Betonin sahaus

Aloittaja LPR, 24 heinäkuu, 2024, 02:10

« edellinen - seuraava »

LPR

Onkos kellään kellaristilla tai edustamallaan yrityksellä betoniseinän sahaamiseen soveltuvaa kalustoa Mikkelin lähettyvillä? Vanhaan virtastorniin pitäisi sahata oviaukko. On sen verran paksua, ettei 9" rälläkkä molemmin puolin yllä läheskään läpi, olisko n. 20 cm. Alaosa on alkeellisesti liukuvalettu ja yläosassa jonkinlaista betonitiiltä ja joka varvissa rautaa välissä. Tuo torni on tuossa konepihan vieressä joutavana, niin meinasin tehdä siitä poltto- ja voiteluaineille asianmukaisen varaston. Ei viitsisi alkaa poraamaan vieriviereen miljoonaa reikää ja heilumaan lekalla. Asiallisen korvauksen maksan ja yritykselle luonnollisesti ihan verollisen hinnan. Talkoilla ei tarvitse tehdä.
Jeep XJ, Willys CJ3A, MGF, MGB, MG Midget TD, Ferguson TEA-20, Buick DX Phaeton

Harri S

Vuokraamosta timanttileikkuri tjsp. niin leikkaa syvempää. Löytyy akulla ja ilman sekä polttomoottorilla.
Esim:
https://www.ramirent.fi/vuokraa/rakennuskoneet/sahat-sirkkelit-leikkurit/sahat-tiilelle-ja-betonille
Päätoiminen harrastaja

LPR

Lainaus käyttäjältä: Harri S - 24 heinäkuu, 2024, 07:51Vuokraamosta timanttileikkuri tjsp. niin leikkaa syvempää. Löytyy akulla ja ilman sekä polttomoottorilla.
Esim:
https://www.ramirent.fi/vuokraa/rakennuskoneet/sahat-sirkkelit-leikkurit/sahat-tiilelle-ja-betonille

Tämä on yksi vaihtoehto.
Jeep XJ, Willys CJ3A, MGF, MGB, MG Midget TD, Ferguson TEA-20, Buick DX Phaeton

cdi

Asiahan ei minulle kuulu mutta minun vaihtoehto on kisko ropattuna leikattavaan kohtaan ja leikkuri siinä kiinni...........käsivaraisvehkeet unohtaisin.

LPR

Lainaus käyttäjältä: cdi - 24 heinäkuu, 2024, 13:20Asiahan ei minulle kuulu mutta minun vaihtoehto on kisko ropattuna leikattavaan kohtaan ja leikkuri siinä kiinni...........käsivaraisvehkeet unohtaisin.
Ei tuollaisista oviaukkojen sahauksista ole kokemusta, niin sillä kyselin osaavaa apua.
Jeep XJ, Willys CJ3A, MGF, MGB, MG Midget TD, Ferguson TEA-20, Buick DX Phaeton