Päivän pärräkuva

Aloittaja palontie, 23 tammikuu, 2020, 17:49

« edellinen - seuraava »

Marklin

Pitkäkeulaisia kaksipyöräisiä poistumassa Classic Motor Showsta:
 


palontie

Väinöllä koeajo käyty ajamassa.


palontie


Wilburi

Lainaus käyttäjältä: palontie - 23 toukokuu, 2026, 10:30

Ei oo kawalla kanttailtu kurveissa kun selkee kuluma vaan keskellä  :thinking:

Ois se nätti omassa tallissa kyllä  ::)


tevo

Oonkomä muistanu ?mainita ,jotta mullois myyä tommonen sekovihirijä Kawajoku pompperi ..

Wilburi

Lainaus käyttäjältä: tevo - 23 toukokuu, 2026, 12:02Oonkomä muistanu ?mainita ,jotta mullois myyä tommonen sekovihirijä Kawajoku pompperi ..


Oot joskus maininnu  :rotfl:

Vaan kun ei mul oo mitään antaa vaihdossa. :-[

palontie

Lainaus käyttäjältä: tevo - 23 toukokuu, 2026, 12:02Oonkomä muistanu ?mainita ,jotta mullois myyä tommonen sekovihirijä Kawajoku pompperi ..


Voisitte @Jaronan kanssa perustaa auto - ja prätkien myyntifirman

Kalu

Tuukko hakee...Tuun...Emmyy...

Gary Grand



Kuva kuulemma Porista -06 8)

Musta78

Nuori mies siinä.Hienoja muistoja.Kiitos.

Musta78


Pande

Karun ja pelkistetyn oloinen Honda oli tänään Pitskussa kadunvarrella. Jotenkin ilahduttavaa että täällä kaupunkiolosuhteissakin joku viitsii tuollaista ropata ja pitää ajossa. Olisko tuo 80-luvun alun CB250?


Springer

Lainaus käyttäjältä: Pande - 29 toukokuu, 2026, 21:26Olisko tuo 80-luvun alun CB250?
Varmaankin melko lähellä? Toisaalta tuossa magneeton kopassa on Hondaa pitempi teksti?

Pande

Lainaus käyttäjältä: Springer - 29 toukokuu, 2026, 21:49Toisaalta tuossa magneeton kopassa on Hondaa pitempi teksti?
Kun alkuperäisestä suurennan niin kyllä siinä Honda lukee ja alla pienemmällä että Made in Japan.

palontie