Jarruneste? Silikoni vai tavallinen...

Aloittaja Jussi, 24 heinäkuu, 2023, 03:58

« edellinen - seuraava »

Jussi

Jos vaihtas kaikki täysin, niin kumpaa laittasit?

Mulla on yhdessä ollu silikonit, mitään jumia tai remppaa ei ollu yli 10 vuoteen. Mutta harvoin on noissa muissakaan lopuilleen ollu. Silikonin etu lienee, ettei ota vettä käytännössä ollenkaan, haittana kaikki toimilaitteet hikoilee sitä ympärilleen. Ei sitä kyllä kitkoihin asti tarkkailujaksolla ehtiny.
Mitenköhän tuohon suhtautus, kun tekis taas mieli testata uudestaan...
En varmasti oo.

sössö

tavallista ainakin saa kaikkialta, jos tulee sellanen tilanne että tarttis nopsaan saada eikä ole kotivaraston lähellä.

kerkko

Mitäs sorttia on uusien autojen nesteet?

Stige

Lainaus käyttäjältä: kerkko - 24 heinäkuu, 2023, 16:28Mitäs sorttia on uusien autojen nesteet?

Dot 4 tai vastaavaa, tais hävitä se Dot 5 yhtä nopeesti ku tuliki sillo

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: sössö - 24 heinäkuu, 2023, 16:14tavallista ainakin saa kaikkialta, jos tulee sellanen tilanne että tarttis nopsaan saada eikä ole kotivaraston lähellä.
Eikä tarvi muistaa aina huoltoon viedessä sanoa että siinä on sitten silarit.
Tiukasti aisalinjalla.

sössö

amerikkalaiset taitaa vieläki käyttää dot 3, mitenköhän se eroo esim. dot 4?

Camino79

En mä näe silikonisessa muuta hyötyä kuin ratavehkeissä
GM only 😉
+Pihatraktori :D

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Camino79 - 24 heinäkuu, 2023, 17:18En mä näe silikonisessa muuta hyötyä kuin ratavehkeissä
Mulla ne oli mussukassa, jossa vanhat nelimäntäset satulat edessä ja nehän vanhoina jumii vähintään kerta vuoteen. Silareilla ei juminu yli 10 vuoteen.
En varmasti oo.

Therealsamppa

Sisu-550. Kallista on ainakin Veholta ostettuna
Pulling out is always the hardest one, isn't it?

Springer

Lainaus käyttäjältä: Camino79 - 24 heinäkuu, 2023, 17:18En mä näe silikonisessa muuta hyötyä kuin ratavehkeissä
90" luvun HD'eissä oli silikoni nesteet, hyötynä että ei ime kosteutta eikä tarvitse nesteitä vaihdella kovin usein.