Ilmastoinnin kuivain?

Aloittaja Mudracer, 24 huhtikuu, 2020, 10:54

« edellinen - seuraava »

Pertti K

1993 Jimmyn manuaalista:

Tiukasti aisalinjalla.

Mudracer

X

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Mudracer - 27 huhtikuu, 2020, 10:28Kuivaimessa on ollut tarra, kompurassa oli vain öljyn määrä.
Jos tarrasta ei saa enää selkoa ja manuskaa ei ole, niin aineesta riippuen vajaa kilo on aika hyvä lähtöoletus.
En varmasti oo.

Jussi

Kattelin kaikki käytössä olevat ja romut, mitä mulla on. Kaikissa kuivaimissa on kylmäaineen täyttömäärä ja kompuran tarroista löytyy vain öljymäärä.
Pieni otantahan tämäkin on, mutta edelleen pistää miettimään, mitä nää kompuratarrailijat ovat siitä lukeneet...
En varmasti oo.

sössö

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 27 huhtikuu, 2020, 23:31Kattelin kaikki käytössä olevat ja romut, mitä mulla on. Kaikissa kuivaimissa on kylmäaineen täyttömäärä ja kompuran tarroista löytyy vain öljymäärä.
Pieni otantahan tämäkin on, mutta edelleen pistää miettimään, mitä nää kompuratarrailijat ovat siitä lukeneet...
oot muuten oikeessa limppumallien osalta, niiss tosiaan luki vaan öljymäärä.

Pitkissä harrisoneissa luki täyttömääräkin.

Jussi

Lainaus käyttäjältä: sössö - 27 huhtikuu, 2020, 23:57Pitkissä harrisoneissa luki täyttömääräkin.
Piti oikeen palata tonne ketjun alkuun kattoon, mitä vehjettä tää aihe koski...
En varmasti oo.

sössö

Noista pötkylöistä varmaan jääny vahva muistikuva että limppumalleissakin lukee. Oikeestaan niin vaarallisen vahva etten edes menny varmistamaan ennen kuin nyt.

palontie

Kyllä Jussi nyt oikeessa on.
Eniten vituttaa kaikki.

Kyrpov

Pikapin muistin väärin mutta henkilöauto:

Sinä vain

sössö

Mulla on samanmallisia ja niissä ei ollu täytösmäärää.

Jussi

Lainaus käyttäjältä: sössö - 28 huhtikuu, 2020, 17:53Mulla on samanmallisia ja niissä ei ollu täytösmäärää.
Mulla on kans nyt pikapissa paikallaan tollasesta henkilömallin limpusta tehty, siinäkin vaan öljymäärä. ( juu ja ei ole bolt on swappi moniuralliseen, ettei kukaan vaan luule)
En varmasti oo.

Mudracer

Oltiin kaikki ihan väärässä, vähän aikaa takaperin raatio novassa aasiantuntija kerto että kuivain vaihdetaan sen takia ettei auto rupee haisemaan kissan raadolle. Se kun kuulemma imee kostetutta joka rupee ajan kuluessa haisemaan :)) . Sano myös että ilmastointi kannattaa laittaa pois päältä vähän ennenkuin sammuttaa auton koska järjestelmä lämmetessään kerkee kuivumaan.
X

Pertti K

Tuo jälkimmäinen pitää jossain määrin paikkansa. Mutta eihän sitä muista.
Tiukasti aisalinjalla.

Kyrpov

Minä aina nuukana sammutan ettei kylmästartissa ala heti jauhamaan  O0


Muutenkin avaan aina ovet hetkeksi parkissa ollessa ja ajan tovin ikkunat auki ennenkuin ac päälle
Sinä vain

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Mudracer - 07 kesäkuu, 2020, 19:31Oltiin kaikki ihan väärässä, vähän aikaa takaperin raatio novassa aasiantuntija kerto että kuivain vaihdetaan sen takia ettei auto rupee haisemaan kissan raadolle. Se kun kuulemma imee kostetutta joka rupee ajan kuluessa haisemaan :))
:o  Asiantuntija?
En varmasti oo.