2 kurkkuinen ruisku

Aloittaja jamba, 28 helmikuu, 2021, 18:50

« edellinen - seuraava »

Stige

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 03 maaliskuu, 2021, 03:25Hiemanhan tässä vaikuttaa se, mitä on ajatellu tekevänsä. Vähän se yksinkertasuus rapisee, kun asentelee antureita ja tekee lambaadalle paikan, vaihtaa pa-pumpun ruiskulle sopivaksi ja muut tarvittavat muutokset.


Saattasin tämmösenä vanhuksena korjata sen kaasarin. Aika helpostikin kävis valinta.

Lambda ja lämpötila ainoot anturit mitä tarvii asennella, pumppu ja kaikki muutki tykötarpeet tulee Holleyn mukana ku tilaa K niiku kitin, eiks nii @Mikkis83  ;D

Aika helposti tekee tarvittavat muutokset  8)

Mikkis83

Kyllä. Tässäkin tapauksessa koolla on väliä O0
Paskallakin on tekijänsä:

Volvoja, voorteja, volkkari, sysleri, tatsuni.

SVK #02580

jamba

kaasutin on ehjä. mitä on ruiskulla varustettuja autoja itellä ollu, ni parastahan niissä on ollu tasaisen tyhjäkäynnin saavuttaminen nopeasti. mulla voi mieli muuttua nopeastikin esim. nelikurkkuisen imusarjan + kaasarin suuntaan. sillä kyselen kokemuksia omaa valintaani helpottaakseni...
Olssi, Riumppi ja läjä muita romuja...

Kyrpov

Kyllä  toimivalla kaasarila saa tasaisen tyhjäkäynnin myös jossei joku ränttätänttänokka ole ja sillonhan sen käynnin ei kello tarkkaa tarvinne olla.


Vai meinaatko sitä "etua", että voi kelissä kun kelissä vääntää avaimesta käyntiin ja samalla jo lähteä kaasu pohjassa painamaan kuten monet kunnon autoilijat tekee O0
Sinä vain

Stige

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 03 maaliskuu, 2021, 15:33Kyllä  toimivalla kaasarila saa tasaisen tyhjäkäynnin myös jossei joku ränttätänttänokka ole ja sillonhan sen käynnin ei kello tarkkaa tarvinne olla.


Vai meinaatko sitä "etua", että voi kelissä kun kelissä vääntää avaimesta käyntiin ja samalla jo lähteä kaasu pohjassa painamaan kuten monet kunnon autoilijat tekee O0

Toi on kyllä mukava tunne kun voi vaan mennä  8)

Mutta jooh mikä tahansa ruiskusysteemi tekee rallimmastakin nokasta paljon käytettävän kadulla kun mitä se kaasarilla on, kaasarilla oikein korostuu se hengettämyys alhaalla kun ei oo alipainetta vähääkään.

sössö

enemmän taitaa virtausten puute haitata kun rajut koneet tarttee isot kurkut mutta siihenhän britit keksi lääkkeeksi SU- kaasarin ;D ja ford niitä malleja mitä ei korjaamalla saa kuntoon :panic:  :shitfan:

jenkeillä oli toki vähä fiksumpia yrityksiä esim. noita spreadbore malleja.

Jussi

Lainaus käyttäjältä: sössö - 03 maaliskuu, 2021, 16:12enemmän taitaa virtausten puute haitata
Näinpä, ei ne alipaineet tai niiden puute sitä bensaa kaasarissa liikuta.
En varmasti oo.

Barfly

Lainaus käyttäjältä: sössö - 03 maaliskuu, 2021, 16:12enemmän taitaa virtausten puute haitata kun rajut koneet tarttee isot kurkut mutta siihenhän britit keksi lääkkeeksi SU- kaasarin ;D ja ford niitä malleja mitä ei korjaamalla saa kuntoon :panic:  :shitfan:

jenkeillä oli toki vähä fiksumpia yrityksiä esim. noita spreadbore malleja.

Esim Taunus GX 1981, juuttuvakurkkuinen.
Kun lämpötila oli +-0, sai sahata akun tyhäksi, ennekuin käynnistyi.
Vaihdoin sitten Weberin 1-kurkkuisen korvauskaasarin ja oli kuin autoa olisi vaihtanut!
Ainoa miinus tuossa Weberissä oli liian löysä jousi kaasuvivustossa.
Tein "patenttivirityksen" jostain kopiokoneen jousesta, sitten tuli hyvä!
Että mitähän vittua?

sössö

aivan tautinen viritys se fordin yritys.