Kuulutko kerhoon ja jos niin mihin?

Aloittaja Coronet-66, 16 tammikuu, 2020, 12:13

« edellinen - seuraava »

NV-550

Ihan -90 luvun lopulla tuli liityttyä yhteen mp-kerhoon ja joskus tulee käytyäkin siellä. Van-clubiin liityin joskus 10v sitte,jonku vuoden tuli jäsenmaksukin ja sitte yhtäkkiä lakkas tulemasta jäsenmaksut,kyselin perään mutta eipä siellä ilmeisesti ketåän kiinnosta vastailla.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: T.Hell - 28 heinäkuu, 2021, 14:37Audiclubiin on tullut kuuluttua jo vuosia, mutta saattanen jättäytyä pois, kun ei juuri missään tapahtumissa ole tullut aikoihin käytyä ja "hyödyttyä" siitä.

Ja lainasin tuota TopoT/A:n viestiä tuon F-Body club of Finlandin takia, koska olen koittanut luoda tunnukset sivuille, mutta ei onnistu kun en saa vahvistusviestiä, eikä ylläpidostakaan kukaan vastaa. Onkohan ylläpito lomalla, vai mikä juttu ettei onnistu? Tietääkö kukaan?
Varmasti tulee vielä jossain vaiheessa kysymyksiä omaan Camaroon liittyen, joten olishan se aika kiva sielläkin kysellä asioista...
F-bodyfinlandin ylläpito tuntuu toimivan ihan sattumanvaraisesti. ::)
Lopetin jäsenmaksun maksamisen tälle vuodelle, mutta edelleen tulee kokouskutsut, ym. :))

Liityin AMCCF:n jäseneksi nyt kesällä, kun Jeeppi-sivuillakin tuota Rumaa Jeeppiä olen esitellyt.
On sieltä kyllä saanut paljon apujakin jo. 8)
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

1320

Itse tuli kans liityttyä AMCCF:n jäseneksi alkuvuodesta kun Ramblerin ostin. Kannatti, hyvin saa apuja silloin kun tarvii. 8)

Tradition Never Goes Out of Style!

TwistOla

Muutaman vuoden olen kuulunut Volvo Racing Club Finlandiin.
Tähä jaksa ny mitään ylvästä keksiä!

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: TwistOla - 17 elokuu, 2021, 12:45Muutaman vuoden olen kuulunut Volvo Racing Club Finlandiin.
Onkos tää sama herrasmiesten kerho missä tuosta melkeen mun naapurista on kaveri yhtenä vetäjänä? :thinking:
Vai onko Volvoilijoille edes muita klubeja? ::)
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

TwistOla

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 17 elokuu, 2021, 13:22Onkos tää sama herrasmiesten kerho missä tuosta melkeen mun naapurista on kaveri yhtenä vetäjänä? :thinking:
Vai onko Volvoilijoille edes muita klubeja? ::)

On ainakin Suomen Volvokerho, johon olen joskus kuulunutkin. Eikös täälläkin jokunen jäsen siihen kuulu.
Tähä jaksa ny mitään ylvästä keksiä!

tamrokki

Paikalliseen autourheiluseuraan perustamiskokouksesta asti yli30v sitten :)
VRCF melkein alusta asti

Janne-Pekka

Hullua kiinnostaa kaikki mikä pyörii.

Blazer K5 -78  Cheyenne + -85 Silveraato
Valiant -67
Vanhoja Tojoja,Fordeja + muuta tauhkaa.

pantera

Pantera Int'l ja SFCaravan, molemmissa laadukas paperi aviisi ja jälkimmäisessä jäsenedut kuittaa jäsenmaksun helposti.
UAn ja Fbodyn jäsennenä olin pitkään, jälkimmäisen hallituksessakin olin muutamaan otteeseen mutta ei vaan jaksa enää.

jamba

Olssi, Riumppi ja läjä muita romuja...

Mopo-Ukko

HDCF ja Cadillac merkkikerho,kai minä oon vielä F-body kerhossakin vaikka viimeisin Camaro jo myyty.Onhan noista saanut apuja on iteltä tieto ja taito loppunut,aika pienet on kuitenkin jäsen maksut verrattuna rotteloitten muihin kuluihin.
STS-05/FXSTI-06

Stang81

Kerhon jäsenmaksun aika lähenee ja enpä taida sitä maksaa. Aikansa kutakin.
I'm trying to keep focused as I drive down the road
On the ditches and the curves and the heavy load
Ain't bitching bout things that aren't in my grasp
Just trying to hold steady on the righteous path

Toyopet

Toyota Crown & Corona fan club ja Fintoys.
Crown 1965
Crown 1971
Cutlass Cruiser
Caprice STW
Plymouth 1938-39

Pertti K

Kouheron kelekkailjoiden jäsenmaksun maksoin justiisa.
Tiukasti aisalinjalla.

Pande

Lainaus käyttäjältä: Stang81 - 09 joulukuu, 2021, 19:01Aikansa kutakin.
Näinhän se on. Vuosi sitten erosin yhdestä yhdistyksestä (ei ajoneuvojuttuja), johon kuuluin 27 vuotta.
If money is your hope for independence, you will never have it. The only real security that a man can have in this world is a reserve of knowledge, experience and ability.