RockAuto- ALEkoodit ja yleistaivastelu

Aloittaja Zuinula, 11 tammikuu, 2020, 13:57

« edellinen - seuraava »

Gary Grand

OD:lta piti alekoodi hakea.. :-\
Onko Rockkiauto alkanu pihdata alennuksia?

En edes muista milloin olen itse koodin saanut viimeksi.. :thinking:

Nyt pisti silmään myös Paypalin vaihtokurssi.
447$ olis ollut niiden vaihtamana 439€..
Dollareina maksaen 419€.
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Pertti K

Kannatti valittaa, lukevat selkeesti Kellaria.

225064964195974829

code expires on March 24, 2023
Tiukasti aisalinjalla.

sössö

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 21 helmikuu, 2023, 22:03Kannatti valittaa, lukevat selkeesti Kellaria.
oon samaa mieltä liittyi tämä sitten mihin vain!

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 21 helmikuu, 2023, 18:20OD:lta piti alekoodi hakea.. :-\
Onko Rockkiauto alkanu pihdata alennuksia?

En edes muista milloin olen itse koodin saanut viimeksi.. :thinking:

Nyt pisti silmään myös Paypalin vaihtokurssi.
447$ olis ollut niiden vaihtamana 439€..
Dollareina maksaen 419€.
Sinne saa vaihdettua miten laskutetaan. Ite laitoin jo aikaa sitten, et ostovaluutassa ja oma pankki sit muuttaa korttilaskulle sen. En oo tietty varma, onko sekään aina hyvä, mutta ne muutamat katotut kerrat oli halvempia noin.
En varmasti oo.

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Zephyr - 03 helmikuu, 2023, 20:53Kyllä mä laittaisin sitten mailiä jossa on noi Tilausnumerot, custom chargesit ym.  ym. :

service@rockauto.com

ja soittaisin samat asiat DHL:lle tai sähköpostia niiden nettisivujen kautta
Tämä oli hyvä, kiitos! Fedexille laitoin noottia kun yrittivät laskuttaa tulleja vaikka olin tilannut prepaidina. Nootti tuli bumerangina takaisin ja kohta karhukirjekin. Eilen laitoin viestin Rockautolle niin pari tuntia ja gonahtivat Fedexille että eipä kiusata asiakasta, lasku kuuluu heille! En vaan tiennyt enkä löytänyt mistään s-postiosoitetta Rockautolle aiemmin.
Tiukasti aisalinjalla.

isalmela

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 23 helmikuu, 2023, 09:59Tämä oli hyvä, kiitos! Fedexille laitoin noottia kun yrittivät laskuttaa tulleja vaikka olin tilannut prepaidina. Nootti tuli bumerangina takaisin ja kohta karhukirjekin. Eilen laitoin viestin Rockautolle niin pari tuntia ja gonahtivat Fedexille että eipä kiusata asiakasta, lasku kuuluu heille! En vaan tiennyt enkä löytänyt mistään s-postiosoitetta Rockautolle aiemmin.
Joo kyllä täällä väkisellä aina vähän viisastuu, kun on muitakin kantapään kautta oppineita foorumilla
Diesel on puhtaampi

dslcat

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 23 helmikuu, 2023, 09:59Tämä oli hyvä, kiitos! Fedexille laitoin noottia kun yrittivät laskuttaa tulleja vaikka olin tilannut prepaidina. Nootti tuli bumerangina takaisin ja kohta karhukirjekin. Eilen laitoin viestin Rockautolle niin pari tuntia ja gonahtivat Fedexille että eipä kiusata asiakasta, lasku kuuluu heille! En vaan tiennyt enkä löytänyt mistään s-postiosoitetta Rockautolle aiemmin.
Jep, mullekin tuli rokkiautosta viimeviikkoisen tilauksen jäljiltä maili kun turuus hirtti tullii, siinä oli linkki valitukseen..
Tein kuten aina, nettitullasin lähetyksen ja laitoin mailin fedexin huolintaan luovutuspäätöksineen. Soitin perään, että noudan lentorahdin terminaalista. Ei mene päiviä paketin pompotteluun..

Btw. kun VATnurmerolla tilaa ja on valtuutettu ja firma rek.tuoja, nii pienissä tilausissa ei tule alvia eikä tullia.. saati pakettifirmoille turhasta maksa fee'tä

Rusty

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 21 helmikuu, 2023, 18:20OD:lta piti alekoodi hakea.. :-\
Onko Rockkiauto alkanu pihdata alennuksia?

Eipä sieltä oo mitään kuulunut tosiaan.
Ah, ahtaita aikoja.

sössö

tässä koodi 5%

224600893130151855

Your code expires on March 17, 2023, 12:00 Midnight CT, so do not wait!

Anza

Onks kukaan tilannu saksan Amazonista mitään? amazon.de. se kun on eu alueella niin ei mee tulleja ja lellejä. Joku väitti ettei oo toimituskulujakaan?  Näyttäis olevan jotain autonosiakin.

https://www.amazon.de/bilstein-15538-Cylinder-Gasket-Piece/dp/B006DHX1ZU/ref=mp_s_a_1_6?crid=SMU5C78T8L7D&keywords=5%2C3+chevrolet+kopfdichtung&qid=1677394677&sprefix=5.3+chevrolet+headgasket%2Caps%2C120&sr=8-6

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Anza - 26 helmikuu, 2023, 09:05Onks kukaan tilannu saksan Amazonista mitään? amazon.de. se kun on eu alueella niin ei mee tulleja ja lellejä. Joku väitti ettei oo toimituskulujakaan?  Näyttäis olevan jotain autonosiakin.

https://www.amazon.de/bilstein-15538-Cylinder-Gasket-Piece/dp/B006DHX1ZU/ref=mp_s_a_1_6?crid=SMU5C78T8L7D&keywords=5%2C3+chevrolet+kopfdichtung&qid=1677394677&sprefix=5.3+chevrolet+headgasket%2Caps%2C120&sr=8-6
Olisin tilannut, jos olis löytyny jotain. ;D
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Mija

Lainaus käyttäjältä: Anza - 26 helmikuu, 2023, 09:05Onks kukaan tilannu saksan Amazonista mitään? amazon.de. se kun on eu alueella niin ei mee tulleja ja lellejä. Joku väitti ettei oo toimituskulujakaan?  Näyttäis olevan jotain autonosiakin.

https://www.amazon.de/bilstein-15538-Cylinder-Gasket-Piece/dp/B006DHX1ZU/ref=mp_s_a_1_6?crid=SMU5C78T8L7D&keywords=5%2C3+chevrolet+kopfdichtung&qid=1677394677&sprefix=5.3+chevrolet+headgasket%2Caps%2C120&sr=8-6
Autonosista en tiedä, mutta muu tuolta useasti tilaamani tauhka on tullut nopeasti tontille kyllä.
Aina yhdet vielä kärsii ottaa

Miihkali

Lainaus käyttäjältä: Anza - 26 helmikuu, 2023, 09:05Onks kukaan tilannu saksan Amazonista mitään? amazon.de. se kun on eu alueella niin ei mee tulleja ja lellejä. Joku väitti ettei oo toimituskulujakaan?  Näyttäis olevan jotain autonosiakin.

https://www.amazon.de/bilstein-15538-Cylinder-Gasket-Piece/dp/B006DHX1ZU/ref=mp_s_a_1_6?crid=SMU5C78T8L7D&keywords=5%2C3+chevrolet+kopfdichtung&qid=1677394677&sprefix=5.3+chevrolet+headgasket%2Caps%2C120&sr=8-6

Auton osia en vielä ole tilannut, mut kaikkea muuta ja hyvin on toiminut.
-miihkali-

Huuto-Olli

228170073205083297

Your code expires on May 5, 2023, 12:00 Midnight CT
Koska bensaa saa vielä

Gary Grand

Ei prkle tule mulle enää alekoodeja!? :smashhead:
Nyt on kolme tai neljä tilausta takana ilman koodia.
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement