo tarra paikallaan. Kuivaimessa en muista nähneeni omissa kieseissä..
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Mudracer

Kuivaimessa on ollut tarra, kompurassa oli vain öljyn määrä.
X