Helmen Cruising 25. 5

Aloittaja rb, 12 maaliskuu, 2024, 19:13

« edellinen - seuraava »

rb


FuryIII 71

Tuollahan vois ehkä lauantaina tulla pyörähtämään.  :thinking:
1965 Plymouth Valiant, 225+three on the floor.
1979 Oldsmobile Delta 88,  350+350 "Kaljataksi".

Parhaat makkarat on vyötäröllä.

Marklin

^
Saman suuntaisia suunnitelmia.

rb

Jos te haluatte perjantaina jo tulla, niin pistähän mä saunan lämpenemään.. :cheers:

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: rb - 13 maaliskuu, 2024, 13:25Jos te haluatte perjantaina jo tulla, niin pistähän mä saunan lämpenemään.. :cheers:

Tämähän rupes kuulostamaan vieläkin paremmalta.  :cheers:

Äkkiä ynnäilin että se ois mun Siipimutteri-viikko just sillon, mutta luulen että saan eksälle tehtyä tarvittaessa tuoksi viikonlopuksi tarjouksen mistä sen on paree olla kieltäytymättä.  >:D

Eli jos ei mitään ylläreitä tule, ni mää voisin ainakin raahautua paikalle jo perjantaina.  :drinking:

Ja kaikki irvileuat on sitte hissukseen räjähtelevistä jakkaroista...  :pamppua:
1965 Plymouth Valiant, 225+three on the floor.
1979 Oldsmobile Delta 88,  350+350 "Kaljataksi".

Parhaat makkarat on vyötäröllä.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 13 maaliskuu, 2024, 18:30Tämähän rupes kuulostamaan vieläkin paremmalta.  :cheers:

Äkkiä ynnäilin että se ois mun Siipimutteri-viikko just sillon, mutta luulen että saan eksälle tehtyä tarvittaessa tuoksi viikonlopuksi tarjouksen mistä sen on paree olla kieltäytymättä.  >:D

Eli jos ei mitään ylläreitä tule, ni mää voisin ainakin raahautua paikalle jo perjantaina.  :drinking:

Ja kaikki irvileuat on sitte hissukseen räjähtelevistä jakkaroista...  :pamppua:
Eiköhän @rb vaihda kaikki jakkarat betoniporsaisiin ennen sun paikalle tuloa.. :rolleyes:
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 13 maaliskuu, 2024, 19:17Eiköhän @rb vaihda kaikki jakkarat betoniporsaisiin ennen sun paikalle tuloa.. :rolleyes:

Jos en ole muistanut sanoa, niin haista sinäkin iso ja pitkä paska.  :sarrrja:
1965 Plymouth Valiant, 225+three on the floor.
1979 Oldsmobile Delta 88,  350+350 "Kaljataksi".

Parhaat makkarat on vyötäröllä.

'59 Kingswood

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 13 maaliskuu, 2024, 18:30Ja kaikki on sitte hissukseen räjähtelevistä jakkaroista.
Ei kai itsestäänselvyyksiä tarvitse erikseen mainita  :pokaali:

FuryIII 71

1965 Plymouth Valiant, 225+three on the floor.
1979 Oldsmobile Delta 88,  350+350 "Kaljataksi".

Parhaat makkarat on vyötäröllä.

Pertti K

Onpas täällä välittämistä ilmassa.
Tiukasti aisalinjalla.

FuryIII 71

Pärjäisin kyllä paljon vähemmälläkin välittämisellä...  :-\
1965 Plymouth Valiant, 225+three on the floor.
1979 Oldsmobile Delta 88,  350+350 "Kaljataksi".

Parhaat makkarat on vyötäröllä.