Jarrukenkien pinnan liimaus?

Aloittaja Toyopet, 05 syyskuu, 2020, 18:48

« edellinen - seuraava »

Toyopet

https://photos.app.goo.gl/ZmEtJYpuXw63U74s8
Tuonne toiseen höpöhöpö osaston juttuun mainitsinkin mutta ehkä täällä parempi kysyä.
Lähti siis jarrukengästä kitkapinta irti. Pinta ehjä ja näkyy olleen rungossa 8 tipalla jollain liimalla kiinni. Ei siis niitattu.
Nuo kengät on helppo putsata puhtaalle raudalle ja samaten kitkapintakin.

Onkohan mitään kuluttajatavaraa olemassa, millä nuo pysyisi paikallaan? Siis liimaa.

Joskus pojan crossimopoon liimasin pinnat kun ihan uusista kiinalaisista lähti heti pinta irti.
En kyllä muista mitä liimaa laitoin, olisiko ollut 2k epoksia vai jotain muuta mutta autossa rasitukset vähän toista ja lämpöäkin saattaa muodostua enemmän. Siinä mopossa ne kyllä pysyi kiinni
Crown 1965
Crown 1971
Cutlass Cruiser
Caprice STW
Plymouth 1938-39

Jussi

Epoksit alkaa pehmeneen sadan asteen jälkeen. Laita niiteillä. Kuluttajaliimoista ei tuu mitään mieleen, jota uskaltas käyttää.
En varmasti oo.

sössö

Etolasta tms. liikkestä voisi saada jarruliimaa. Vaati kyllä uunituksen liimauksen jälkeen. Liima haisee pahalle, uunittaminen haisee myös.

Kapa73

https://www.kitkaliimaus.fi/
Pari kaveria on käyttänyt tuota liikettä, Jos vie rummun tekevät myös säteishionnan.

Sleepercooler

Kaikki on maksettu, niillä mennään....

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Kapa73 - 06 syyskuu, 2020, 20:49https://www.kitkaliimaus.fi/
Pari kaveria on käyttänyt tuota liikettä, Jos vie rummun tekevät myös säteishionnan.
"Kun kuluneet jarrupalat ja kytkinpinnat pinnoitetaan laadukkailla kitka-aineillamme uusimisen sijaan, säästetään huomattavia summia rahaa." taia päteä 80-luvulla vai tekeekö nuo puoli-ilmaiseksi?
Sinä vain

sössö

Tai sit puhutaan jostain trukeista, kuorma-autoista sun muista teollisuuslaitteista...tai jostain mihin ei saa uusia kenkiä.